Hibridinius automobilius pajėgia įsigyti iki 10 proc. vairuotojų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sabotan 2010-11-22 16:38
Hibridiniai automobiliai yra brangus va kur problema ir tie hibridai nera jau tokie taupus jai 100 km suvalgo 3 litrus delgalu
bahuriux 2010-11-22 17:28
Kiek suvalgo? Priusas suvalgo benzo 4,5l mieste ir 7l uzmiesty. Yra dyzeliniu auto kurios su 3l nuvaziuoja 100km.
Wolfy 2010-11-22 17:48
Taigi, nusiperki ekonomiska dyzeli ar su dujomis ir vazineji galvos nesukdamas.
Arthuras 2010-11-22 20:05
Apibendrinsiu: net ir galėdami įpirkti, žmonės hibridų nepirktų.
immortallt 2010-11-22 20:09
Hibridai tai is vis nelabai kam tinkamas dalykas, nes svoris dar tik padideja, taigi efektyvumui vien tai kerta. O jei del elektromobiliu, tai kol kas jie ir taip visi rezervuoti. Jeigu zmones vangiai pirks VDV masinas o elektromobilius noriai, tai automobiliu pramone spjaus i naftininkus, kitaip issiskers per konukrencija patys. O del kainos, tai visad prireikia laiko kol isvystoma technologija iki masines gamybos.
punktyras 2010-11-22 23:06
Tai galėtų naftos pramonė ir elektromobiliams daugiau dėmesio skirti - kol jų tokia kaina, benzino naudojimo sumažėjimas nelabai jausis, o būtent dėl kainos, tai ir būtų pelningas verslas. šiandien dienai -> šiandien/dabar
technologas 2010-11-23 02:10
Nustokit svaigti apie elektromobilius. Pirma, jiems pagaminti reikia metalų, kurių ištekliai ne begaliniai. Todėl gaunasi brangokai, belieka viltis, kvailių motina, kad gal atpigs. Antra, dėvėti iš Vakarų važiuotų nudrožtais akumais, nauji brangoki. O trečia, primeskit, kiek elektros reikėtų pakrauti 1000000 elektrinių auto ant Lietuvos, kraunant nedidele tarkim 10kW galia, per 8h pakraunant kelioms valandoms važiavimo, reikėtų 10GW elektros pajėgumų per visą šalį, o jos tiek nėra. Reikia dešimčių atominių elektrinių, kas jas statys, mes savo fantazijose? Kol tų auto 100 problemos nėra, o milijonui elementariai elektros truks.
bronius 2010-11-23 09:18
Būtent, ir toliau reikės degint naftą, kad tą elektrą gaut.
bahuriux 2010-11-23 11:46
Pirmiausia elekromobiliui nereikia parai 80kWh. Tarkim vidutinis vairuotuojas nuvaziuoja 100km per diena, gal maziau, taigi dakrauti reikes nedaugiau nei 20kWh, gaunam 20GWh, dalinam is 10h, gaunam 2GW galia nakties metu, kokios problemos. Elektros poreikis pagrinde nakti, tai reiskia gerai subalansuota energijos vartojima beveik lygu tiek diena tiek nakti, jei kokie nesusipratimai tarkim visi gryze po darbo jungia krati akumus, tada reikia ivesti specialius tarifus palei paros laika, taip susibalansuotu apkrova. Nereikia deginti tos naftos, ar duju baltarusiai stato atomine elektrine, rusai kaliningrado srity stato ir lietuviai statys, nematau problemu del elektros. Beto visa pajuri ir jura galetu apstatyti vejo jegainem, man jos labai grazios, kaip meno kuriniai ir nei kiek nedarko krastovaizdzio. Zemes pajuri vistiek nederlingos. www.ena.lt/pdfai/Ataskaita_EU_CHP.pdf cia rasoma kiek gamina elektros lietuvos visos elektrines. Gaila kad pagrinde visos elektrines silumines, o galios daugiau negu reikia. Pereinamasis variantas is iprastu auto i elektromobilius galetu buti plug in hibridai, tai yra iprastas elektromobilis su maza baterija kuris turi papildoma generatoriu. Generetoriu geriausia jei suktu duju turbina, tada viso agregato dydis ir mase labai mazi gaunasi, o didziausias privalumas gali naudoti bet ka kas dega, dujas, skysta kura, netgi anglies dulkes. Zinoma visada galima dakrauti akuma is tinklo. Kol nera akumu pakrovimo stociu, toks variantas butu geras ir ilgoms kelionems tiktu, o i darba ir atgal naudotu tik elektra.
technologas 2010-11-23 12:44
paraiškas ES paramai vėjo jėgainėms statyti. Nissan Leaf akumuliatoriai ~18000$, sakoma, jei masiškai gamintų, būtų perpus pigiau, bet vis tiek brangu.
bahuriux 2010-11-23 15:21
Na taip akumai dar brangus. As turiu galvoj, ne baterijos talpa yra 20kWh, o tiek vidutiniskai nuvaziuojama per para, negi kiekvienas vairuotuojas, be isimties per diena vaziuoja po 400km ir taip kiekviena diena 365 dienas per metus. As kalbu pie vidurki, tarkim 100km tam reikia 8-15kWh, o su nuostuoliais tegu buna 20.
Nerkashis 2010-11-25 11:16
Kiekvieną kartą, darbe, matau kaip keičiasi apkrovimas per parą. Ryte užkyla, dieną šiek tiek primažėja. Vakare apie 17-19val. smarkiai kyla ir vėliau krenta iki žemiausio lygio. Ir taip iki ryto. Naktinis krovimas padėtų subalansuoti el. sistemą. Mažesni svyravimai - mažesni nuostoliai. O priekaištas kad daugiau šiluminės elektrinės kuro degins, tai nevykęs. Juk tarša būtų lokali. Be to lengviau teršalus "sugaudyti" filtrais ir kt. O oras mieste taptų šviežesnis. Jei mieste būtų išplėtotas kroviklių tinklas, gal būt reikėtų mažesnių batareikių. Mažesnės išlaidos jų kūrimui.