Laineris "Boeing 787-9 Dreamliner" nuo oro uosto tako į dangų pakilo 90 laipsnių kampu (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sniegcius 2015-06-12 16:24
ne... man jau norisi keiktis...
kiesza 2015-06-12 16:52
Aš susimokėčiau už tokį atrakcioną, kogero nėra ekonomiškas toks pakilimas
Eič 2015-06-12 17:34
Įdomu, kokia G jėga yra jaučiama tokio pakilimo metu?
MindaugasV85 2015-06-12 17:45
Sakyčiau kiek vėlyvas ;D
bahuriux 2015-06-12 18:45
Nedėk didelių vilčių 1,5-2 G max tokio pakilimo metu (skaičiai iš lempos, bet arti tiesos vistiek) ir būtinai (keleivinis) lektuvas turi būti minimalaus svorio. Kadangi vertikalia kryptim ir taip jau turim 1G nuolatos, tai tas 1,5-2 G nėra daug. Tokio tipo orlaiviai nera pritaikyti didelėms perkrovoms. Bėgėjantis ir stabdant horizontalia kryptim būna iki 0,4 G. Bendrai palauk paimsiu ir paskaraidysiu simuliatoriuje su tokiu pat ar panašiu orlaiviu, tada parasysiu kokia g force buvo, kita vertus dar labai priklauso kaip stipriai užtrauksi vairą aukštyn, panašiai kaip ir su automobiliu važiuojant dideliu greičiu.
trapecijus 2015-06-12 19:17
Kažin nuo kur jie tą 90º kampą skaičiavo? Nuo Egipto piramidės šono?
bahuriux 2015-06-12 19:33
trapecijus 2015-06-12 19:53
Jei pamatai lėktuvo pilvą, tai dar nereiškia, kad jis kylą 90º kampu. Deja tamstos minėtos fotkės straipsny nemačiau. Jei būtų kilęs 90º kampu (kas mano kukliomis žiniomis apie orlaivių aerodinamiką neįmanoma), tai šitas faktas tikrai būtų įamžintas nuotraukose ir video iš šono, o ne iš papilvės. Pateikta lentelė ne prie ko. Mokiausi aš tuos sin/cos/tg/ctg. 70º kampo sinusas dar nereiškia, kad lėktuvui prireiks 0,94 variklio traukos. Čia truputį daugiau faktorių dasideda
bahuriux 2015-06-12 21:55
Tai reiškia tik vieną, tam pačiam (įprastos konstrukcijos ne VTOL, ne sraigtasparniui) lektuvui kilti 70 laipsnių kampu, tuo pačiu greičiu (greitis imamas kaip oro greitis, o ne žemės atžvilgiu) vs 90 laipsnių kilimą reikia tik ~6% mažiau galios, va toks ir skirtumas. Nu OK dar skirtumas per kiek laiko paimsi tą patį aukštį. Bet esmės tas nekeičia. https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_787_Dreamliner 787-9 sveria tuščias 138000kg, ipilam pora tonų, kuro, gaunam 140000kg. du varikliai po 320kN = 640000N. Žinoma ne akrobatinis su 0,22 kg, vienam N, (reikia šiek tiek mažiau nei 0,1 kg ant niutono) bet gerai isibėgėjęs galėjo padidinti atakos kampa iki (beveik) vertiklaus tik žinoma labai trumpam, kol užteko greičio, nes trauka per maža. Katik išbandžiau ant x-plane simuliatoriaus boeing 777-200 tuščią ir pusiau pakrautą, jis panašaus svorio kaip 787-9. Likau nustebintas iškart nuo pakilimo tako mirties kilpa be problemų Dar bandžiau iš tokiu heavy metal tipo lektuvų KC-10 ir B747-400 rezultatai tie patys, mirties kilpa nuo pakilimo tako ir pakankamai saugiai. Perkrovos paprastai 1,5-3,5G priklauso kiek smaugsi aukščio vairą. Praktiškai visas paprastesnes pilotažo figūras eina padartyti su jais, kilpas, bačkas, puskilpes viskas nuo pakilimo tako iškart, bet žinoma jie sunkūs todėl viskas vyksta lėtai. Išvada, tas 787-9 absoliučiai niekuom neįpatingesnis pilotžo prasme už betkurį kitą tokios klasės lektuvą, visi moka taip pat. tik gal būt ekonomiškesnis.
Eič 2015-06-12 23:48
Jei tokie dalykai su lėktuvu įmanomi, tai baisu bus dabar skraidyt Tikiuosi prikrauti lėktuvai nieko panašaus negali.
bahuriux 2015-06-13 21:33
Pakrautas kuro ir keleivių toks lėktuvas sveria dvigubai daugiau, nei tuščias, tai tokių fintų išdarinėti saugiai jau neįmanoma, nes traukos ir masės santykis pasidaro labai prastas. Bet esmė tame, kad ir su keleiviniu lėktuvu įmanoma pasivartalioti, kaip su akrobatiniu, tik žinoma niekas nenori keleiviu be reikalo vimdyti, tai to ir nedaro Saugių skrydžių ir nepamirškit, kad keleiviniai lėktuvai yra saugiausia transporto priemonė skaičiuojant per keleivi padaugintą iš atstumo.