Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
MarijonasM 2010-09-13 11:20
Šaligatviai duobėti, o gatvėje su automobiliais nepalenktyniausi.
zet 2010-09-13 11:20
tegul prailgina vasara, sumazina ziema
o siaip tai dviraciu takai, kuriu realiai beveik nera. O tai kad kazkas per saligatvi su dazais perejo ir is vieno metro saligatvio padare ale dvi juostas po puse metru, tai cia joks ne dviraciu takas.
xuy 2010-09-13 11:25
Kai galesi i darba atmynes dviraciu, kur ji palikt, ramiai persirengt, nusiprauts po dusu ir eit ramiai dirbt.
Tada bus galima kazka galvot.
O dabar dviratis tik pramogoms skirtas. Menkas malonumas atmynus suprakaitavus visa diena sedet ir smirdet.
Edmundas 2010-09-13 12:05
Alytuje dviračių takų kaip ir užtenka, tačiau nėra kur parkuoti. Kartais atvažiuoju į darbą dviračiu, tai prirakinu prie tokių grotų ir palieku. Dviratis daugeliui dabar yra tik pramoga - pasivažinėjimui po darbo su draugais ar šeima. Ar kada bus transporto priemonė - neaišku.
Agnė 2010-09-13 12:16
Dar viena problema kas stabdo važinėjimą su dviračiu- tai vagystės. Negali ramiai palikti dviračio ilgesniam laikui viešoj erdvėj, visada įtampa kad grįžus nerasi. O rasti saugią vietą, nelengva.
skacukas 2010-09-13 12:41
Grazus uzmojai, tik lietuviams galioja taisykle "norejome kaip geriau, gavosi kaip visada". komisija uz "darba" psiims pinigelius ir issiskirstys, o zmones ju darbo rezulato taip ir nepajus. Pasaulyje pilna dviraciu infrastrukturos isvystymo pavyzdziu (kad ir Olandija, kurioje tokios pat ziemos ir tokios pat vasaros), taciau Lietuvoje valdzia sugeba ilgai ir stropiai dirbti prie tokiu klausimu, tarsi butu pirmi ir vieninteliai tai sugalvoje. Speju del tarsos ir kamsciu greiciau sumastys kaip papildomai apmokestinti automobilius, negu kis savo pinigus i dviraciu takus, parkavima ir tt. Jiems rupi musu sveikata
zet 2010-09-13 13:12
pritariu visiems komentatoriams...
siaip smagu kad palei neri vilniuje yra palyginus neblogas dviraciu takas... galetu pradziai tokiu taktu buti daugiau...
Cuteless 2010-09-13 13:26
Kuro kainas pakeliat iki 15Lt už litrą, viešojo transporto bilietėlių kainas padidinat iki 7Lt ir pamatysit kaip greitai visi pradės važinėti dviračiais
Azys 2010-09-13 14:34
pirmiausia turi būti sukurta infrastruktūra, tai jau paskatintų naudotis dviračiais. Toliau reklaminė kampanija, tarkim valstybė kompensuoja dalį sumos, kaip kad su kompais buvo ar panašiai. Didžiausia problema be abejo išliks vagystės, o dviračius ne tik pas mus vagia.
Boruzyte 2010-09-13 14:56
Vaziuoti dviraciu i darbatikrai smagu (ten net dvirati saugiai palikti galima), taciau tarkim jei zadu vaziuoti i miesta pasizmoneti - ner kur to dviracio padeti, baisu kad paskui nerasiu. Kita beda dviraciu takai - vaziuoti gatve kartais nedrasu, bet dviraciu irgi nera kur... Salygatvis padalintas pusiau, kurio blogesnioji puse pazymeta kaip dviratininku?.. Pasityciojimas...
Evaldas 2010-09-13 15:38
Artimiem atstumam gerai vaziuot. Bet jeigu siek tiek toliau, tai nezinia kaip oras pasikeis. Jeigu nebus kur nuo lietaus pasislept ar dar kokia beda...
vazzy 2010-09-13 17:20
ner praktiskai kaip vaziuot su juo mieste tik gatve. dviraciu taku kaip ir nera, tik pavieniai ir vaziuoti nera smagu, daug vairuotoju istisai signalizuoja, nors vaziuoji tiesiai 50 cm nuo krasto. saligatviais vaziuot nelabai ymanoma, nes jie buna atkarpomis po 100 metru, kuriu gale buna bortas nuo kurio reik nusokt o poto vel uzsokt ir taip kartojas, biski nervuoja.
kas minejo apie tolimesni atstuma tai galiu pasakyt tik tiek, Lietuvose dviraciais draudziama vaziuot magistraliniais keliais uz vaziavima jais 50-100lt bauda.
sigun 2010-09-13 17:42
Iš beveik 500 žmonių atsirado tik keli nauji važiuojantys dviračiu, kai darbe įrengė dušus ir pastatė stovus tiek prie įėjimo tiek vidiniame kieme, o ir tie patys pradėjo važinėt labiau dėl to, jog nuo sausio nebepratęsė nemokamų leidimų statytis auto, o pasiūlė arba nusipirkti arba statyti automobilius už kilometro.
Kitaip sakant tie kurie nenorėjo važiuoti dviračiu ir anksčiau rasdavo pasiteisinimų taip ir dabar suranda, nors ir skundžiasi kaip blogai, koks brangus auto, benzinas, leidimas. O kurie norėjo ir anksčiau sugebėdavo išspręst problemas.
stiklas 2010-09-13 22:08
Paprasta - tereikia atsildyti klimata dar labiau, kad lietuvoje nebebutu minusines temperaturos ziema ir naturaliai padauges vazinejanciu dviraciu.
Dar galima padidinti si skaiciu sumazinus lietingu dienu skaiciu Lietuvoje. Simple.
sufas 2010-09-13 22:20
Kad dviratis būtų populiarus kaip transporto priemonė reikia infrastruktūros. Čia pagrindinė problema. Dviračių saugojimo aikštelės miesto centre būtų labai geras sprendimas. Ir reikia šiek tiek kitokio visuomenės požiūrio į dviratį. Dauguma žmonių net kelis šimtus metrų važiuoja su mašina, o paskui skundžiasi, kad labai daug išleidžia ant kuro ir miestas užterštas labai. Be to protestas geriausias prieš aukštas kuro kainas, ne apgulti degalines, o sėsti ant dviračio!
Webbus 2010-09-14 00:37
Pries pusantru metu issikrausciau i Vilniaus uzmiesti, kur retai transportas vaziuoja, o vakare paskutinis mikriukas 20h namo veza (kai tuo metu draugai tik mieste renkasi).
Kadangi studentas ir moku skaiciuoti kiek realiai kainuotu automobilis ir jo islaikymas, tai sedau ant dviracio
Zinokit ne taip prastai kaip tikejaus. Iki universiteto i viena puse 13-15km. Nuvaziuoju per ~1h. Visuomet vaziuoju gatve, i jokius dviraciu takus neziuriu, nes pailgintu kelione 15-20 min.
Vairuotojai tikrai nera piktybiniai, neturejau ir avariniu situaciju. Reikia gal siek tiek taisykles zinoti.
Blogiausia yra ne lietus (juk nevaziuoji per lietu), o butent karstis vasara. Numirt galima Bet didziausia problema - vaziuojant namo reikia imint i seskines kalna.
Del dviracio statymo irgi yra didele problema. Gerai kai zinau ir turiu ji palikt centre, prie univero. Bet siaip prie stulpo niekad nepririsineciau, nes tikrai gryzes nerasciau. Turetu buti kazkokios saugojimo aiksteles. Ne tik stovai dviraciams, o su ju prirakinimu. Nes ten tas spyneles labai lengva nupjaut ar nukirpt. Nebent pirkt sunkai ir didele prirakinimo spyna, visa metaline, sveria daug ir kainuoja ~100lt, nors girdejau gerai pataikius i ja is reikiamo kampo ir ta luzta. O va jei butu kazkokia prirakinimo sistema ar dar kas - tikrai pataisytu reikala.
Kas dar galetu buti - galimybe veztis dvirati viesuoju transportu. Mielai sumokeciau uz papildoma bagaza kad tik pakeltu i ta prakeikta seskines kalna viena ar dvi stoteles. Bet vezti dvirati viesuoju yra draudziama (nors kartais pavyksta su vairuotojais susitart). Arba koki keltuva prie to kalno itaisyt. Net nezinau
O siaip Lietuva yra puiki vieta dviraciams. Bet nereikia visko noreti is karto. Kuo toliau tuo daugiau zmoniu matau vaziuojant dviraciais.
xuy 2010-09-14 16:13
Tommix 2010-09-15 10:28
As galiu paskayti-gales Eligijus man nemoket uz ideja - DOVANOKIT dvyracius zmonem-vo tada vazines tikrai
Nerkashis 2010-09-16 09:35
Visiškai teisingai.
Dėl prakaitavimo, juk neperkat dviračių su viena žvaigžde. Retas kuris dviratis neturi 8-26 pavarų. Visada darban minu dviračiu. Kažkada ir per sniegą miniau (vat tada tai suprakaitavau ). Nereikia gi lenktyniaut su automobiliais. Išvažiuoji iš namų anksčiau ir mėgaujiesi kelione.
Skųstis ir nieko nedaryti lengviausia. Prie visko galima prisitaikyti. Net prie blogų kelių.
Simplicity 2010-09-16 10:24
Į darbą dviračiu esu mynęs vieną vienintelį kartą. Buvo gražus saulėtas vasaros rytas, o iki darbo tik 7 kilometrai. Net nepajutau kaip numyniau ir net nesuprakaitavau. Į darbą atlėkiau kupinas energijos, o pati kelionė truko gal kokiu pusvalandžiu ilgiau nei įprastai. Kaip aš keikiaus kai su dviračiu tuos septynis kilometrus reikėjo namo parmint. Atidirbus 24 valandų pamainą visai nesinorėjo pedalų mint, kažkodėl nebuvo ir jėgų:)) Visą kelią galvoje sukosi mintis, kad reikia mest tą dviratį į griovį ir keliaut autobusu, bet vistiek parmyniau. Nors buvo gražus saulėtas rytas, bet nuotaika tikrai nekokia buvo, o kelionė truko labai ilgai. Namo parsiradau nusikalęs kaip koks arklys, vos vilkau kojas, miegojau kaip užmuštas tądien.
Dviratis, mano manymu, yra skirtas sportui ir pramogai. Į darbą nukeliauti yra ir geresnių, greitesnių būdų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Susisiekimo ministerija ieškos būdų, kaip skatinti žmones daugiau važinėti dviračiais