Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2020-07-18 19:02
Kad nieko čia ypatingo.. Ir pas mus dabar turi technikos, su kuria taip pat sėkmingai kloja. Tik gal ne tiek daug nuskuta ir po to pakloja naujai, kokius - 2-3 cm priklausomai nuo nelygumų. Vibrovolų su guminiais ratais gal ir neturi, bet viską tą patį padaro su vokiškais Vögele asfalto klojėjais.
SaMaras 2020-07-19 12:01
Na aš ne kelininkas, bet manęs irgi nenustebino... net ir volus su guminiais ratais esu matęs kad naudoja. Negarantuoju ar šlavimo mašinas naudoja ir nematęs kad su rėčiu vaikščiotų ir pabiras barstytų.
Kiek žinau visą technologiją perklojant asfaltą turėtų daugiau nei 2-3 cm dėti, nes plonas sluoksnis naujai ant viršaus klojant negali būti.
Kitas reikalas kai remix technologija atnaujina dangas, tai ten nuskuta kažkiek paviršiaus (bet atrodo gerokai mažiau) tada eina dujiniai kaitintuvai atkaitina seną asfaltą, gal dar ką jam padaro (pagal technologijos pavadinimą gal perminko ) ir tada ant viršaus klojamas plonas naujo asfalto sluoksnis. Kiek teko girdėti, toks atnaujinimo būdas tarnauja ~2x trumpiau bet kainuoja ~3x pigiau. bet bent pas mus kai remiksuoja gatves tai labiausiai erzina, kad pirma pakloja dangas per visą plotį, dažnai jau paleidžia eismą o tik tada po truputį iškėlinėja šulinių dangčius (gal tik man taip atrodo).. ir dar toks jausmas, kad tuos šulinius iškėlinėja labai nekokybiškai, nes dažnai po remikso jie vėl susėda..
unytas 2020-07-19 14:06
Dirbau ir Panevėžio keluosia ir Kauno tiltuose ne po vieną sezoną. Nieko čia naujo nepamaciau taipat ir LT dirba tik kad technikos markė skiriasi. Viskas taipat. Irgi atkarpom mieste daro o ne visą gatvė uždaro
HardAxe 2020-07-20 10:58
kokia čia kalba kalba?
rusai geriau kelius tiesia, kai labai labai pasistengia:
https://www.youtube.com/watch?v=GN8U93OZ2nM
p.s. atrodo lyg kažkokia centrinė Makvos vieta, bet fasadų niekas nedraudžia bjauroti kondicionieriais
NekenciuReklamos 2020-07-20 13:36
kai lygina tokius darbus, vis pamirsta pamineti kokio svarbumo yra ta gatve. Jeigu ji yra viena pagrindiniu "miesto arteriju" tai tada viskas suprantama, o jeigu tokio lygio organizuotumas taikomas priemescio gatvelems, tai tada - OHO.
kionig 2020-07-20 22:05
Na čia gi Maskva.. Ir kažkokia tai ypatinga gatvė.. Bet palyginus su vaizdeliais iš visos šalies kampelių.. Khem khem
HardAxe 2020-07-20 22:35
Na taip, panašu į labai rimtą maskvos gatvę. Ten ir taip kamščių daug, tai paklojo turbūt per vakarą viską.
Bet kas keista - labai rimtoj centrinėj maskvos gatvėj pilna kondicionieriaus resyveirų. Pabandyk tu vilniuj į gedimimo prospekto pusę iškišti... nelabai ilgai kabės
kionig 2020-07-20 22:53
Kone pati rimčiausia gatvė, kadangi iš jos galima patekti į Raudonąją aikštę.. Čia kaip pas mus būtų tas pats Gedimino prospektas Vilniuje.
https://goo.gl/maps/rYZWBFVtmmD6PShB9
Dėl kondicionierių.. Taigi pas mus visur kone paveldas. Tai negalima darkyti ten visokiais įrengimais. Ir tu išaiškink architektams..
cave_dweller 2020-07-22 08:09
"Youtuberio" Chepolinko įspūdžiai, viskas tuom ir pasakyta. Kas mums įprasta, žmogui iš šalies, kurioje darbo kultūra pramušinėja dugnus, tai kažkas wow
HardAxe 2020-07-22 09:50
Bet tai yra teisinga.
Civilizuotoj vakarų europoj yra tas pats. Ant jokio namo negalima kabinti kažko pačiam sugalvojus.
Na pietų kraštuose situacija kiek kitokia..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Japonija nepaliauja stebinti: daugybė įvairios technikos, nuolat zujantys darbininkai ir dalykai, kokių Lietuvoje tikrai nepamatysi – tik pasižiūrėkite, kaip japonai tvarko kelius (Foto, Video)