Bene keisčiausia transporto priemonė, pažymėta „Audi“ ženklu: logistinis košmaras „Audi“ gamyklose ir prie ko tai privedė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Laplaya 2017-09-07 09:49
Matematika nesusiveda - rašo, kad kiekvienas lokomotyvas atlieka bent 75 manevrus per dieną. Sakykim, tai yra 24 valandos, tai reiškia kad lokomotyvas pervažiuoja į kitą vietą kas 19 minučių. Tai kada reikia įkrauti tas jų milžiniškas baterijas, jei jie nuolat kursuoja?
HardAxe 2017-09-07 09:51
"galite įsivaizduoti, kokios stiprios yra šių lokomotyvų baterijos ir varikliai, leidžiantys tempti sunkius sąstatus." Tiesa sakant negaliu. Neturi vaizduotės. Parašykit prašau W/h bei W skaičiukus. Tai turbūt jie daro daug manevrų kai važiuoja, manau "manevras" yra linijos pakeitimas arba pavažiavimas linija į kažkurią pusę. Pavažiuoji iki iešmo, pakeiti bėgius, grįžti, jau 3 manevrai.
Evil Goku 2017-09-07 10:27
O tai įprasti dyzeliniai lokomotyvai nedirba principu VDV -> generatorius -> el motoras ?
lindemann 2017-09-07 10:31
Kai kitą kartą prie sankryžos vėl pamatysiu audi, paliekantį juodą dūmų debesį, prisiminsiu šitą straipsnį, jog audi labai rūpinasi, kad jų automobiliai būtų pagaminti mažiau teršiant gamtą.
immortallt 2017-09-07 11:50
Kad palieka juodą debesį paskui - tai savininkas neprižiūri savo automobilio, ne gamintojas kaltas. Šiaip elektriniai lokomotyvai formuoti sąstatam labai gera mintis. Ten daug įsibėgėjimų ir stabdymų, o stabdymų metu didelę dalį energijos atgauni.
HardAxe 2017-09-07 12:23
būtent tokie. ir pasaulyje labai daug važinėja elektrinių traukinių, tik jie turi elektro tiekimo liniją, kaip troleibusai.
kestutisz 2017-09-07 16:08
Tas ir keisčiausia, kad nei čia technologija stebuklinė (vaje, pridėjo batareiką prie elektro-dyzelinio lokomotyvo), nei paaiškinta kam prireikė batareikas veižiotis po uždarą teritoriją, o ne braukti laidus? Bėgių tai ten kasdien neperkėlinėja turbūt.
Evil Goku 2017-09-07 18:21
Nemanau, kad audi pasidarė akumuliatorinį traukinį vien dėl įvaizdžio. Turbūt paprasčiau akumuliatorizuoti lokomotyvą, nei jau esamoje infrastruktūroje išvedžioti laidus. O dar reikia atsižvelgti į saugumą. Be to gali būti vietų, kur laidų įdiegimas būtu komplikuotas (pvz kokie nors kranai, tilteliai, pertvaros, vamzdžiai).
sub 2017-09-08 11:49
kaip "električka" Vilnius - Kaunas?
SaMaras 2017-09-08 12:52
Na Vilnius- Kaunas tik vienas iš pvz, dauguma metro ar monorail'ų irgi elektriniai..
immortallt 2017-09-08 12:54
kestutiz, elektrifikuoti visas trąsas geležinkelio stotyje, įtariu, kainuoja gerokai brangiau nei akumuliatorius. Tai ir pasirinktas tarpinis variantas, kad galėtų sąstatus sujunginėti tiek elektrifikuotose, tiek ne, trąsose.
HardAxe 2017-09-08 13:21
galbūt aukščio ar kokie kitokie reikalavimai neleidžia laidų vedžiot. Galbūt dalyje trąsos yra laidai ir jis pasikrauna ten važiuodamas/stovėdamas?