Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2020-03-21 20:25
nesuprantu ka jie cia syka del sprendimu priemimo? DI pavadinimas yra neteisingas. is esmes ten sukurta tik skaiciavimo masinos su logine sistema ir integruotom apribojanciom taisyklem. dabar kinta tik vienas parametras - logines sistemos sudetingumas. o apribojancias taisykles visada galesi pridet arba ismest. cia straipsnis apie tai - kad ismeta kokia apribojancia taisykle ir gauna geresni rezultata nei tikejosi... ir apsisika, kad jis geresnis
sapaliones kazkokios...
Tomasziukas 2020-03-21 20:44
absurdiska lyginti sachmatu zaidima su Starcraft2.
SaMaras 2020-03-21 21:49
Na SC2 realiai nečiupinėjau (pačioj pradžioj kažkokią kreivai laužtą versiją). Bet Kiek grajindavom SC1 tai pergalę lemdavo du dalykai, strategija ir sugebėjimas valdyti unitus. Strategija lieka strategija, bet DI turi pranašumą vien tame, kad jis realiai vienu metu yra visur. o ne toje dalyje kuri yra ekrane, gali realiai paskirtyt resursus, gali valdyti kovojančius unitus ir tt ko žmogus fiziškai negali atlikti..
kestutisz 2020-03-22 11:00
Dėl "fizinio atlikimo" tai manau ten sąlygos vienodos - visiem vienodas matomas langelis, t.y. čia nėra tas "AI" kur paprastai imituoja priešininką tipiniam žaidime, šitas "AI" irgi daro ir scrollinimą, ir unitų klickinimą per standartinį klientą, standartiniame serveryje. Aišku, su informacija apie unitus jau kiek nesąžininga, nes programa nepamirš nė vieno savo unito/aplinkos, nebūtina viską jau "matyti" kad nuspėti situaciją, ypač kai žmogų galima tiesiog trikdyti ir išblaškyti kokiais nors neesminiais veiksmais, dėl ko jis turės fokusuotis į kažkokius atskirus plotus pamesdamas vaizdą. Nors tikrai mačiau šachmatininkų kuriem lentos nereikia, jie ten puikiai atsimena kas kur, tai tikiu kad profesionalus žaidėjas irgi neapsiriboja vien tuo ką mato :)
Tomasziukas 2020-03-22 12:41
labai svarbu yra kiek judesiu per minute galima zaidziant atlikti, zaidejai atlieka mazdaug 250-300 judesiu pro minute, (APM)
o ID gali atlikti desimtis tukstanciu judesiu...
absurdiska tai lyginti
mindaugas.vaitiekūnas 2020-03-22 14:41
O apibendrinant temą, tai kam mums SC2, kai yra Brood War (SC1)
Myslius 2020-03-22 15:29
Kiek supratau veiksmu kiekis DI buvo apribotas atliko nedaug nei gali zmogus. Kuo skyresi taktika nuo zmogaus tai tuo, kad itin daug herrasement'o dare, multitaskino atakas gerai, nemokejo barikaduotis, t.y. palikdavo tarpus ir priesininkas galedavo ieit, bunkeriu pozicijos prastos, nemokedavo ivertint rizikos gresmes tobulai (atsaukdavo armija kad gintu jei vienas zerglingas herassment dare), naudojo itin ivairiaspalves armijos kompozicijas kuriu profai nenaudoja, bei beveik tobulas micro kuriuo paeme.
Responds with a picture 2020-03-22 23:32
Esmė, kad labai daug žaidėjo atliekamų veiksmų yra beprasmiški, gal tik 20% kažkokią realią įtaką daro, visą kitą spaudinėjimas kad nepraleist cooldown momentų.
GNU 2020-03-23 02:52
Būtų įdomu pamatyti ir paanalizuoti pilną replay. Iš video, kuriuos pavyko rasti nelabai kas matosi. Kas pasimatė, tai, kad gynyba tikrai ne kokia, pc leidosi gan lengvai užreidinamas (nesaugojo mineralų kasėjų, kurie gyvybiškai svarbūs tolimeniam vystymuisi), tačiau vistiek sugebėjo pasidaryti labai spalvingą armiją ir laimėti. Nesu ekspertas, bet net jei pc APM buvo toks pats kaip žmogaus, jo kokybė panašu buvo ženkliai geresnė. Pc galėjo nuolat duoti labai tikslias komandas kiekvienam individualiai kariui, taip panaudojant kiekvieno geriausias savybes. Tikram žaidėjui, net su geriausiu APM tai būtų labai sudėtinga. Dėl to armijoje paprastai būna vos kelių tipų kariai, kad juos paprasčiau būtų valdyti (t.y. duodant komandas karių grupei, o ne kiekvienam jų atskirai), tuo tarpu likusius veiksmus iššvaistant netikslioms komandoms.
Mazgis47 2020-03-23 23:59
https://www.youtube.com/watch?v=cUTMhmVh1qs yra virš 2h analizė, kovų peržiūra, t.t., bet dėl kandidatų į valdžią rinkimo - geriau iš karto balsuoti už kažkurią DI versiją...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip geriausi „StarCraft II“ žaidėjai buvo sutriuškinti dirbtinio intelekto valdomo boto ir kaip tai atveria dar neregėtas galimybes - dirbtinis intelektas jau tobulina žmonių mąstymą