Kam vis dar kuriami dirižabliai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SPeed_FANat1c 2016-02-29 13:39
Idomu kaip karui gali but tinkami tokie letaeigiai aparatai, juk ten uzbombint juos turetu but lb paprasta. Ar ten turi jie lb stora sarva? Bet tada ir svorio daug prideda tas sarvas.
Violet 2016-02-29 17:11
On 24 September 1852 Giffard made the first powered and controlled flight travelling 27 km from Paris to Élancourt. Nors viena karta perskaitykite ka parasote
lucy 2016-02-29 17:25
Kai buvo naudojamas "Paris gun" per pirmajį pasaulinį karą paryžiečiai manė jog tai naujos kartos labai aukštai skraidantys dirižabliai, kurie mėto bombas. Savaime aišku jog tais laikais aviacija buvo labai primityvi ir aukštai nepakildavo radarų išvis nebuvo, nežinau kiek realiai aukštai jie pakildavo, bet matyt to užteko.
Evil Goku 2016-02-29 18:19
Turėtų būti 1852m. Man tai įdomi ta patentuota naujovė. Nejaugi povandeniniai laivai nenaudoja tokios sistemos? Pagrindinė iliustracija klaidinanti (bent man taip atrodo). Nes didžiausią tūrį dirižablyje turi užimti helio "balionas". O krovinys turi būti gabenamas palyginamai labai mažo tūrio kabinoje, nes krovinio svorio ir helio turio santykis turi būti didelis, kad būtu generuojama pakankama plūdrumo jėga. Tik įdomu, kaip jie pakelia dirižablius į didelį aukštį. Nes kylant, oro tankis mažėja.
trapecijus 2016-02-29 18:30
trapecijus 2016-02-29 18:31
trapecijus 2016-02-29 18:32
Kas do beraščiai...
trapecijus 2016-02-29 18:33
Ar bent perskaitot ką parašot?
enzim 2016-02-29 19:44
Šis aparatas labai atpigintų anti stealth radarų sistemų išskleidimą kritiniu atveju, taip pat puiki, ilgalaikė zenitinių raketų platforma. Ir šiaip puiki platforma daug kam. Ateities tikslas sukurti 1000-5000 t keliamosios galios konteinernešius. Tokia keliamoji galia leistų konkuruoti su krovininiu laivynu.
punktyras 2016-02-29 20:21
Dėkui už kitas pastebėtas klaidas, tačiau šioje vietoje nieko keistino nematyti.
mytech 2016-03-01 21:06
Tikriausiai:"bei filmavimui"
BishopaZ 2016-03-02 15:19
O kodėl nieks nenori naudoti dirižablių kaip kosminės platformos? Taigi galėtų raketas iškart iškelti į 6km aukštį o tas krovininis su keliamąja galia 200 tonų net į kosmosą potenčialiai galėtų iškelt. taigi kosminiai skrydžiai atpigtų be galo. Be to kosminiai turistai irgi galėtų naudotis dirižablių transporto paslaugom.
Arns 2016-03-02 15:23
Man regis kylančios raketos skleidžiamas karštis labai stipriau paveiktu, jei ne sunaikintu, drižablio išorinį apvalkalą.
BishopaZ 2016-03-02 19:08
tai tam ir yra inžinieriai, taigi gali kokie 3 dirižabliai nešti pakilimo platformą. Tarkim 3 dirižabliai su keliamąja galia 200 tonų kiekvienas belėką iškeltų Arba kuris ten spaceX pakelia kosminį laivą į 6 ar tai 10km aukštį ir tik tada šis įijungia variklius ir kyla kosmosan. Analogiškai dirižabliai iškeltų
bahuriux 2016-03-02 19:37
Yra tokių projektų, ant popieriaus, kai dirižablį planuojama iškelti į orbitą. https://www.google.com/search?q=JP+Aero ... arth+orbit Kas mano supratimu yra awesome. Bet niekaip nesuprantu, nejaugi pirma ir galbūt netgi pimos dvi raketos pakopa/pakopos yra pigesnės už paprasčiausią didelės talpos karšto oro balioną, arba netgi helio balioną? Tokie startosferiniai balionai galėtu iškelti nemenką krovinį iki 20-40km, tam net dirižablio nereikia. Manau peranksti užmirštas principas lengvesnių nei oras aparatų.
Evil Goku 2016-03-02 22:17
6km aukštyje oro tankis sumažėja 2 kart. Keliamoji dirižablio galia taip pat krenta 2 kartus. Turėtų dirižablis turėtu besiplečiančią kamera. O, kad nuo žemės pakeltum 200 tonų, kameros tūris turėtų būti daug didesnis nei 135 000 m3.
bahuriux 2016-03-03 17:52
čia daug? Manau netgi mažai. 200 tonų, tai čia labai jau nemenka raketa, turint galvoj, kad pirmą pakopą atstoja pats balionas/dirižablis, tai čia jau antros ir visų likusių pakopų su naudingu kroviniu masė.