Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tomasziukas 2019-05-19 15:48
klimatas keiciasi nuolat...
punktyras 2019-05-19 17:38
Tikiuosi, nepainiojate su orais.
Bet taip, klimatas keičiasi. Per tūkstančius ir milijonus metų, dėl Saulės spinduliavimo intensyvumo kaitos, Žemės precesijos pokyčių, etc. klimatas periodiškai kinta. Tačiau dėl žmonių veiklos tai yra pirmas klimato pokytis.
bahuriux 2019-05-19 19:12
Nėra to blogo, kas neıšeitu į gerą. Kaip tik ant "dienų" 1000-3000 metų geloginiais laiko terminais kalbant turi prasidėti ledymetis. O dabar nereikės šalti, nes CO2 mus sušildys. Technišmai Žemė dar net nebuvo pilnai ìšėjusi iš ledynmečio iki prieš tai buvusios temperatūros.
Man irgi keista girdėti, kai sako klimato kaita, bet turi galvoj žmonių prisidėjimą prie CO2 emisijų. Taip klimatas kito, kinta ir kis visada ateinančius 4-5 milijardus metų, kol saulė virtusi raudonaja milžine sudegins ir prarys žemę.
Edit: ar aš nepastebėjau, bet taip ir neradau šitame straipsnyje akivaizdaus teigimo, kad tą kaitą sukėlė žmonija. Man įtartinas pats straipsnis dėl to. Lyg ir bandoma įkalti žmonėm į galvas kad, tai jie visi kartu ir kiekvienas asmeniškai kaltas dėl to. Panašiai kaip krikščionybėj gimta nuodėmė, ar kažkas tokio.
HardAxe 2019-05-19 20:04
Na visas tas CO2 kažkada jau kabėjo atmosferoje/augo arba lakstė žeme. Juk nafta organinės kilmės.
punktyras 2019-05-20 08:09
Apie globalų atšilimą buvo kalbama, bet kaip sako, didžiausia protingų žmonių bėda – jie galvoja, kad ir kiti galvoja. Kadangi sunkiau paaiškinti, kad šylant atmosferai, galimos šaltesnės žiemos ir nereikėtų kiekvienam trumpui to aiškinti, dabar plačiau naudojama aptakesnė, „klimato kaita“.
Berserkas 2019-05-20 08:39
Problema ne dėl to, kad šyla. O šyla taip greit jog gyvūnai ir augalai nespėja prisitaikyti.
Berserkas 2019-05-20 08:43
Taip pat ką pastebėjau tai, kad paprastai vyresnio amžiaus grupė labiau netiki klimato kaita.
Ir kaip minėjo punktyras, pakeitė pavadinimą, nes netikintys tuo mano jog tai įtakoja tik klimato temperatūros kilimą.
sub 2019-05-20 09:17
Nepasakyčiau kad netikėjimas kažkuo priklauso nuo amžiaus grupės. Nuo amžiaus grupės, vyresni gali netikėti naujom technologijom. Bet kalbant apie rimtesnius dalykus, tai pastebėjau kad nėra skirtumo, kokio amžiaus žmonės, jie dėl savo tamsumo, neišsilavinimo stokos, teisingos informacijos stokos - tiki nesąmonėm, tokiom kaip plokščia žemė, virgulės, kad nėra klimato kaitos ir t.t.
HardAxe 2019-05-20 09:49
Beja, jei karvės labai didina klimato šylim (metanas, etc), ar neturėjo būti tas pats tik daug didesniu lygiu gyvenant ir bezdant dinozaurams?
(Tik anais laikais džiunglės buvo džiunglės, niekas kelių netiesė ir rapsų neaugino)
Man atrodo atvirkščiai.
Visi vyresni sako "o mano laikais kokios žiemos buvo... Pavasariais upeliai tekėdavo".
bahuriux 2019-05-20 12:01
O kur nors šitame straipsnyje akivaizdžiai teigiama, kad klimato kaita vyksta dėl žmonių veiklos?
DarkNRG 2019-05-20 14:14
Niekas jos neneigia. Klimatas kinta savo eiga. Tai vyko dar pries mus ir vyks toliau. Klausimas kiek tam zmogaus veikla turi reiksmes. As manau, kad musu itaka klimato kaitai syra siek tiek perdeta. Tarsa - kitas reikalas.
RaLight 2019-05-21 08:07
Klimatas keičiasi. Tas ir taip matosi be mokslinių tauškalų. Tačiau, kad jis kinta vien dėl žmogaus veiklos jau fantazijos. Kažkaip reikia apmokestinti žmogeliukus ir prastumti kažkieno "ekologiškas" technologijas. Nors tokiems "ekologams" ta ekologija vienoj vietoj, jei pinigų už tai nemoka.
amas 2019-05-21 12:43
Ai ble, ką čia ir bepakomentuosi.
Vien tai, kad tas baisusis co2. Įpač blogai tiem, kad net nesuvokia kas tai. Vos ne nuodas. Kyla keisti bandymai tą baisujį nuodą surinkt ir kažkur uždaryt. Kai net neusuvokia, kad iš to baisiojo nuodo padaryta beik viskas kas aplink žaliuoja. Visą tą pamišimą nukreiptu medžių sodinimui ir turbūt būtu problema, kai pasijustu anglarūgštės trūkumas, gal peršalta būtu jau...
Bet taip jau nieko mokesčiais nebegalėsi apdėt, isterujų nebus, ir t.t.
Nosfis 2019-05-21 13:30
Jo, čia taip atrodo, natūrali klimato kaita :
https://ane4bf-datap1.s3-eu-west-1.amaz ... 6_lzifLIRp
Jokios problemos aš čia nematau, šitame grafike, viskas kaip turi būti.
sub 2019-05-22 11:15
Aš pritariu punktyro nuomonei, kad klimatas visada keitėsi. Labiausiai keitėsi kitų dangais kūnų arba eilinių Žemės ciklų. Bet pirmą kartą jis keičiasi dėl žmogaus veiklos. Žmonės taip aktyviai ekplatuoja viską kas įmanoma, pradedant gamta ir gyvūnais, baigiant žemės gelmių ištekliais, kaip dujos, metalai, nafta, vanduo ir t.t. Ir teigti kad žmonija nepriseda ar visiškai neįtakoja klimato kaitos, na reikai būti aklam, ar kvailam. Tokie pasakoja kad jie niekada neteršė, o nusisukę numeta nuorūką ar šiūkšles kur pasitaikė, ar šiūkšles, kur pasitaikė.
bahuriux 2019-05-22 11:16
Aš iš tikro nematau problemos.
http://edberry.com/SiteDocs/2010/10/Temp400kyr.jpg
https://edberry.com/blog/climate-physic ... 2-history/
Nosfis 2019-05-23 01:16
Tikrai nematai skirtumo kur pokytis per milijonus metų ir kur pokytis per 10 metų? Tiesiogine to žodžio prasme pasiekėme didžiausias registruotas temperatūras ir tas pokytis vienas laipsnis per 50 metų, ne per milijonus ir tempas tik greitėja.
Kitas dalykas tavo šaltinis duotas nusipeizeja
Va tikras co2 kiekio skirtumas https://images.app.goo.gl/bdbxvZU2Dc3TgpSz5
Ir va Kat geriau pamytum koks šuolis dabar yra https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... h%2Fx%2Fim
bahuriux 2019-05-23 06:22
Dėl CO2 sutinku, bet tu paimk dar didesnį į laikotarpį, o ne ledynmečio periodą. Ir žinoma neneigiu, kad, žmonės prigamino CO2. Bet vertinu tai kaip netyčinį teraformingą, nebebus eilinio ledynmečio, tas yra blogai palei tave? Ta prasme kas geriau užlietos pakrantės, ar keli km storio ledo sluoksnis Europoj ir galbūt ant visos žemės. Jei panagrinėtum detaliau tai žemė dar pilnai neišėjo iš ledynmečio.
vazzy 2019-05-23 07:41
jeigu filosofuojam ta linkme tai galim lįst ir giliau, tai jeigu dabar yra atšalimas, o daug kas sutaria, kad taip ir yra, tai kas bus kai ateis atšilimas tikras, pagal gamtos fazę, o ne mūsų sukeltą. sako dar reikia pakelti average temp iki 2C ir užkursim tikrą atšilimą, ar mes tikrai to norim ir galim suvaldyt.
kaip rašė NASA prieš porą sav kai pasiekėm 415 CO2 ribą, kad kai paskutinį kartą buvo tokia anglies dioksido koncentracija pietų ašigalyje augo miškai. reiškias, kad gamta tada prisitaikė prie pokyčių, o ar galim ji prisitaikius? jokių šansų, per 100 metų niekas negali prisitaikyt.
bahuriux 2019-05-23 09:12
Atšilimas ateis dar negreit, iki to laiko galbūt jau žmonės, ar tai kas mus pakeis nebebus biologiniai ir nebereiks degint kuro. Tesiant filosofijas ateis toks momentas, kai civilizacijai (ne žmonijai, bet civilizacijai, kad ir kokia ji bus) nebeužteks energijos iš visos planetos paviršiaus jei padengti saulės baterinomis ir vėjo jėgainėm kartu su visais branduoliniais ir termobranduoliniais reaktoriais. Teks statyti daisono sferą, tam bus panaudota visa saulės sistema, visi asteroidai ir planetos. Nes antraip laukia mirtis ir viskas baigta. Tai iš to energijos veganizmo naudos nėra jei mastom "giliai ir toli out of the box". Teraformingas tai tik civilizacija vystiklų stadijoj. Vieną tokį netyčinį teraformingą jau pergyvenom kai buvo bandomi ant žemės branduoliniai ginklai. Laiku susizgribo ir sutarė nebebandyti ant žemės, nes grėsė bra duolinis ledynmetis, iš grafikų net matosi, kad buvo atvėse. Geriau galvokit kaip apsisaugosit nuo DI kuris turės nesuvokiamą ir neišmatuojamą pranašumą prieš žmones, o tas bus jau greit po 10-50 metų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
6 pagrindinės priežastys, kodėl pasaulyje tiek daug žmonių neigia klimato kaitą: kodėl tai vyksta ir kaip tai susiję su šimtais milijonų dolerių (Video, Apklausa)