Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evil Goku 2017-09-10 21:10
Net jei šią kompaniją būtu valdę ne apgavikai, tokie elektriniai autobusai nebūtu ilgai išgyvenę. Kadangi tuo metu VDV sparčiai tobulėjo, o baterijos išliko panašiam technologiniam lygyje. Dabar elektromobiliai savo parametrais (galia, nuvažiuojamas atstumas) prisivijo įprastus automobilius. O XX a pradžioje, automobiliai su VDV sparčiai tolo nuo elektrinių transporto priemonių.
Bagai 2017-09-10 21:47
Nekalbant apie tai kad dabartinem baterijom naudojamos itin pazangios technologijos. Skaiciavimai superkompiuteriais kuriami ivairus modeliai, nanotechnologijos, ir vis dar kiek atsilieka nuo VDV
Paramotoras 2017-09-10 22:28
Siaip jau nuo to butu priklsise investicijos i ta sriti. Tad ir tobulejo sparciausiai ten kur investavo.
HardAxe 2017-09-11 11:21
Būtų laibau tobulėję baterijos ir varikliai, tas tiesa. Bet tais laikais nebuvo net teorinės galimybės sukurti normalų inverterinį variklį ar labai geresnę bateriją, o benzininio variklio tobūlėjimui nebuvo jokių technologinių trikdžių, reikėjo tik šiek tiek inžinierinio darbo.
Atsiradus pirmam normaliam VDV varikliui, galinčiam nuvažiuoti tūkstančius kilometrų užsukant į degalinę jis būtų laimėjęs. Net jei visose degalinėse būtų buvusios pakrovimo stotelės.
.
ili0v8 2017-09-11 21:39
Kas mums svarbu? Galutinis tikslas ar pati eiga .Ka pasiremkam ta ir kureme taip ir gyvename.
AAA000 2017-09-12 00:20
tobulejimui turi but pradines salygos
elektrinis variklis ir taip naudingumas pasiekta virs 98-99%. cia jau yra galutine tobulumo versija. vidaus degimo varikli gali tobulint ir tobulint...
Ar_as? 2017-09-12 10:13
Man visgi įdomiausia vieta, kad 1,7 tonos bateriją galėjo pakeisti per 3 minutes.
Kodėl tai negali būti alternatyva dabartiniam baterijų krovimui?
Aišku, tam būtini unifikuoti ir standartizuoti kompanijų sprendimai baterijų valdikliuose, prijungime ir pozicionavime... Tačiau miesto viešajam transportui, kur dabartiniai normalūs miestai naudoja 1-2 transporto tipus su 1-2 gamintojais/markėmis, kur maršrutų taškai itin aiškūs, tai tikrai galėtų veikti.
AAA000 2017-09-12 18:52
tai ir veiktu viesajam transporte. butu vienas akumu savininkas - autobusu parkas. ir priziuretu tuos savo akumus. versle yra tokiu sprendimu. gali pirkt - jei tau reikia. buna tokie specialus kranai, automobilyje buna ispjova akumo uzkabinimui ir vienas zmogus issikelia ta akuma be vargo ir ideda kita pakrauta. bet retai kas perka. pagrinde del to, kad akumai ir taip brangus - ir tas autbusas yra tik kaip priedas prie akumo reikia suprast, kad kai perki nesudetinga elektromobili - tai akumuliatorius paprastai sudaro kokiu 80% kainos. duosiu pavyzdi. sakykim yra pasiulymas perki viena elektromobili (pritaikyta keitimui akumu) - 10500 euru + keiciama akumuliatoriu 8000 euru + keitimo krana 1000euru + ikrovejas 500 euru. arba perki du elektromobilius po 10000 euru (nepritaikytus akumu keitimui del to 500 euru pigesnius) + ikroveja 500 euru. pirmu atveju mokesi 20000 euru, turesi viena elektromobili, viena akumuliatoriu, turesi galimybe kraut akuma arba elektromobili (tik viena is abieju vienu metu) ir dar turesi knistis su kranu. antru atveju mokesi 20500 euru - turesi net du ektromobilius, nereikes knistis su kranu ir turesi ta pacia galimybe krautis. ir tik 500 euru sutaupytum. tu tikrai rinktumeisi krana akumo keitimui vietoj antro elektromobilio?
elektromobilizmas - cia isvis kvailas terminas liaudziai. is tikro vyksta akumuliatorizmas (nes atrado licio akumus, ir nuo to prasidejo sitas bumas) tau ikisa akumuliatoriu. o automobili prideda tik kaip prieda, na kad papuost akumuliatoriu... bet visi ziuri kazkodel tik i papuosimus ir kliedi tik apie juos...
PS Teslai tas negalioja, jie be akumuliatoriaus dar pardavineja beveik 100% autonomiska vaziavimo sistema, kuri irgi nepigi. tik tuo Tesla skiriasi nuo kitu akumuliatoriu pardavinetoju, turi unikalu bonusa automobili Tesla irgi prideda praktiskai dykai, kaip licio akumo ipakavima
SaMaras 2017-09-12 19:33
Na skaičiai lempiniai, bet priimkim tokią sąlygą,kad tu teisus, tai perkant du TOKIUS elektromobilius tai ekonomika panaši, bet jei perki dvidešimt, kranų gal dviejų reikėtų kroviklių ir mažiau.. čia ir pasireiškia mąsto ekonomija..
Arns 2017-09-12 20:07
Dabar dauguma miesto transporto yra žemagrindžiai. Tad vietos nebent gale arba ant stogo. O tai jau daugiau darbo norint greitai pakeisti.
audriusn 2017-09-12 20:39
kodel daugiau, ten paprasciau, issuki kelis varztus ir krautuvas iskelia moduli. abramsu jegaines modulis taip padarytas. leopardui isvis normatyvas pakeitimo yra 35 minutes.
http://l7.alamy.com/zooms/4707700268164 ... d4cy59.jpg
Arns 2017-09-12 20:52
Gal atkreipk dėmesį į tai, kad tanko poreikiai kitokie ir tikrai negabena įspūdingo kiekio žmonių. Jei baterijos autobuse užimtu visą galą ant galinių ašių. Koks būtu jo naudingumas?
Tas pats pasakytina ir apie montavimą ant stogo. Pasikeičia svorio centras, būtent todėl aukštai steniamasi nemontuoti sunkių objektų. Plius avarijos atvejis. Vėl saugumo reikalavimai yra. Štai dėl ko net dabar egzistuojantys elektriniai važiuoja tiek nedaug nuvažiuoja ir reik krautis ilgai. Jų galimas gabenti baterijų kiekis neįsipaišo į tiek kiek gali pasiūlyti VDV kuro bakas. Važiavimo ir įprasto patogumo
audriusn 2017-09-12 22:43
prie ko cia poreikiai? esme moduline konstrukcija. tankas kaip pvz kaip tai realizuojama. o istraukiama akumu moduli autojobuse ikonstruot paprasciau nei lengvajam. per dabartini variklio skyriu priejima padaryt galima. o, kad siuo metu 500 litru bakui neprilygsta, tai ir eziui aisku.
AAA000 2017-09-12 23:24
nera ten isvis jokiu varztu. principe savo svoriu akumuliatorius laikosi. buna suprojektuojama speciali deze-konteineris akumuliatoriui, kuri turi sonuose specialiais angas arba ausis uzkabint iskelimo trosams. ivaziuoja automobilis mazdaug kaip i kozkokius specialius remus, kad akumuliatoriaus svorio centras butu krano uzkabinimo taske. tada atsilenkia dangtis ant "zaviesu" arba nusiima visas masinos virsus. uzkabini akuma ir padedi ant padeklo (tada atvaro elektrokaras ir nuveza ji kazkur, atvezes kita), arba i specialia krovimo vieta iskart padeda. paimi gretima akuma ir ikeli atgal. viska ka reikia padaryt, tai kelis sklascius nebent kokius atlenkt ir atjungt storu elektriniu kabeliu sujungima.
galiu pasakyt akumu kiekis irgi ribotas paprastai - jei apsitarnaut paciam vairuotojui. Tesla irgi panasiais principais suprojektuota - ten nusikelia automobilis nuo akumo i virsu. ant keliu varztu tesilaiko. as manau jie yra pasilike tokia galimybe - perdaryt ant akumuliatoriu keitimo - jei prireiktu ateity. varztai yra sujungimas remontui - vienkartiniam keitimui. jei keist daznai - tikrai niekas nedaro ant varztu. pries 100 metu nebent dare cia toje nuotraukoje su tankais remontinis didelio modulio keitimas ir tiek. akumuliatorinius irankius paziurekit - jei keis akumus automobiliuose - bus kazkas panasaus kaip irankiuose, tik didelio mastelio ir garantuotai tada bus kazkoks standartas, del kurio visi automobiliu gamintojai daug sudo primals... kol nera apie tai jokiu kalbu - vadinas niekas tam nesiruosia, nes tiesiog neapsimoka. nors as itariu pvz Tesla gali turet tokiu planu, nes ju teisingas poziuris - elektromobilio verte siam momentui principe yra tik akume, o ne kazkokiam dizaine - ka daro tukstanciai firmeliu - elektromobiliu "gamintoju" pries bankrota
audriusn 2017-09-13 08:41
bet tesloj akuma greitai pakeist galimybiu nera. paziurek rusu, ukrainieciu auksarankiu teslu servisu video. dabar akuma atsukt galima, bet jis tiesiog nukrenta ant zemes ir dar kruva daliu sulauzo.
tankas buvo parodyt, kad moduline konstrukcija leidzia suktis labai greitai, atsakant i "O tai jau daugiau darbo norint greitai pakeisti."
HardAxe 2017-09-13 10:54
Mašinos ratai ant varžtų. Visgi keičiam juos dukart metuose Su varžtais viskas ok, reikia juos tinkamo dydžio naudoti ir neperveržti. Va tie plastmasiniai klipsai tai jau tik remonto metu skirti ardyti...
audriu12 2017-09-13 12:28
Prisiminkime mašinos saugumą. Nemanau kad modulinė sistema bus pranašesnė avarijos atveju už dabartinę. Taip pat visi čia kalba lyg būtų aukščiausios kategorijos inžinieriai. Nejaugi taip naiviai mastot jog kompanija turinti milijardinės investicijas neapgalvoja jūsų variantų?
HardAxe 2017-09-13 15:27
Kad ir dabar turim atitikmenų, mano galva rėminiai visureigiai padaryti pagal +/- modulinę platformą. Rėmas+variklis+kėbulas beveik kaip atskiri moduliai.
Ar_as? 2017-09-13 16:33
Kalbi kaip aukščiausios kategorijos inžinierius: teigi, kad modulinė sistema neužtikrins saugumo.
Žinoma galvoja.
Tik be paprastos priežasties "taip neįmanoma" arba "neekonomiška" yra ir kita, paprastesnė. Lygiai tokia pati, kaip ir į visus automobilius dėti skirtingas žvakes: profit.
Jau buvo minėta kažkieno - lift trucko su baterija kaina menkai skiriasi nuo baterijos kainos. Kodėl? naivus žmogus rašė, kad dėl to, jog "akumuliatorius laaaabai brangus", gaila, bet ne dėl to, o todėl, kad užkėlus baterijos kainą (ypač, jei pasirūpinai, kad neitų generinės baterijos) užsitikrini, kad dažnas mes lauk seną, bet gerą ir veikiantį lift truck'ą ir pirks iš tavęs naują. Kam pardavinėti bateriją realia kaina, kai gali pardavinėti visą mašiną?
AAA000 2017-09-14 00:10
cia labai siaurakaktiskas pareiskimas. tavo aplinkoje matyt vien tipiniai alkoholikai, kad nesusiduri su ivairialypiais ir issilavinusiais zmonem
pinigai aplamai mazai ka lemia isradimuose.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip sukčiai sustabdė elektromobilių vystymąsi 100 metų