Dar kartą apie EmDrive: kodėl tai puiki galimybė skristi į žvaigždes ir tuo pačiu, taip panašu į apgaulę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-08-06 14:04
Įdomiai ir gerai parašytas straipsnis. Ačiū. Dėl tokių ir lankytis norisi t.lt, o ne kuro kainų delfio komentarų lygio rašliavų.
Nojus 2015-08-06 14:07
Ot idiotai.Nesupranta,kad įrenginys sąveikauja su fiziniu vakuumu,kuriam išmatuoti neturi prietaisų. Taip ir norisi surikti:"konstruokite de facto 1kW galios raketą ir paleiskite į kosmose ,nesukdami sau proto dėl teorinio pagindimo".
kestutisz 2015-08-06 14:59
Visada gali būti pirmas ir sukonstruoti jei ne raketą tai bent skraidantį kilimą. Nobelis garantuotas.
Nojus 2015-08-06 15:06
Nobeliai ant kelio nesimėto.Nobelius skiria komisija tam,kam reikia.Jei paleisčiau į kosmosą raketą šiandien per pietus,tai vakarienę jau valgyčiau valdiškuose namuose su armatūra sutvarstytais langais.
Hmz 2015-08-06 15:26
Nojus laukia, kol valdžia pas jį atšliauš ant kelių ir pasiūlys porą limonų tyrimams.
kestutisz 2015-08-06 15:39
Ir tai būtų visai logiška - net Fon Braunas kol sukontravo galinčią skristi bent jau kažkiek į tą pusę V2 susprogdino daug daug bandomųjų modelių, tik jis tai darė neapgyvendintoje teritorijoje specialiame komplekse. :)
dariusss 2015-08-06 16:01
Fizikos terminais nelabai gaudausi.. Bet buitiskai sakant EmDrive variklio veikimo principas butu tai kaip, kad saules vejo bure? tiktais vietoj i bure nukreiptu saules fotonu, butu nukreiptas tam tikros galios dirbtinis erdvelaivio fotonu saltinis? Paaiskinkite kas nors
immortallt 2015-08-06 16:04
Kiek aš supratau, pastatai plaustą, iškeli burę, pastatai elektrinį ventiliatorių ir puti į savo paties burę bei tikiesi kad plauksi į priešingą pusę, nei pūti. Tiesa, su oru negeras palyginimas, nes tai jau materija Bet analogas šviesos būtų, jei vietoje burės būtų dėžutė.
Nojus 2015-08-06 16:27
Gravitacija yra dar neaptiktų dalelių srautas,todėl EmDrive generuojama galia priklauso nuo turbinos fokusavimo gravitacinio srauto atžvilgiu. Palyginkime su vėjo jėgaine.Ar ne panašu?
ISG 2015-08-06 16:50
Jeigu sako, kad realiai pabandyti trukdo kaina, tai kodel nera minima kokia gi ta kaina. Tiesiog negaliu patiketi, kad neatsirastu niekas kas noretu prisideti prie finansavimo. Yra gi pilna milijardieriu...
Tommis 2015-08-06 18:36
Tai nėra amžinasis variklis - be išorinio energijos šaltinio šitas variklis neveiktų. Ir ar išorinio energijos šaltinio būtinumas nepadaro visos šitos sistemos „atvira“, kuriai impulso tvermės dėsnis gali ir negalioti?
bahuriux 2015-08-06 21:01
1 kg nasa iškeltu už 20000 USD + pačio variklio kaina+ priedai prie jo, nu žodžiu zuikio ašaros lyginant kiek išmėtoma biudžeto. Negi NASA negalėtu pakelti palydovo su EM drive? Juo labiau išbandė vakuume veikia, suprantu jei neveiktu. O kiniečiai su rusais ko snaudžia nežinau irgi.
bmk1245 2015-08-06 21:48
1. Dar nėra iki galo įsitikinta, kad tai nėra eksperimento klaida (o greičiausiai taip ir yra). 2. Susidarytų dešimtys (jei ne šimtai) kg. Be to, šio "variklio" trauka tokia maža (kaip trauka tarp dviejų žmonių 15 cm atstumu), kad LEO orbitoje žemės gravitacijos pokyčiai turėtų žymiai didesnį poveikį. Kelti aukčiau kainuotų tikrai daugiau nei 20000 USD/kg.
radioaktyvas 2015-08-07 07:15
Atrodo mokslininkai nepagalvojo apie įstrižai išdėstytų išilginį reflektorių tinklą, kurie išilgai tūtos sudarytų išilginių atspindžių liniją, o kuo daugiau atspindžių statesniu kampu, tuo didesnė trauka viena kryptimi ir tuo mažesnis energijos kiekis tūtos gale. Gaunasi taip, kad didesnis energijos kiekis patenka ant didesnio medžiagos kiekio viena kryptimi, o gale mažesnis kiekis medžiagos ir energijos galinčios reflektuoti, taigi trauka gaunasi į vieną pusę. Čia panašus veikimo principas į burę ar sparną esant priešprėšiniui vėjui. Kad nesigautų Minchauzenas tūtos galą galima palikti ir atvirą.
immortallt 2015-08-07 08:42
Man rodos tu truputėlį nesupratai kas tas EmDrive'as, arba aš ne taip tave suprantu
radioaktyvas 2015-08-07 09:23
Kaip supratau, čia rašoma, kad energijos srautas išskiriamas iš mikrobangų variklio negali sukurti stūmos, nes jo energija turi turėti objektą nuo kurio turi atsispindėti, bet šiuo atveju jie išbandė tik priešais pastatytą objektą variklio viduje ir todėl per bandymus stūmą sukūrė tik šiluma t. y. veiksmas lygus atoveiksmiui. O aš manu, kad stūmą galima sukurti mikrobangų srautą nukreipus per tūtą veidrodiniu principu, kuo daugiau atspindžių viena kryptimi tuo daugiau stūmos. Čia gautūsi panašus veikimas kaip saulės burių variklio veikimas. Geriausias to pavyzdys būtų į riedlentę išilgai purškiamo vandens srovės, arba riebaluoto rutulio spaudimas iš vienos jo pusės. Negana to reflektorinius paviršius galima padengti spec medžiagomis kurių pagalba galima sukurti mikro sprogimus kaip mikrobangų krosnelėje. Kuo daugiau sprogimų tuo daugiau stūmos ir sunaudotos energijos kuri nepatenka į tūtos priešprėšinį paviršių ir nesukuria atoveiksmio.
immortallt 2015-08-07 09:37
Na jei teisingai tave ir EmDrive idėją supratau, tai NĖRA jokios tūtos ir jokio išmetimo, jei būtų, tai gaunasi praktiškai tas pats joninis variklis.
radioaktyvas 2015-08-07 09:50
Pagal aprašymą joninis variklis veikia su ksenono dujomis, o su mano būdų cheminės reakcijos nebūtų, nebent padengus reflektorius spec medžiagomis kaip auksu ar pan. Taigi gali būti ir hibridinis būdas. Bet švariausias būdas vien atspindžių sukurta stūma.
immortallt 2015-08-07 10:04
Bet kažkas išmetama, net jei tai ir fotonai. Tiesiog patobulintas joninis. EM'as truputėlį apie kitką, kame ir visas ginčas kyla
radioaktyvas 2015-08-07 10:30
Jei gerai pagalvojus išmetimo galima išvengti reflektorių linijai sunaudojus visą išspinduliuojamą energiją, bet tas reflektorių tinklas turėtų būti neįtikėtinai smulkus ir efektyvus, kad visa išspinduliuojamą elektromagnetinę spinduliuotę paverstų stūma, o be išmetimo nesunaudota energija tampa lygi atoveiksmio jėgai, bet stūma vis tiek didesnė, nes didesnis reflektorių kiekis nukreiptas priešinga kryptimi. Jei visi šneka apie elektromagnetinį variklį tai galima ir apie lazerinį pagalvoti.