Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
nondescript 2010-07-16 12:00
yra:
dideles spustis stotelese
grustis autobusuose/troleibusuose
pailgejes keliones laikas
menesiniu velgi nieks netikrina vietoje
Tadas 2010-07-16 12:02
Labai gera tvarka. Reikėjo prieš daug metų įvest.
Sistemos pliusai:
1. Išlipant niekas neužstoja kelio (ką ypač mėgo visokios bobutės).
2. Atvažiavus autikui iš karto gali įlipti, nereikia laukt kol visi išlips - viskas greičiau.
3. Atsirkatoma visokių "bomžų".
4. Tvarka yra tvarka. Dar už rūkymą stotelėse tegul įveda 1000 Lt. baudą ir gaudo visus iki vieno
nondescript 2010-07-16 12:02
lazinames, kad vazines?
matise 2010-07-16 12:23
O jie turi kita pasirinkima? Šuo ir kariamas pripranta.
anonimas 2010-07-16 12:33
Na man įdomu kaip reiktų iškart įlipti kai tokių pat norinčių būti pirmais bus dar koks 50 ir visi turės įlipti pro priekines duris, kai kurie dar ir bilieta pirks, kiti neras bilieto,o kol kokia močiutė ilips praeis nemažai laiko ir t.t.
Porteris 2010-07-16 12:36
Kažkaip nei vienas komentatorius nepaminėjo pagrindinės šios naujovės priežasties - papildomai surinktų pinigų. Klaipėdoje surinktų lėšų padidėjimas skaičiuojamas milijonais (per tam tikrą laiką). To nebūtų reikėję, jei visi keleiviai sąžiningai pirktų bilietus ir mokėtų už kelionę. Dabar parkai dirba nuostolingai ir yra nuolat šelpiami valdžios iš visų mūsų mokėtojų pinigų.
EDman 2010-07-16 12:43
...
Tetija 2010-07-16 12:48
bet reikia palaukti kol visi sulips, tik tada gali išlipt.
Aišku, jei reik prasimušti bilietėlį, tau didelio skirtumo nėra, kur lipt, nes bent Klp, tai komposteris paliktas tik prie vairuotojo (ir, aišku, jis tik vienas, o žmonių..).
O su bomžais važinėtis gal ir nėra malonu, tačiau mano tikslas yra nuvažiuot kuo greičiau, o ne kuo maloniau. Ir taip per daug laiko sugaištu kelionėje..
nazijew 2010-07-16 12:49
grazus reginys bus rugsejo menesi kai studentai prades vazineti
Edgaras 2010-07-16 13:07
Vargais negalais priprasit, vis delto autobusu kompanijos nori daugiau pinigu ))
nondescript 2010-07-16 13:26
o ar mums bus nuo to geriau, kad jie uzdirbs daugiau pinigu?
ar atpigs bilietu/menesiniu kainos?
ar bus padidinti marsrutu skaiciai?
ar bus nupirkta naujesniu transporto priemoniu?
abejoju
Xylo 2010-07-16 13:34
Vakar vaziavau, tai netik kad bomžai įlipo, bet ir alkašai... Negan to, dar susimušė troleibuse Na, o dėl rugsėjo tai pritariu, vėluosim į darbą ir mokyklėles valandomis...
Drutas 2010-07-16 13:42
Mano akimis sistema neužbaigta. Reikia aparato prie vairuotojo, kur pridėjus elektroninį bilietą parodytų ar galioja, taip pat taisyklės, kad lengvatininkai turi parodyti iš kart lengvatų pažymėjimus. Taip pat reikia daugiau bilietų įsigijimo punktų, ar tai automatų, kad nestabdyt eismo perkant iš vairuotojo, na bet čia su laiku.. Tai tiek reikia iki pilno funkcionavimo.
Matau minusus tame, kad į tuos ilguosius (lanksčius) autobusus vien per priekines duris labai sudėtinga bus sulipti masėms žmonių piko metu. O svarbiausia visgi savimonė, jog jei tvarkingai lipsi pats, ir netrukdysi kitam, viskas vyks daug greičiau. Deja tai yra didžiausias iššūkis daugeliui lietuvių.
špokas 2010-07-16 13:57
Tikrai atsilikusi lietuva.
O Klaipėdoje nelabai pasakyčiau, kad tai pasiteisino, nes kai prasideda rugsėjo 1-oji, autobusas važiuoja tikrai ilgai, dėl to ir retai besinauduoju juo.
nuomonė 2010-07-16 14:07
Jei taip yra tuomet blogai. Matyt taip daro specialiai kol keleiviai "išsidresiruos".
Turėtų būti atidaromos visos durys. Gal but tik galinės su kokiu 3sec uždelsimu.
Lipdukai turėtų būti ir ant durų ir šalia durų, kad matytųsi ir tada kai durys atviros.
Pamačius kad kažkas "įropojo" per galą vairuotojas turėtų kažkaip reaguoti ir ilgainiui visi supras, kad lipimas per galą reiškia problemas.
Aišku gal ne taip drąstiškai kaip paskutiniame video. Bet jei keleivis atsisakė parodyti bilietą ir nelipa lauk, tuomet čia jau policijos arba eismo kontrolės reikalas.
Tetija 2010-07-16 14:18
gal pats sulipimo procesas ir būtų greitesnis, jei ten nereiktų visko rodyti ir pažymėti bilietėlių (tiesa, nežinau kaip bus vln). Bet pvz jei Klp į autobusą lipa kokie 5 žmonės, tai jis stovi tikrai ilgiau, nei stovėtų, jei jie liptų pro betkurias duris. (juk visi vienu metu suliptų, ir autobusas važiuoja toliau, o dabar kiekvieną turi patikrint, ir kiekvienas stovi eilėj prie komposterio, kuris yra prie vairuotojo..). Pvz piko metu daugelis žmonių pažymi bilietą pradėjus važiuoti, o dabar visa šita ceremonija turės vykti prieš prajudant..
nuomonė 2010-07-16 14:27
Sutinku kad čia bus stabdis. Bet aš dar linkęs pateisinti, jei tenka rinktis tarp bilietų kainų kėlimo ir kelių minučių(nuo visos kelionės) praradimo dėl padidėjusios tvarkos. Be to pliusas kad piko metu galbūt nebereikės mosuoti alkūnėmis.
Tetija 2010-07-16 14:55
kažkaip nujaučiu, kad čia bus kelios minutės prie kiekvienos stotelės (piko metu). Jei man reiktų pravažiuot kokias 5, tai gal nematyčiau tame tragedijos, bet kai mano kelionę sudaro ~15 stotelių (su bent vienu persėdimu), tai biški gąsdina.
O dėl ko AP ir sutaupys, tai manau nebent dėl to, kad autobusai daugiau stovės ir mažiau važiuos
Asmeniškai gal net pasirinkčiau mokėti brangiau (pvz db galvoju, ar nebūtų geriau važinėtis privačiu autobusu, nei pildyti pravažiavimą).. Bet kuriuo atveju, bus matyt, gal tikrai viskas bus labai patogu ir gerai (visiškai netikiu). Ir šiaip labai tikiuosi, kad iki rudens ši sistema subyrės:D
Eldaras 2010-07-16 14:57
o kas Lietuvoje prigyje lengvai?
manau kad lengviausiai prigyje neishsivystimasis.
nondescript 2010-07-16 15:13
tai jau tikrai
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nauja keleivių įlaipinimo tvarka Vilniuje prigyja sunkiai (Video)