Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2015-04-15 21:20
O gal Bernardas sumelavo ar Albertas ar suklydo, juk jie žmonės, gali suklysti. O čia jau reikia taip žiūrėti, tarsi čia jie nepokštauja ir mąsto labai gerai.
audrius.kazlauskasro 2015-04-16 08:18
Kliedesiai. Isistatyk i salyga visas ne unikalias datas (14-15-16-17d) ir tas pokalbis is esmes nepasikeis.
Ziurek:
Iki Alberturui prasitariant, Bernardas nežinojo:
1) ar Albertas žino, kad Bernardas grynai nežino datos(jis nezino jei diena 14,15,16,17)
2) ar Albertas žino, kad Bernardas gali žinoti arba nežinoti datos(jeigu zino lieka 18,19)
Bet del ko patys menesiai atkrenta... ?? nedaeina. Nedaeina kaip BERNARDAS po pirmo ALBERTO SAKINIO issiaiskina DATA ??
audrius.kazlauskasro 2015-04-16 08:34
Pirmas sakinys alberto visiskai niekinis. nes bernardui jis jokios info neduoda. (koks jam skirtumas zino albertas kad jis kazka zino ar ne) nebekalbu apie 18d ar 19d.
gagu 2015-04-16 10:43
Tarkim Bernardas žino, kad tai 15d, bet nežino mėnesio, nes pagal šią dieną gali būti Gegužė arba Birželis.
Kai Albertas pasakė, kad Bernardas tikrai negali žinoti, reišia Albertas žinojo būtent tą mėnesį, kuriame nėra tokių dienų (18, 19), pagal kurias, Alberto alternatyviomis mintimis, Bernardas galbūt būtų galėjęs ir žinoti datą.
Taigi, taip Bernardas galėtų išbraugti Gegužę, liktų Birželis, ir taip jau data jam gautūs Birželio 15d.
Tas pats būtų ir su 16 ir 17 diena.
rwc 2015-04-16 12:02
audrius nepastebi, kad partnerio teiginiai:
žinau/nežinau padalija galimų variantų aibę į dvi dalis (t.y., yra unikalus mėnesis arba diena)
žinau, kad tu žinai/nežinai arba nežinau, ar tu žinai padalija į tris.
Vadovaudamiesi šituo išbraukome ir po pirmų dviejų frazių iš 10 lieka vienintelis atvejis.
Beje, ar tik man čia vaidenasi Šriodingerio katė? ;]
sielinas 2015-04-16 12:14
Kažkaip sprendimas daug paprastesnis nei čia paaiškinta. Užteko to, kad kas žino skaičių žino ir tikslią gimimo dieną. Nes tas skaičius vienintelis.
rwc 2015-04-16 12:46
geziokas 2015-04-16 13:03
, gegužė negali būti mėnuo, kuris buvo jam pasakytas. (Kitaip Albertas nebūtų įsitikinęs, jog Bernardas tikrai nežino) (Elementarus prieštaros metodas).
geziokas 2015-04-16 13:07
taip 15, 16, 17 kartojasi ir kituose mėnesiuose, bet 19 ir 18 ne. Taip pat minėjau, jog visos dienos kartojasi, o ne kelios. gegužės bei birželio mėnesių dienos ne visos kartojasi.
rwc 2015-04-16 15:41
Kadangi aš žinau, kad tai liepa ir tu man išdavei, kad diena ne 14, tai lieka 07 16.
Q.E.D.
audrius.kazlauskasro 2015-04-16 17:21
Nesutinku. Si uzduotis tada visiskai netiksli. Nes (ALBERTAS ISITIKINES kad bernardas nezino ???) (cia jo spejimas) ar tas pirmas sakinys islieka logiskas jei ATSAKYMAS yra 15d ?? ALbertas - zino tik menesi(todel jo sakinys as nezinau tikslios datos - tinka) , bet zinau ir tai kad tu nezinaI (bernardas zino ta tikslia diena(kaip minejau ATSAKYMAS 15d) ir kadangi yra dvi 15os dienos tai sakinys islieka logiskas. Kazkas gerai pries tai rase kad isikunijant i personaza cia visiskai nesigauna ats o tik zinant visa konteksta ir tai kad cherile viska surase taip kad liktu tik vienas galima variantas(nors salygoje tai nenurodoma. tiesiog 10 datu. vienam pasako menesi , kitam - diena. jei jus butumete personazo vietoje jus sito neissprestumete. nes pirmasis tik SPEJA kad antrasis nezino, net jei ir taip pasirinkus 15 16 ar 17diena jus realiai neatspetumete. T.y jus budamas bernardas, po pirmojo alberto sakinio liktumete tupike... nes jum liktu 2 variantai... (o tai kad albertas nezino jus ta ir taip zinojote, ir zinoma zinojote kad pats nezinote) tiksliau paneikite kad BERNARDAS to ka pasake albertas ir pats nezinojo
audrius.kazlauskasro 2015-04-16 17:33
cia lieka daug spejimu. pirmam sakiny. Albertas sakydamas : zinau kad ir tu nezinai speja ? ar visgi buvo salygoje nurodyta kad cherile albertui pasake kad bernardas nezino tikslios datos ? beto tai tik atmeta 18 19d TAS pasakymas TIKRAI ZINAU KAD NEZINAI.. reiskia tik tiek kad tai ne 18 ir 19d. (ziurint grinai is personazu puses)
audrius.kazlauskasro 2015-04-16 17:42
Paprasciausias variantas: surasai tas datas. Parodai mami ir teti arba draugam ir t.t. Vinema tycia pasaki geguze o kitam 16d. Po pirmo sakinio 2as zmogus turetu pateikti teisinga atsakyma. (cia ji liepos 16d) bt pas jus tas pats viskas gausis NEPANEIGIAMAI geg 16d) iki 3io teiginio daeiti net nereikes.. nes man idomiausia kaip bernardas suzino ats o ne sprendejas po visu 3ju teiginiu. Tad cia priklauso nuo to kaip mes paziuresime i sia uzduoti...
geziokas 2015-04-17 08:36
), kur 0 reiškia, jog bernardas žino tikslią datą, 1- nežino. Mums reikia AND veiksmo, o jo galimi atsakymai yra tokie (su trimis ir daugiau tas pats, 1 gausime tik tuomet, kai nebus 0)
0 AND 0 = 0
0 AND 1 = 0
1 AND 0 = 0
1 AND 1 = 1
tuomet gauname: (1 rašom vietoj tos dienos, kurią žinodamas, bernardas nežinotų datos.)
GEG 1 1 0
BIR 1 0
LIE 1 1
RUG 1 1 1
Mums tinkami atsakymai tik ten, kurios eilutė bus = 1
Matome, jog 18 ir 19 tampa 0, o tai reiškia, jog abi eilutės su 0 mums netinka
rwc 2015-04-17 11:41
Rezultatas: A žinojo, kad liepa ir atmetė 14. B žinojo, kad 16 ir atmetė birželį bei gegužę. Dabar abiems liko vienintelis variantas - liepos 16.
Q.E.D.
rwc 2015-04-17 12:04
Gegužės 16? Pabandom.
A žino, kad gegužė, bet tai gali būti gegužės 19. Jei B žino, kad 19 d., tai jis žino atsakymą.
dariusss 2015-04-17 18:05
na kad rimtai kietas riesutas kietas ne del to, kad sunkus uzdavinys, bet del to kad reikia perlipti per pati save...
Aurimyto 2015-04-17 19:59
vienas diskusijos dalyvis "geziokas" cia sprendzia si uzdavini 1.1.0, 1.0 ir t.t AND pagalba... juokinga...
teigia kad Bernardo nezinomoms datoms galima "1" priskirti ir eilutes(menesius) kur atsiranda ("0"-zinomas data19d,18d) atmesti...
Cituoju GEzIOKA:
Pirmąją sąlygą galima išspręsti ir pagal 0 ir 1 logiką (reikės tik AND), kur 0 reiškia, jog bernardas žino tikslią datą, 1- nežino. Mums reikia AND veiksmo, o jo galimi atsakymai yra tokie (su trimis ir daugiau tas pats, 1 gausime tik tuomet, kai nebus 0)
0 AND 0 = 0
0 AND 1 = 0
1 AND 0 = 0
1 AND 1 = 1
tuomet gauname: (1 rašom vietoj tos dienos, kurią žinodamas, bernardas nežinotų datos.)
GEG 1 1 0
BIR 1 0
LIE 1 1
RUG 1 1 1
Mums tinkami atsakymai tik ten, kurios eilutė bus = 1
Matome, jog 18 ir 19 tampa 0, o tai reiškia, jog abi eilutės su 0 mums netinka
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
GEZIOKAS sako::))
Mielas geziokai, pirma eilute mums puikiausiai tinka, netiktu jei ten butu tik dvi datos ir va cia AND visai netinka, cia tau ne matematika ir ne logika matematine, ir ne programavimas, cia yra gyvenimas:)
PVZ: Alus, kepta duona, suris (1.1.1) ---Pagal AND "Jamam sita darba"
Alus, degtine (1.0) Pagal AND "Nejamam"...) NESAMONE!! PYVA BIEZ VODKI-DIENGI NA VIETER:))) galima gerti viska... tarkim degtine galim pakeisti nuodais... tai cia 0 ar 1 butu, kas gali pasakyti? yra kam patinka. STIPRUS dviprasmiskas gerimas....
Va tau ir logika Gedziokai!!!
P.S
Yra cia tokiu kurie isvedzioja uzduoties salygas... tipo Albertas su Bernardu, gal but kuris tai ju jau tiksliai zino data ir panashiai,slepia,meluoja.... Nebekliedekit, Cheryl pasake vienam menesi, kitam data, ir toliau vyko kaip parasyta salygoje..
Gimtadienis pagal sitas salygas bus du-tris kartus i metus.
O jei jus bukai matematiskai mastote, tai galite atmesti geguzes menesi pagal AND ir svesti liepos 16 d.
Kas kure sita uzduoti tikriausiai AND gerbejas, nes olimpiadoje visi uzdaviniai turi tureti sprendimus.
As matau ne viena...
Sekmes gyvenime AND gerbejai
rwc 2015-04-18 07:40
, tai jie nuo pat pradžių gali apskaičiuoti atsakymą vien žinodami mėnesio dieną arba mėnesį!
Tik dėl birželio 17 nesu pilnai įsitikinęs - galbūt ji kažkaip išaiškinama, tuomet Albertui nepakanka žinoti, jog mėnuo yra birželis. Sugalvoju tik retrospektyvą:
A: nežinau, ir nežinau, ar tu žinai.
B: nuo pat pradžių nežinojau, bet dabar jau žinau!
A: ir aš dabar jau žinau.
Frazė "pradžioje nežinojau" originaliame dialoge nereikšminga, informacijos neneša. Šiame ji yra kertinė.
Aurimyto 2015-04-18 10:04
RWC... kaip manai? Tarkim sita uzduoti gautu zmogus be jokiu mokslu(protingas papuasas tarkim) ,kiek procentu duotum kad jis vienareiksmiskai atsakys liepos 16d?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kietas riešutėlis: ar įveiksite Singapūro moksleiviams skirtą užduotį?