Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
buzas69 2010-10-26 17:24
Golfo vaziuokle 900kg? kazka nusisnekejo,pats golfas atsikracius variklio, galbut. Kazkodel persama nuomone, kad elektromobilis gali buti tik plasmasinis dvivietis kibiras, nudazytas vemalu spalva?, puikus poziuris.
Ltpower 2010-10-26 17:56
Tavo žiniai pats Golfas be variklio ir yra vaziuokle. Inžinerijos pasaulyje vaziuokle laikoma viskas kas yra automobilyje isskyrus varikli ir pavaru deze .
immortallt 2010-10-26 18:04
buzas69, pasakysiu tavo lygio ir kulturos kalba: "kramtyk bazara". Remiesi kalbedamas apie "tavo poziurio elektromobilius" tik turbut mates lenkiska varianta ir dar kazkoki brieda. Yra labai fantastisku elektromobiliu. Pvz man labai patinkantis tesla model S sedanas, jei sportine Tesla roadster. Yra dar ivairiu paprastai atrodanciu masinu, nieko neypatingos. Tik nepamenu pavadinimu.
Esme ta, kad tradiciniai automobiliai sukurti taip, kad islaikytu varikli ir atitinakami paskirstytu svori bei stabiliai vaziuotu ESANT varikliui. Isimi varikli ir susijusias detales - svoris persiskirsto. Taip pat visos buvusios atramos variklio ir kitu detaliu islaikymui NEBEREIKALINGOS, tad lieka bereikalingas balastas. Cia kaip ir su raketu leidimu i kosmosa, kiekvienas papildomas litras priduoda vis mazesne keliamaja galia, nes papildoma litra kuro iskelti reikia KURO.
O kas butent del straipsnio, tai galetume galvoti apie infrastrukturos vystyma, tik isnaudojant EU fondus, jei tai is vis imanoma tokiai paskirciai. Apie gamyba, tai automobiliai reikalauja didziulio kapitalo, deja mes neturim visiskai nieko siai industrijai. Slovakija garantuotai mus nukonkuruotu. Vientintele galimybe, gaminti kokias detales kurios turio atzvilgiu uzima mazai vietos ir yra labai vertingos, kitaip neapsimokes gabenti. O tik vietine rinka biski per maza, kad islaikytu gamintoja.
nazijew 2010-10-26 18:44
automobiliai reikalauja, elektromobiliai gerokai maziau. vietine rinka per maza? priminsiu kad jau daugiau nei 5 metai zodis "vietine rinka" nebelabai tinkamas vartoti, nebent tikimes kazka parduoti vien su sukiu "pirk preke lietuviska"... tereikia pasiulyt kokybiska produkta ir visos ES rinkos atviros, paziurekim y kad ir y Tesla motors, - kolektyvas 100zmoniu nesieka, investicijos su kitu autopramones dalyviu lyginant irgi juokingos, taciau klientu stovi eiles po puse metu kad nusipirkti automobili, prisiminkim kad jie netgi neturi pagrindinio kozirio - aukstu benzino kainu, ka turim mes. Krc tereikia iniacytiviu ir kurybisku zmoniu, ir galima betka padaryti, net ir su lietuvisku pilieciu ir tuo labiau biurokratu poziuriu y versla ir gamyba...
buzas69 2010-10-26 18:50
Remiuosi kalbedamas ne "mano poziurio elektromobiliais"o pono Teeto Randmos nuomone, kuriai nepritariu, ka ir issakiau ankstesniam komentare,ir nelipdyk man etikeciu,ok? paversti paprasta automobili elektromobiliu yra pigiausias variantas, jei tik uztenka proto, ka sekmingai irodo jau riedantys pavyzdziai.
Flyer 2010-10-26 18:51
Tas tiesa, bet nesupratau prasmės kam drausti perdarinėti tokius automobilius? Juk saugumas nuo to neturėtų nukentėti (nebent tada, jei atsižvelgsim į tai, kad didesnio svorio automobilis gali pridaryti daugiau žalos), o didesnis elektromobilio svoris turėtų įtakos tik vartotojo kišenei (elektros sąnaudos).Panašu į marketingo triuką, nes kaip minėta, perdarytas automobilis bus pigesnis, nei pirktas naujas.
kionig 2010-10-26 18:55
Siek tiek realiju: http://e-motion.lt/
Jomajo 2010-10-26 19:11
nelabai suprantu tokios problemos kaip pakrovimo stotele, ar sunku yprastiems lukoilams ismest kelias rozetes laukan ar jie nenores uzsikalti pinigelio ir liks ysikirte i benzina ir taip bankrutuos. mano manymu vos tik pajus, kad cia galima nurauti lita iskarto atsiras uzrasas prie 95; 98 D, ELEKTRA KW - 1LT
kionig 2010-10-26 19:46
Nu nu, dabar 1 Kw 45 ct is RST. Manau greitai pristatys VMI ar kainu komisija O rozete tai kas be ko gali pastatyti. O kam ja dabar statyt, kai visi perka benzina po 4 su centais ar dyzeli uz 3 su centais Bet visgi kiek manai cia leis sau prabanga su elektromobiliais lakstyti ?
enternald 2010-10-26 20:18
Elektromobiliai nesąmonė bet ne visi. Metų gale išeis opel Ampera, kurios akumuliatorius laiko 75 km, bet esmė kad jam pasibaigus įsijungia benzininis variklis. Taigi jei biški pavažiuoti reikia rytą pasikrovus akumuliatorių tai nėra bėdų, bet jei toliau važiuoji gali lėkti 400 km su pilnu kuro baku, be to jos vairavimas kiek girdėjau iš nuogirdų yra geras nes variklis ir kurio bakai, bei akumuliatorius paskirsto gerai svorį. Tokius elektromobilius pripažystu. Per naktį pakrauni, jei netyčia akumuliatorius išsenka, tai nėra problemų ir nereikia 3 valandas laukti kol prisikraus. Ir kitaip nei hibridas kuris tik kompensuoja lėtai važiuojant sūkių trūkumą ir variklio nuostolius, šis automlbilis visą laiką varo ratus per elektrinį motorą ir variklis generuoja srovę o ne yra sujungtas tiesiogiai.
Arthuras 2010-10-26 20:55
Nejau iš tikrųjų manot, kad paplitus elektromobiliams vis dar važiuotumėt už 45ct/kWh? O ką daryti su automobiliu, kai baterija nusibaigia? Ką daryti labai šaltą žiemą? Šiuo metu už litro benzino sumokame du litus akcizo. Kelius valyt, remontuot ir pan. tai reikia. Taigi taigi... Mano nuomone, elektromobiliai kol kas toli gražu nėra ant tiek pažengę, kad reikėtų kaip galvų netekusiems ant jų pereiti. O hibridai išvis nieko verti.
immortallt 2010-10-26 21:46
arthuras, ziemos jau nebijo senai elektromobiliai. Kiekvienoj temoj tas pats iskeliama, kiekvienoj temoje numetamas link'as su informacija. Toliau, akcizas mokamas ne keliams tvarkyt. Taip jie nera pasieke tobulumo virsunes, bet jei niekas ju nerems, tai jie ir nesivystys.
Elektros kaina tikrai neaugs 2x, del padidejusios paklausos. Is kitos puses, kris naftos produktu kainos. Kadangi, elektrines turi gerokai didesni nasumo koeficienta, tai teoriskai galetu net kristi kaina elektros, kuri gaminama is naftos produktu (nesu fizikas, tad net negaliu primesti procentaliai kiek turetu gautis pigiau del didesnio naudingumo).
Akumuliatoriaus greitasis papildymas (iki 80%) trunka jau dabar nuo 10 iki berods 25min. Jeigu tai baterijos keitimas (kas butu aktualu, jei baterija yra nuomojama), tai gaunas kokios 2-3min. iki pilnos baterijos.
VMI, del dideliu kainu nepasirodys, nebent visi pakrovimo punktai butu uzdeje ta pacia 2x didesne kaina. O infrastrukturoje problema, nes reikia dideliu pralaidumu tinkluose, kad per 15min galetu uzkrauti akuma iki 80% ir kad ne viena akuma krautu, o vienoj vietoj tarkim bent 10.
Akumas masinai sveria kazkur 250kg. Kiek sveria VDV neisivaizduoju, bet zn kad daug O kur dar visokios pavaru dezes, velenai ir visokie kitokie briedai apie kuriuos neturiu zalio supratimo.
Arthuras 2010-10-26 22:05
"arthuras, ziemos jau nebijo senai elektromobiliai. Kiekvienoj temoj tas pats iskeliama, kiekvienoj temoje numetamas link'as su informacija. "
Tai man tą link'ą su informacija irgi galėtumei numest? Nes kažkaip neteko skaityt. Na tarkim, elektromobiliai žiemos gal ir nebijo, o Tu pats? Kaip siūlai šildyti (kažkur šešis mėnesius per metus) automobilį?
"Toliau, akcizas mokamas ne keliams tvarkyt."
Gal teoriškai paskirtis ir ne tokia, bet turint omeny, kad net dabar ketinama įvesti automobilio mokestį, tai jei valdžia nesurinktų akcizų nuo dyzelio, dujų, benzino, tai tikrai naujas mokestis būtų atitinkamai nemažas. Kadangi kelius remontuoti vistiek reikia. Savivaldybės remontuoja savo teritorijos kelius, bet kaip manai, iš kur jie tuos pinigus gauna?
"Elektros kaina tikrai neaugs 2x, del padidejusios paklausos. Is kitos puses, kris naftos produktu kainos. Kadangi, elektrines turi gerokai didesni nasumo koeficienta, tai teoriskai galetu net kristi kaina elektros, kuri gaminama is naftos produktu (nesu fizikas, tad net negaliu primesti procentaliai kiek turetu gautis pigiau del didesnio naudingumo).
Elektros kaina dėl šito tikrai neaugs labai ryškiai. Jei jau einama link ekologijos, tai visos šiluminės elektrinės taip pat turėtų nykti. Taigi, šitą sunku prognozuoti.
"Akumuliatoriaus greitasis papildymas (iki 80%) trunka jau dabar nuo 10 iki berods 25min. Jeigu tai baterijos keitimas (kas butu aktualu, jei baterija yra nuomojama), tai gaunas kokios 2-3min. iki pilnos baterijos. "
Visų pirma, tai reikėtų kalbėt apie baterijos kainą. T.y apskaičiuoti eksploatacines išlaidas iki pat automobilio naudojimo pabaigos(kai nebe apsimoka juo važiuoti, o geriau išmesti). Visų antra, tai kodėl niekas neišleidžia vidutinės klasės sedano šeimynai, kuris atitiktų savo charakteristikomis kokį dviejų litrų dyzelį ir galėtų nuvažiuoti 500km vienu sykiu ir jo galutinė eksploatacijos kaina būtų bent tokia pati? Juk galimybės, anot tavęs jau yra. Bet kol kas leidžiami tik kibirai, kurie vos nurieda šimtą ar daugiau km.
"Akumas masinai sveria kazkur 250kg. Kiek sveria VDV neisivaizduoju, bet zn kad daug Smile O kur dar visokios pavaru dezes, velenai ir visokie kitokie briedai apie kuriuos neturiu zalio supratimo."
Normalus VDV be transmisijos ir kt. sveria apie 150kg. O turint omeny, kad jau gaminamos ir transmisijos elektriniams varikliams, tai kažin ar sutaupysime ant masės.
lape 2010-10-26 22:14
Tai, jei Europoje elektromobiliai pasirodo sekančiais metais, tai Lietuvoj pasirodys po 15 metų. Tik neaišku, kaip su tokiais pasenusiais akumuliatoriais važinėti.
immortallt 2010-10-26 22:49
Arthuras, pasiknisk po praejusias temas.
Ekologija yra vien tame, kad elektrines naudingumo koeficientas didesnis, tai yra tam paciam energijos kiekiui pagaminti isskiriama maziau CO2.
Del kainos ir kitu dalyku, tai Model S bus toks sedanas, dar net geresnis sakyciau. O del kainos as tai nieko nesakiau. Kaina mazes, kai istobulins technologija. Tas galioja visom naujom technologijom. Be to, paprastai galima aiskinti remiantis paprasta teorija, tai yra benzinas ir automobilis ar elektra ir automobilis yra prekes-papildiniai, jie eina kartu. Tas pats kaip ir pvz printeris ir kasete. Printeris parduodamas mazesne kaina, tam kad pirktum ju kasetes, kas pasakys, kad automobilis varomas benzinu kurui suvartos maziau jusu pinigu nei elektra varomas ? Kitas dalykas, kiek turi gendanciu daliu elektromobilis ir kiek VDV ?
Galima diskutuoti daug, bet per 10 metu manau isigales elektra, dar jeigu sukurs geresnius ir pigesnius akumus, tai is vis bus reikalaujama elektromobiliu.
P.S. daug kas dejuoja, kad pvz LED lempos labai brangios. Pasiimi ir paskaiciuoji palygindamas su ivairiomis lemputemis, tai biski zado netenki pamates skaicius... Pabandykit padaryt ta pati ir su elektromobiliais ir pasidarykit nuvertejima automobiliui.
jordanbn2 2010-10-27 08:27
Golf2 sveria 950kg, golf3 universal - 1250, atmesk varikli, VDV, ir lieka beveik 500kg, dek akumus, el. varikli
andriulis 2010-10-27 08:33
Luktelkit rimtesniu markiu gamintoju pasiulymus. Penkis metus duodu tobulesnem baterijom. 600km vienu pakrovimu bus juokas. http://auto.delfi.lt/soft/vokietijoje-a ... d=37911385
vytenizs 2010-10-27 08:52
Nu ka galiu pasakyti tiems kuriems reikia... nuvaziuoti 500 km...PER DIENA!!!! ir ksas nusisneka kad nuvaziuojama tik 100 km... paskaitykit ir pasidomekit placiau! bent jau Lietuvoj jei butu pakankamas kolonkiu kiekis... tai ir to 100 km uztektu... bet yra masinos kurios ir 300 km nuvaziuoja... o apie traukima benzo, dyzelio ar kito biesio su elektra net nelyginsim... pabandyk taip padraskyt dyzeli ir benza uz tokia kaina uzpyles kuro kuria isleisi elektrai... pazesim ar bent 20 km nuvaziuosit...O furom kuriom reikia iveikt tolimus atstumus lai ant dyzelio varo! kam reik tikrai daug vaziuot varykit su iskastiniu kuru... pvz as jau dahuja per diena vazineju... per miesta max prisuku 50 km... neisivaizduoju kiaura para vazinet mieste neprisuktum 500 km... o akumas per nakti pasikrauna! jei aisq turi kur kraut!!!! kainos ju kas be ko dideles... cia taip pat kaip telefonai... vienais metais 1000 litu kitais uz 200 gaut gali.... CO2 skatina vezines lasteles aktyvet... kaip manot del ko tiek daug onkologiniu ligu paskutiniu metu!!! CIA NE KLAUSIMO NERA KAD ELEKTRA VAZINET... TAI YRA BUTINA!!! o del pigesniu batarke primeskit tai kad zmones avarijas daro... bus tu batarkiu pusnauju ir pan... srotuose po kiek laiko!!! pirkt db visada naujas detales kiek sumokesi!!! be to nereik nei tepalu keist... nei sankabu... ir yra siemenso sugalvota nauja vaziuokles technologija kur galima ant ratu el varikli uzdet... volvo tai jau gamint bando... sedit snekat... pasidomekit... shudas tie benzai ir dyzeliai... cia tas pats kas pries 5 metus su karieta vazinet... TIK VIENAS TRUKUMAS LIETUVIUI KAINA!!! be to ar matet filma "who killed an electric car?", masina pilnai elektra varoma kalifornijoj buvo pries 15 metu kiek pamenu, kainavo 4 k dolcu... nuvaziuodavo 120 km lygtai... isikisus valstybei masinos kaina pasidare 2mln dolcu... nes busas buvo naftininkas jobanas!!! nu zodziu... Elektra yra ateitis!!! Benzas ir dyzelis tik zemes ukiui siuo metu nebent!!! KOLKAS
Arthuras 2010-10-27 10:27
"Ekologija yra vien tame, kad elektrines naudingumo koeficientas didesnis, tai yra tam paciam energijos kiekiui pagaminti isskiriama maziau CO2."
Tas tai taip, bet reikia sukurti elektros kolonėles, kuriose galima būtų pasikrauti automobilį. Kaip tu tai įsivaizduoji, ir kokio dydžio jos turėtų būt? Jei automobilis krausis 20 min, o eilėje lauks 20 automobilių? Taigi, realizavimas galimybės pasikrauti automobilį degalinėje taip pat kainuos ir nemažai.
"Del kainos ir kitu dalyku, tai Model S bus toks sedanas, dar net geresnis sakyciau. O del kainos as tai nieko nesakiau. Kaina mazes, kai istobulins technologija. Tas galioja visom naujom technologijom. Be to, paprastai galima aiskinti remiantis paprasta teorija, tai yra benzinas ir automobilis ar elektra ir automobilis yra prekes-papildiniai, jie eina kartu. Tas pats kaip ir pvz printeris ir kasete. Printeris parduodamas mazesne kaina, tam kad pirktum ju kasetes, kas pasakys, kad automobilis varomas benzinu kurui suvartos maziau jusu pinigu nei elektra varomas ? Kitas dalykas, kiek turi gendanciu daliu elektromobilis ir kiek VDV ? "
Model S bus 2012. Tu nesupratai mano išsakyto klausimo praeitoje žinutėje. Kiek tie akumuliatoriai kainuos ir kiek laiko jie tarnaus? Aš šito net neįsivaizduoju, todėl nemanau, kad iškart galima teigti, kad elektra važiuoti pigiau. Elektromobilis gal ir turi kol kas mažiau gendančių dalių, bet kaip žinoma, VDV automobiliuose (gana naujuose) genda elektronika, o ne patys varikliai. VDV pagrindinė detalė akumuliatorius.
"P.S. daug kas dejuoja, kad pvz LED lempos labai brangios. Pasiimi ir paskaiciuoji palygindamas su ivairiomis lemputemis, tai biski zado netenki pamates skaicius... Pabandykit padaryt ta pati ir su elektromobiliais ir pasidarykit nuvertejima automobiliui."
Šito nelabai supratau, ką tu ten skaičiuot ketini su tuo elektromobiliu, kai dar nežinai nė pusės svarbiausių duomenų. Kad jis pigiai važiuoja 100km ir asilui aišku, bet neaišku, kiek kainuoja jo visa eksploatacija. O tarp kitko, Lietuvoje LED lempos iš tikrųjų yra ryškiai per brangios. Jei lemputė LT kainuoja 65lt, tai jos savikaina kokie 5-10lt.
Arthuras 2010-10-27 10:35
Visų pirma, rašyk šiek tiek aiškiau.
Visų antra, tai mes tiems elektromobiliams elektrą gaminsime šiluminėse elektrinėse(kalbu apie LT). Taip, jų NK didesnis, bet nereikia galvoti, kad mes nebeišmesime CO2 į aplinką. Man atrodo, kad žiniasklaida sudaro klaidingą "idealaus" elektromobilio įspūdį nuslėpdama daug duomenų ir pateikdama tik kuro suvartojimą. Taigi atsikratykit tos paranojos ir kantriai laukim. Dėl šito, kad elektromobiliai mūsų ateitis, visiškai sutinku. Bet dar ne dabar. Ir į LT šitas ateis geroookai vėluodamas, vien dėl to, kad turim šaltas žiemas, neturim pinigų ir etc.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuva bando suspėti į įsibėgėjantį elektromobilių traukinį