Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
El Cassini 2011-01-27 11:18
aš vat ir nesupratau, ką tas autorius norėjo mums pasakyti, pilstymas iš tuščio į kiaurą, būtent nieko pilstymas!
El Cassini 2011-01-27 12:04
tai žiūrėkit kokį šlamštą dedat, kuris neturi jokios mokslinės vertės ir tada nebus įžeidimų.
Vytautas 2011-01-27 12:19
Tai išsprendžiama dviem būdais:
1) gerbiamas "El Cassini" turėtų būti portalo vyr redaktorius ir tokių tekstų nepraleisti. Tam tereikia sudalyvauti mūsų skelbiamuose darbuotojų konkursuose ir padaryti karjerą iki vyr redaktoriaus posto.
arba
2) už kiekvieną tolesnį įžeidinėjimą gauti po įspėjimą, o po 3 įspėjimų vartotojas tiesiog blokuojamas ir įžeidinėjimų nelieka savaime.
Bet galimas ir trečias variantas - tiesiog kultūringa diskusija arba kai kurių straipsnių ignoravimas. Problemos kaip nebūta!
Shinigami 2011-01-27 12:46
Na, straipsnis nėra mokslinis, bet tai tikrai ne problema.
Bei aš puikiai supratau ką autorius norėjo pasakyti.
Visu pirma nereikia tikėti viskuo kas parašyta ant pakuočių, nes ištyrus jų turinį gali jame nerasti nieko ekologiško. Kas jau yra ir nutikę. O jei nori gyventi ekologiškai turi ne tik pirkti ekologiška produkciją ir atliekas perdirbti, bet ir mažinti vartojimą, kad atliekų nesusidarytu tokie kiekiai.
Boomshaker 2011-01-27 14:23
Ekologiškas vartojimas gamtos ir žmonių neišgelbės. Tai kaip šiukšlių rūšiavimas, perdirbimas ir t.t. yra tiesiog savęs apgaudinėjimas.
http://anarchija.lt/politika/29156-derr ... kalte.html
http://anarchija.lt/teorija/29618-derri ... darni.html
Paieškokite youtube video su Derrick Jensen, o taip pat thepiratebay.com yra jo knygų.
mobilunkas 2011-01-27 15:11
istikro jokios ekologijos nera ir buti negali. Augalija gyveno milijardus metu neekologiskai, prigamino nesuskaiciuojamus kiekius toksinu, kurie dabar vadinami, nafta, dujomis, anglimi ir laisvu deguonimi. atsirado zoledziai, kurie truputi suekologino augalu daroma neekologija gamtai- apmazino kenksmingos biomases kieki, deguonies truputi pamazino, o tai miskai patys butu nuo gaisru sudege, taciau patys eme savo lavonais ir kakuciais terst gamta, tad juos suekologizavo mesedziai, o zmones ekologizuoja visas gamtos grandis iki pirmykstes negyvenamos planetos. musu ismetamos siuksles tampa mitybine ir gyvenamaja terpe irgi kazkokiem gyviam- ziurkem, ivairiom infekcijom ir t.t. po tukstantmeiu atsiras ir kam plastiku maitintis, ir padangom jei jos dar bus.
O SIAIP TAI EKOLOGISKIAUSIAS produktas yra tas kurio kaina maziausia, nes jei kaina maza, vadinasi jo gamyboje buvo sunaudota nedaug resursu, o jei tai intelektualinis produktas, tai pardavus pigu produkta zmones gaus mazai pinigu ir ju pagalba mazai gamta keis ir niokos, nes neipirks lektuvu, raketu ir kitokiu produktu
Tir4elis 2011-01-27 15:54
Neblogas straipsnis. Bet matos kai kam sausų skaičių kratinukas geriau nei lengvas filosofinis pamąstymas .
Kuo gi blogai bandymas užuot viską perdirbinėjus pagal save, bandyt tiesiog tapt visumos dalimi tuo pačiu metu tos visumos negriaunant?
Žinoma kaip visur, visada ir iš visko nemažai žmonių bando pasipelnyt, bet ar pati idėja nuo to tampa blogesne?
Nerkashis 2011-01-27 17:02
Na va kaip ir kartoju metai iš metų - šiuolaikinė civilizacija paremta vartojimu. Na negali ekonomika visą laiką augti. Gali nebent ten, kur auga vartotojų skaičius. Bet vistiek, kažkada pasieks lubas.
Šiek tiek nesutinku su Derrick Jensen. Jei aš ir kiti (keli tūkst.) vartos mažiau vandens ar cheminių produktų, tai jau bus sutaupyta kažkiek. O gamyklos tai dirba koncentruotai, joms lengviau susitvarkyt su teršalais. Kas bus jei dabar kaip senais laikais kiekvienas sau kiaulę skersim, išdarinėsim ir vindysim? Įdomu kas tada daugiau terš....?
skacukas 2011-01-27 17:02
Pazystu nemazai zmoniu, kurie ekologija butent taip ir isivaizduoja - plastmasiniu buteliu ismetimas i viena konteineri, stikliniu - i kita + pirkimas maisto produktu su Eco, Bio, BE E. Todel nieko nematau cia blogo,kad autorius bando atverti akis patiems maziausiai mastantiems is musu. Todel ir straipsnis paprastas pernelyg.
Kad ekologiski uzrasai ant maisto produktu pakuociu yra tik akiu dumimas - kazkam matyt vis dar paslaptis Is tu, kas dirba konkreciai prie maisto ne karta girdejau, jog ne visus ingridientus produkto suraso i pakuote gamintojas (ir spekit, ko dazniausiai neiraso?)
Kitas dalykas - ar atkreipete kas demesi i kai kuriuos maisto produktus su uzrasais "BE E": sudetis produkto nepasikeitusi, tik vietoje E numerio irasyti pavadinimai skonio stipriklis, stabilizatorius ir tt. Ir jau BE E. Del galutinio aiskumo ivedi tuos pilnus pavadinimus i Google ir tave nukreipia i koki nors http://www.maistogidas.lt/?mp=16
O zmones perka...ir net "sveikesni" pasijunta nuo to. Va tokiems ir toks straipsnis.
Aidziux 2011-01-27 17:29
labai keistai kai kurie čia ekologiją supranta. Su autorium visiškai sutinku, vienintelis draugiško aplinkai gyvenimo pavyzdys yra mažesnis vartojimas, t.y. atsisakymas tų dalykų kurių mums iš tiesų nereikia (pvz. produktų pakuotės tikrai gali būti paprastesnės, kaip dažnai keičiame mob. tel? dauguma atsakys, kai sutartis baigias, kas du metai, o ką senasis nebetenkina poreikių? ne, tiesiog nemadingas). Būtent, MADA, pagrindinis vartojimo variklis, vienas iš didžiausių gamtinės aplinkos priešų.
Maisto produktai pažymėti ženklu BIO ir panašiai labai retais atvejais kažką turi panašaus su ekologija, dažnai netgi atvirkščiai, padidėja sąnaudos produktui pagaminti.
Valstybės požiūris išvis nesuprantamas, kai ES skatina energijos taupymą, tuo tarpu pas mus, skatina elektros energijos vartojimą, mažindama tarifą daug vartojantiems...
Verslas tiesiog užsikabinęs už to EKO, realybėje ekologija net nekvepia... tai tiesiog mada.
Azuolas 2011-01-27 18:30
Vienas iš sėkmingiausių prekinių ženklų yra ekologija. Visi tik išsišiepe perka ir įsivaizduoja darantys gerą darbą. Ir pabandyk tik pareikšti kritiką - iškarto apšauks blogiuku "gamtos nemylėtoju" egoistu eretiku ir sudegins ant laužo...
Kupse123 2011-01-27 18:35
argi? kaip pvz duosiu Tarybines desreles - kaina 6-7Lt uz pakeli , ir x desreles uz 2-3Lt. Kurias tu pirktum? Kuriuose yra daugiau mesos? E ?
Nerkashis 2011-01-27 18:37
Vat gerai pasakei - visi tik perka. Bet nepagalvoja ar tikrai reikia?
Azuolas 2011-01-27 18:49
Reikia ar nereikia tai čia jau antraeilis dalykas. Pirmoje vietoje juk žemės gelbėjimas
Nerkashis 2011-01-27 18:56
Tai jei nepirks, nebus ir paklausos. Nebus paklausos, tai ir negamins. Problema savaime dingsta.
Donattello 2011-01-27 19:30
Amžini sąmokslininkai. Kuo blogai tas eko? ta prasme jūs prieš "EKo" kai iš tikro tai tik tėra reklama? Ar kame čia reikalas.
Aidziux 2011-01-27 22:14
būtent, tai yra sakyčiau mada, reklama ir bet kas, tik ne ekologija... (su labai retom išimtim)
Tir4elis 2011-01-28 09:19
Negeras tik tas EKO, kuris (kaip jau buvo pasakyta aukščiau), yra tik MADOS reikalas ir tetarnauja didesniems pardavimams.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Darius Ražauskas. Ekologija mieste