Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
diedukas 2017-05-08 20:42
diedukas 2017-05-09 08:28
Aciu . Nesusilaikiau . Elektronikos kisimas kur reikia ir nereikia , kartu isvaizduojant kad ji isspres visas zmonijos problemas ... Ir nurasant i suns dienas sveika prota . Autonominiai auto , dabar dar sita ... Saules blyksnis ar ginklo panaudojimas kuris gadina elektronika ... Ir kas tada ? Sveiki atvyke i akmens amziu ? Tai yra biznis ir prievartinis kisimas sito vadinamo gerio , prisidengent gyvybiu gelbejimu , ekologija ir panasiais lozungais . Tokiem geradariam siulytau eiti gelbeti zmones nuo bado , geremo vandens trukumo ar ligu .Negaliu tyleti kai i pirma vieta yra statomos antraeiles ar treceeiles problemos .
punktyras 2017-05-09 08:56
Bet kad visas šias problemas technologijos ir sprendžia.
Ernestass 2017-05-09 21:20
Dieve mano. Prisiminiau šį puslapį ir nusprendžiau paskaityti kas rašoma. Straipsnis tėra eilinis pamąstymas kas būtų jeigu būtų nieko nesiskiriančios nei, kad šios svajos. Apsimetame protingais ir žiūrime į savo tėvus kaip į kvailius, bet darome tą pačią klaidą, fantazuojame visiškomis nesąmonėmis, nes realiai čia jokio mąstymo ir nėra, tiktais fantazijos.
Žinau kaip PR komandos dirba. Inžinieriai ten žaidžiasi su paprastais, žemiškais dalykais, o marketingas pučia burbulus, kelia bangas lygioje vietoje. Mastyti, galvoti, svajoti žinoma galima, bet kodėl jūs niekados nemastote apie realius dalykus? Pavyzdžiui, apie visiškai sušiktą JAV jurisdistinę sistemą? Tai, kad mes nesame valdomi įstatymų, o aferistų niekam nerūpi? O gal galvojate, kad 5000+ įstatyminiai dokumentai yra kažkieno daugiau perskaitomi ir įsisavinami nei, kad pačių rašytojų? Jeigu technologinio diskurso ieškoti, tai taip pat yra realių problemų nuo potencialaus sekimo per kamerų tinklo, botų armijos socialinėse tinkluose ir t.t. Visa tai galime bent diskutuoti, kai tuo tarpu čia yra beprasmis laiko gaišimas ties tuo, kuo nebus ir neturime jokio taško ties kuriuo galėtume atsiremti. Kai nebelieka objektyvumo, nebelieka ir tiesos. Kai spekuliuojama tokiomis temomis, tai klausimas visų pirma yra, kam yra gaištamas laikas pasakų skaitymui?
vanduo4 2017-05-09 23:15
- O tu pats atmesk visas emocijas ir pacituok bent kažką iš savo komentaro ką tu laikytum objektyvu...
Dėkui.
Ernestass 2017-05-10 01:07
http://blogs.discovermagazine.com/d-bri ... RI9HX20m00
Ir galiausiai, pirmai mano komentaro daliai perskaitykite šitą:
http://www.smh.com.au/technology/sci-te ... k27up.html
vanduo4 2017-05-10 19:14
- Na taip, išvardijai daugybę faktų ir visus juos pritempei prie savo nuomonės jog tai neobjektyvu, vadinasi - beprasmiška.
- Klausyk, o kažkadais svajonės žmonėms skraidyti, buvo objektyvios ar tik fantazija, kuri vėliau buvo paversta faktais?
- Straipsnis yra spekuliacijos, o jau tavo komentaras tipo ne, nes ten krūva padrikų faktų tikslu paverkti kokia situacija yra apgailėtina, o tu pats ale kokis didingas.
- Tavo komentaras man primena "ateivių medžiotojus", jie turi tiesiog TONAS informacijos deja nei vieno fakto, patvirtinančio jų egzistenciją.
- Ar tu turi bent vieną faktą įrodantį jog svajonės žmogaus smegenis prijungti prie interneto, yra tik laiko švaistymas?
- Žinai kas pasaulyje labiausiai užknisa? Tai žmonės, kurie nedaro patys ir trukdo kitiems, tai žmonės, kurie dar nepabandę jau sako jog nepasiseks.
Ernestass 2017-05-10 23:17
Pats prašei, kad parodyčiau kas objektyvu mano komentare. Viskas jame ir yra objektyvu. Aš nurodžiau, kad tai yra realios problemos. Kodėl tu prispisinėji čia, nežinau.
O mane labiausiai užknisa tokie kvailiai, svajotojai, kurie nutolė nuo realybės pradeda savo kliedesius kaip rimtus dalykus kišti. Kodėl to nebus? Labai paprasta, technologijos prie to yra visiškai nepribrendusios. Žmogaus smegenys yra visiškai neištirtos ir galime tiktais labai grubiai jąs analizuoti. Netgi elementarūs dalykai kaip miegas yra dar nesuprantamas procesas, o čia yra mąstoma kaip viena kompanija ims ir prijungs mus prie interneto bei tapsime dievais. Tarp tų dviejų dalykų yra toks milžiniškas loginis tarpas, kad oi oi oi. Kodėl Nasa nekalba kaip ji "tuoj" siųs žmonių kolonistus į kitas planetas? Juk technologiją ir supratimą turim kaip taip padaryti. Atsakymas paprastas, nes jie neįšsidirbinėja su tokiomis nesąmonėmis ir užsima ne PR, o mokslu.
O kodėl tokie kliedesiai nėra teisingi yra parašyta paskutiniame linke. Čia eilinės skraidančios mašinos 2000 metais. Jokios logikos ar mąsymo. Netgi pats straipsnis, biškutį apie tą, bei aną. Jokio stipraus argumentavimo nei pozicijų neužėmę, atrodo kad rašytojas rašę jį tam, kad parašytų.
vanduo4 2017-05-11 04:50
- Kaip matau tavo segenys visiškai neveikia, tiesiog nenori suprasti apie kalba eina.
- Jeigu tau nepatinka straipsnis tai negaišk laiko ir nekomentuok, o jeigu jau komentuoji tai ką nors pasiūlyk, o ne verk kaip boba.
- Norint suprasti ką tu nori pasakyti dar reikia papildomai užklausti apie ką kalba eina, o pasirodo ten tik tonos chaotiškos informacijos ir jokio loginio su straipsniu ryšio.
- Tiesiog netrukdyk kitiems gyventi ir neteršk eterio. Nustok verk kaip boba.
diedukas 2017-05-11 08:32
Juokingai atrodo tas begalinis zavejimasis technologijomis . Keletas pavyzdziu cia tikrai nepakenks . Tikejimas kad ateiti visus darbus nudirbs masinos ir nereiks nieko daryti , visvien tures kazkur tuos raumenis ismankstint , nes nenaudojami jie atrofuojasi . Tas pats galiojair su pilkosioms lastelems . Ir dar : kas labiau energetiskai ir technologiskai nepriklausomas - kaimo bobute gyvenanti senoj trobejej pamiskej ar tas kas prisistates silumos siurbliu , saules kolektoriu ir pan. ?
Viskas tas butu pakenciama jei nebutu brukama per prievarta ir turetum pasirinkimo laisve . Kaip pavyzdys : naujas ar keliu metu auto be vairo stiprintuvo .
vanduo4 2017-05-11 17:36
Jeigu sistema nedirba žmogui - nafik ji reikalinga.
diedukas 2017-05-11 21:31
O del bobutes as manau priesigai : parsitys ji is misko koki pagali kurui pasibaigus , peciu susitaisis paprasciausiu moliu ... Neduok dieve pas technologa nusprogs krizes metu kokia dalelyte is sito gero... Ir kaip sakoma plestelinu nesulipinsi ... :):) Teks uzpakali salt arba pas bobute :):). Sakyciau kitaip : nematymas prasmes kazka keisti . Kodel as tureciau pirkti nauja auto jei gamintojas nesugebejo nucinkuoti kebulo , ar pridejo to ko man nereikia ? Del to kad naujas auto yra saugesnis ? Paliginkime kad ir 10 metu senumo cinkuota ir toki pat kur cinko pagaileta , kaip ju kebulai reaguo avarijos atveju . Del ekologijos ? Visai papildomai automobilio irangai reikalinga ir papildoma energija kuro pavidalu .Ja ir reiks sutvarkyt utilizuojant auto . Na cia tik pavyzdziai . Tikrai neagituoju persest i karietas ar gyvent bakuzese . As tik uz pasirinkimo laisve .
vanduo4 2017-05-12 06:16
- Ne, tu ne už laivę, tu už nieko nekeitimą. Tu už tokią pačią dieną šiandien kokia buvo vakar, ir už rytojų koks buvo šiandien.
- Bubutė sugebės moliu sulipdyti pečių, o technologas jau nesugebės nueiti į parduotuvę nupirkti detalės? sakai kas jei parduotuvių nebus? O kas jeigu bobutė neras molio, nes nuo atominės viskas iškepė.
- O dėl auto, kažkadais buvo cinkuoti kėbulai ir brangūs kaip velnias, dabar ne cinkuoti ir šeima po dvi auto turi.
- Sutinku, rinktis gerai bet dar reikia ir atitikti laikmetį. Kas jeigu diedukas su vežimu sugalvos automagistrale pasivažinėt? Gaila Dieduko, bet važiuos jis ne visur.
- Beje, o kas tau trukdo gyventi pamiškės sodyboje ir vairuoti vežimą? Jeigu duosi specialų užsakymą tai ir nucinkuos tą vežimą.
- Šiais laikai kažkaip vartojimas labiau apsimoka nei taupymas.
- Kartą buvo komandiruotė. Buvo skiriama pinigų rūkymui ir benzinui. Keliese mes išreiškėm priekaištus, kad kitiems bendroje sumoje skirta didesni komandiruotpinigiai nei mums. Atsakė jog mes nerūkom ir neturim auto, vadinasi nėra pinigų.
P.s. Pabandyk gauti pašalpą gyvendamas vienas ir su šeima. Šeima gaus viską, o tu nieko. Va tau ir bobutė miške.
diedukas 2017-05-12 09:04
Ne, as uz protinga pazanga. Sakai vartojimas labiau apsimoka ? Cia tipo kai nusiperki laudies respublikos gaminta daikta ir galvoji ar atlaikys daugiau nei viena karta ?Na as ne an tiek turtingas kad pirkt slamsta . Sakyk kaip suderint besaiki vartojima su ekologija ? Netikiu ir del to kad kebulo cinkavimas an tiek uzdrozia auto kaina . Tada kur gamintoju rupinimasis auto saugumu ? N straipsniu prirasyta kad supuves kebulas blogai atlaiko avarjas. Del technologo : uztektu tik elektros energijos sutrikimo ir toks cacka kaip silumos siurblys ko butu vertas ? Sakysi galima isirengt saules ir akumuliatoriu baterijas .Taip . Tik tada klausimas apie sistemos atsiperkamuma ir patikimuma . Cia yra komfortas . Rengesi tokias sistemas galintys ta sau leisti . Neagituoju as uz prausimasi balose ar gamtiniu reikalu atlikima krumuose .Ir dar , matau zmogus esi dirbantis , kaip su algos gavima grynais pas tamsta galimybe ?
Laurynas19 2017-05-12 13:22
Na matai, žmonės jau tokie sutvėrimai, jog jie mieliau gertų alų (ar tai kavą ar sultis) ir smagiai leistų laiką su draugais, nei skaičiuotų grynuosius (su galimybe suklysti) kiekvienam kuris nenori keistis ir priimti gyvenimą palengvinančių technologijų.
Nesakau, kad piktybinių technologijų kišimų nėra, bet 9 kartus iš 10 tai būtina ir reiklainga technologija.
vanduo4 2017-05-12 14:53
manyčiau tu palietei labai opią problemą - žmonės tiesiog priešinasi pokyčiams, klausimas - kodėl? Kas mane verčia priešintis išmoktam gyvenimo būdo pakeitimui, nors aš aiškiai suprantu jog gyvenu blogiau nei kaimynas. Kas mane verčia gyventi taip kaip aš gyvenu, o va kaimynas tiesiog verda gyvenimu? Kame problema kaip manai?
- Kažkaip žmogus paniškai bijo būti sistemos dalimi, jis nori kad sistema būtų jo dalimi. Trūkumas tas, kad sistema gali būti viena, o tokių kaip tu daugybė. Va čia ir slepiasi tas įvykių horizontas tarp komunizmo ir kapitalizmo. Kuris yra tikras, o kuris yra holograma
diedukas 2017-05-12 19:03
Diedukas neatitinka mano amziaus . Komunizmas parode kiek jis vertas konkurencijoj su kapitalizmu . Tai bankrotas visom prasmem.Kiekviena centa as uzdirbau savo galva ir rankomis .Klausi is kur tas nepasitenkinimas progresu ? Aiskinu dar karta : jeigu progresas yra prastesnes kokybes auto prikistas visokio slamsto kurio tau nereikia , jeigu progresas yra labai abejotinos kokybes prekes .Lai jie sau buna . Pyktis ima tada kai gali rintis tik tarp s.... A , s... B ir s....C . Rezultate visvien s... . Kam ta keista ironija del cinkuoto auto gamybos ? Cia tik pavyzdys . Tamsta gal isivaizduoja galintis spresti savo likima ? Paprastas pavyzdys : auto kompanijos investuoja milziniskus pinigus i autonominiu auto kurima . Gal ateis geri dedes pas tamsta ir paklaus : kokiu tamsta vazinesit autonominiu ar paprastu ? Didzioji dalis is 141 nubalsuos uz autonominius auto , ir birbysi su juo kaip ir visi likusieji .Kaina uz kieviena isgelbeta gyvybe bus didele ir sumokesim mes visi .Juk reikia kad investicijos sugrystu su dideliu pelnu . Tik kai reikia gelbeti veziu sergancius vaikus be labdaros koncerto neapsieiname . Ir dar: paklausiau tamstos galimybes gauti alga grynais tik del to kad as ir tik turiu galimybe rinktis bankus ir tik i kortele . Jokiu grynuju . Ir cia tik pavyzdys . Pabaigai siek tiek isvadu :1. Tamstai tikriausiai patiktu gyvent S. Korejoje , ten nera alternatyvu ir nereikia apie jas galvot . 2. Technika isspresvisas zmonijos problemas (tik ligsiol kazkodel dar naudojames plaktukais ,kirviais ir pan. ) . 3. Nauji isradima yra apsoliutus geris .
AAA000 2017-05-13 00:35
diedukas - tu ne problemas vardink. pasiulyk bent viena savo sprendima, kuris veiktu tokiu kaip tu, kur izvelgia problemas - ir teaiskina - kad nespreskim sito klausimo, nes va matai problema lenda - pilna. as manau cia naujoviu ir ateities baime tiesiog. ar kazkokia senatvine paranoja
--------------
del autonominiu auto - jie sprendzia vairuotoju klaidos problema. 99.99% efektyvumu. nes vairuotoja tiesiog ismeta is masinos - kaip nereikalinga. kurioj vietoje cia yra butinas tavo asmeninis sutikimas? jei tu nori vairuot pats - vadinasi tu nori legalios galimybes padaryt klaida vairuojant ir issisukt nuo jos pries visuomene. tu nori tiesiog kenkt visuomenei. nes tu nori pvz vairuot automobili, uzmust koki nors vaika isbegusi i gatve ir issisukt istatyminiu budu. kad tau paliktu sita asmenine privilegija. kai siuo atveju visuomenes interesas yra turet kuo labiau imanomai saugius automobilius. kurie laikysis taisykliu ir vazines saugiai. cia ne asmeninio pasirinkimo klausimas, kad siuo atveju reiketu suteikt galimybe rinktis kas ko nori.
o del cinkuotu kebulu - yra juk pilna. taip pat tu gali nusipirkt nauja necinkuota automobili - isrinkt iki pliko kebulo ir nucinkuot. Lietuvoje yra tokia galimybe keliose vietose. klientu kolkas principe vienetai... jei tu verki, kad tau nera cia galimybes rinktis - tu MELUOJI.
vanduo4 2017-05-13 04:40
kernel_panikuoja 2017-05-13 10:18
Jus diskutuojat apie neegzistuojancias problemas, nes niekas nevercia naudotis cuting-edge technologijom. Zmogaus asmeninis pasirinkimas - nenori, nesinaudoji.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neuralink su Elonu Musku nori prijungti mūsų smegenis prie interneto: jei pavyktų, taptume beveik dievais, bet kaina yra didžiulė...