Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Karvė 2011-09-06 14:48
Afigiena matematika. O žinot kiek CO2 emisijos sutaupytumėt, jei žiemą nesišildytumėt? Arba valgydami žalią (nevirtą, nekeptą) maistą? Arba nenaudodami elektros?
Tie, kurie išžudo savo šeimas ir patys nusižudo yra visiški ekologijos lyderiai!
Kainen 2011-09-06 15:07
Karvė 2011-09-06 15:15
Nebūtum brolžudžio bendravardis...
secret 2011-09-06 15:28
skaiciai ispudingi, gaila nematomi... todel sunku isivaizduoti kiek tai yra
karve, yra kas sildymui naudoja atsinaujinacius saltinius. gal zinai kiek co2 isskiria vejo malunas elektrai gaminti ir elektriniais sildytuvais? o ir maistas gali buti verdamas ant garu. lendi i krastutinumus nepagalvojes apie galimas alternatyvas
Minde317 2011-09-06 15:32
Skaiciai visai grazus
Automobiliu vidutiniskai per metus pravaziuojam 15.000 km.
Vaziuojam dviraciu vidutiniskai 20km per valanda greiciu.
ka turim: 15000/20 = 750valandu pedalu mynimo, kas yra po 2valandas kasdien.
cia jau sportas, o ne taupymas
P.S. i Klaipeda is Vilniaus turbut nedaznas ryztusi vaziuot dviraciu
P.S.2 siaip pavasari, vasara, rudeni, kaip ir galima but vaziuot dviraciu, kad ir Lietuvoj.
Jarmeinas 2011-09-06 15:42
O apie maistą ir nepagalvota. Kai visą diena pravažinėju dviračiu, tikrai daugiau ir valgau. Šis faktorius ir prisideda prie aplinkos taršos.
O dėl prasto oro, tai matau ir pagyvenusius žmones minant per sniegą, šlapiu oru, ir jie neverkšlena kaip čia daugelis tokiose temose.
Arthuras 2011-09-06 15:45
Baik tu, juk mes gi žolėmis galime būti gyvi. O kiek jau ten išsiskirs to CO2...
MantasbG 2011-09-06 17:11
o tai kaip vairuoji tai juk irgi kvepuoji tai dar juk dasideda ar ne ?
Foxman 2011-09-06 17:48
Aš kasdien po 1 va.l. numinu (į univerą, į darbą ir atgal) ir kol kas nesijaučiu dideliu sportininku Nors man dviračiai patinka (kartais pasidarau 100Km trip'ą po apylinkes), bet taip pat laikau, kai transporto priemone. Tai netik CO2 taupo bet ir benzino nereikia, draudimas nekainuoja, pats dviratis centus kainuoja (lyginus su mašina) ir jo visiškai pakanka važinėti po miestą. Mano univeras 7km į vieną pusę, o darbas už 8km į kitą pusę ir nesijaučiu privargęs nuo važinėjimo (vidutinis greitis 20km/h). O tolimoms kelionės (daugiau nei 40 km) naudoju autobusą.
Taigi - geras, patogus dviratis yra labai gera transporto priemonė važinėtis mieste
Karvė 2011-09-06 18:08
Viena bėda, pamiršai paminėti, kokiam mieste Aarhus, spėju kaip ir visoje Danijoje, yra labai gera dviračių takų infrastruktūra, o dviračių nevagia. Pro Aarhus tik trumpai pravažiavau autobusu, tai tiksliai nepamenu, bet man rodos nėra jis kalvotas, kaip pvz upes turintys Vilnius arba Kaunas.
Aš kai studentavau Danijoje irgi labai aktyviai naudojausi dviračiu, buvo pusė bėdos nors kartais tikrai būtų labai pravertęs ir automobilis - teko suktis studentiškai. LT irgi bandžiau, tačiau nelabai prigijo - iki darbo nuvažiuoti kaip ir tiko, bet pastebėjau, kad patogiau nueiti - šiek tiek ilgiau, bet nereikia rūpintis, kur tą dviratį pastatyti, o jei dar grįžtant lis. Be to gyvenu ant kalno, todėl kad ir kur važiuotum visada tenka grįžtant iškišus liežuvį vilktis. Rimtiems reikalams dviratis Vilniuje netinka, į parduotuvę neužsuksi (ta pati saugumo problema) - tai ką su juo gali padaryti? Tik nuvažiuoti iki ofiso ir laisvalaikiu pasivažinėti.
Automobilio dviračiai niekada nepakeis, galbūt tik kartais ir kai kur.
immortallt 2011-09-06 18:11
Nevagia Ten vagia daugiausiai visoje europoje imant skaiciu per gyventoja. Bet kai dviraciu labai daug, tai lyginant su dviraciu skaiciumi pavagiama mazai. Vilniuje mieste vazinejuosi ir problemu nematau. Tiesa, po miesta vazinet rinkciausi kalnu, o dabar turiu turistini. Ir i parduotuves nematau problemos varyt su dviraciu, svarbu spyna turet geresne ir palikti ant video kameru kur nors. Dabar ju pilna prie parduotuviu. Esu mates dvirati pastatyta ir prirakinta ir uz ~7-12 tukstanciu litu. (plentinukas treko su visais pribambasais)
ief 2011-09-06 18:20
Gaila jog LT sezonas tinkantis vaziuoti dviraciu yra tos trumpas. Ir jis yra pagrinde tik vasara, t.y. tada kai zmoniu mieste ir taip nedaug. Jei tik orai leistu mielai i darba vazineciau dviraciu visus metus, aplengdamas tuos kamscius prasidejusius su rugsejo pirmaja..
secret 2011-09-06 18:30
smagu girdet immortal as sekmadieniais po 80km prasivaziuoju savo malonumui o siaip kad ir kaunas, mano akim nera toks jau didelis. isskirtiniais atvejais, jei gyveni siluose, o darbas petrasiunuose ar palemone su dviraciu kiek sudetinga, visur kitur pasisvilpaujant 20 - 30min. kiek trunka kelione masina? is muravos iki senamiescio ryte arba vakare piko metu? panasiai laiko automobiliu, jei nedaugiau.
p.s. per paskutinius tris metus kaune dviraciu skaicius turbut patrigubejo nes niekada nemaciau, tiek kiek dabar. ir dviraciai rimtesni 1500 - 3500lt. tik "Cube" dviraciai ko gero dauguma vogti uzsienyje, nes atstovas Lietuvoje atsirado neseniai ir jis turi dvi parduotuves Vilniui
rwc 2011-09-06 18:36
Nu tikrai, afigiena arifmietika... Gal dar paskaičiuokim, kiek metano virškinamasis traktas išskiria? Kiek naftos sunaudojama dviračiui pagamint? Viskas reliatyvu, tinkamoje šviesoje kiekvienas melagis teisus. Ypač, jei jis žalias.
Fikcija 2011-09-06 21:14
Man didziausias stabdis vazineti po miesta su dviraciu vairuotoju agresyvumas ir kulturos stoka.
Arthuras 2011-09-06 21:16
O gal tiesiog tai, kad miestas nėra pritaikytas dviračiams? Ar norite, kad dauguma taikytųsi prie mažumos? Taip nebūna.
TofC 2011-09-06 21:35
Nėra Vilnius jau toks blogas miestas dviračiams, kasdien važiuoju į paskaitas 18 km ir atgal tiek pat. Ir 9 km važiuoju dviračiu taku, o likusią dalį kelkraščiu. O į kalnus važiuoti nėra jau taip sunku, nes visuomet gali riedėti nuo jų . Tai ne tik yra pigiau ir greičiau nei viešuoju transportu, bet ir stiprina mano organizmą. Taip kad išlošiu trigubai.
Creatium 2011-09-06 22:39
O taip turi būti, ypač kuomet ta mažuma yra dviratininkai ar pan.
Imkim Didžiosios Britanijos pavyzdį, kuomet vietomis dviračių takais paverstos ištisos automobilių juostos, taip apsunkinant važiuojantiems automobiliais keliavimą (sumažinamas automobilių juostų skaičius).
Arthuras 2011-09-06 22:49
Bet taip nebus, kol iš tikrųjų dauguma nepamatys naudos dviratyje ir keliavime juo.
Foxman 2011-09-06 23:59
Labai kalvotas. Nors kokia pusė miesto ir lyguma, tačiau pats centras yra įduboj (šalia jūros), o dauguma gyvenamųjų pastatų ant kalno. Beto man nepasisekė, kad aš gyvenu ant aukščiausio kalno Aarhuse, tai visada tenka kopt į jį
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Robertas Staponkus. Įdomioji matematika: kiek kartų sumažiname anglies dioksido emisiją automobilį iškeitę į dviratį?