Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-06-05 18:46
Esu daug visko pirkes ir iš jų, ypač kai 2 metų standartinė garantija būtina nes prekė nepigi. Problema su pigu lt, kad ten nifiga nepigu, o kartais ir labai brangu. Ieškodamas prekės google dažnai sąmoningai praleidžiu tokius e šopus. O dar žinant, kad Kinijoj ta pati identiška prekė bus pigesnė, kartais net kelis kartus, tas jiem tikrai nepadeda. Ta prasme aš kaip mažmeninis pirkėjas nuperku 2-3 kartus pigiau Kinijoj, o jie yra didmeninikai ir užsiperka daug pigiau, jei ten tarpinėj grandinėj per daug tiekėjų vertikaliai vienas virš kito ne pirkėjų bėda.
Kita vertus tik per išpardavimus ir teperku, bet dėl to patys prekybininkai ir kalti su savo kainodara, kad pripratino pirkėjus prie akcijų. Būtu normali kainodara už normalią stabilią kainą be jokių akcijų niekas ir negaudytu tik akcijų. Nu OK kapitalizmas (ir tai yra puiku) yra laisva rinka ir kainas prekybininkai gali nustatyti kokias tik nori, pirkėjų teisė yra nepirkti, jei kaina neadekvati. Vistik tokios rodos visur vienodos prekės kaip kuras (nes kokybė turi būti visose degalinėse atitinkanti sertifikatus) sugeba svyruoti min - max po 10-20%, nors mano manymu turėtu būti nuniveliuota kaina tokioms prekėms, reiškia pirkėjai dar truputi perdaug atlaidūs, ar nepkankamai racionaliai leidžia pinigus.
Su kainom yra maždaug tokia kainodara pas prekybininkus, užsiperka partiją tarkim 1000 salyginių vienetų po 100 salyginių pinigų (sakykim pardavimo ir pirkimo kaina čia rašysiu be pvm) ir pardavinėja po 300 pinigų kol nuperka 333 prekes "dar parašo kad naujiena griebkit geras daiktas, nuolaida 10% bla bla", po to paskelbia akciją kainą nustato 200 pinigų ir parduoda dar 333 prekes, likusias 333 prekes paskelbia "mega išpardavimą" ir pardavinėja vos virš savikainos, viena likusi prekė bus ko gero ekspozicinė, tai tą parduos žemiau savikainos. Čia grubi aproksimacija ne pirmo būtinumo prekei, kurui, cementui, arba maistui šitaip naglai nepadarysi, bet ir tai prekybininkai prisitaiko ir ant tokių gaminių.
Kyborg 2024-06-05 20:59
Klysti, ne prekybininkai kalti dėl kainodaros, o klientai ieškantys akcijų ir patikėk, prekybininkai mažiausiai nori žaist su tom akcijom, bet jie priversti duot tai ko klientai ieško. Pats dirbu prekyboje ir prieš kelis metus buvo situacija kai vieno kompo partiją užsakiau iš kito tiekėjo nei anksčiau. Neapsižiūrėjus jis buvo užpajamuotas kaip nauja prekė. Rezultate webe atsirado du identiški kompai (visas aprašymas tiesiog nukopintas), tik eksperimento vardan naujos partijos kompus iš karto paleidau be "nuolaidos" ir 5% pigiau nei senos partijos kur rodoma 20% nuolaida. Rezultate brangesnio kompo bet su "nuolaida" pardavimai buvo 6-7 kartus didesni. Analogišką eksperimentą su tam tikromis prekių kategorijomis darė Dundulis Norfoje, kai paleido prekes be nuolaidų tiesiog geromis kainomis. Po kelių mėnesių drastiškui kritus pardavimams buvo priverstas grįšt prie žaidimo su akcijomis.
Dėl pirmo / ne pirmo būtinumo prekių vėl gi klysti. Būtent pirmo būtinumo prekėms lengviausia laikyt užkeltą kainą, nes jos pirmo būtinumo ir jas vis tiek perka. Bet ir ne pirmo būtinumo prekių tu negali laikyt neribotą laiką, tai yra įšaldyti pinigai, o apyvartinių lėšų niekas neturi neriboto kiekio, pinigai kainuoja. Jei prekė lėtai juda, ir jos apyvartumas stipriai viršija normą, pjaunama kaina, neretai ir į minusą, kad susigrąžint pinigus ir juos panaudot potencialiai paklausesnei prekei.
Sakai ne pirkėjų bėda, kad grandinėje daug tiekėjų? O tai kodėl pats tiesiai iš gamintojo neužsisakai? Jeigu ne ta tiekėjų grandinė, 99,99% prekių iš dabar prieinamų Lietuvoje negalėtum įsigyti.
bahuriux 2024-06-05 22:16
Depo turi kitokią kainų politiką, be jokių akcijų na yra ten bonusų sistema reikia turėti kortelę ir pirkti du, tris ar daugiau kad gauti papildomą nuolaidą. Klaipėdos Depo pilna žmonių ir pilna aikštelė pirkėjų mašinų visada. Lidlas anksčiau irgi nežaidė su tom akcijų nesamonėm ir buvo visiems labai gerai, nors ir dabar jų tas žaidimas su apsu nebūtinas, nes tik kaip žaidimas ir yra.
Pirmo būtinumo ir einamas prekes parduoda daug pardavėjų didelė konkurencija gaunasi, todėl kainos nuniveliuktos lieka, bet jo pardavėjai vistiek randa erdvės žaidimams kiek pastebėjau.
Dėl identiškų prekių esu mates lygtai pigu, valėj lr panašiai, kad ekspozicinė prekė, arba su pažeista pakuote yra pusantro karto, ar daugiau brangesnė už identišką tvarkingą naują.
Neužsisakau iš gamintojų dėl garantijos nebuvimo ir šipingo kainos, būčiau didmeninikas siusčiaus iš alibabos ir panašiai tiesiai. Beja daugely kiniškų eshopų kaip aliexpress, dar ten jų visa krūva, būna kad gamintojai irgi pardavinėja per savo oficialias to brando parduotuves, bet kaina nebūna stebuklinga vistiek.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-06-05 22:39
Užmetus akį į rekvizitai.lt, atrodo labai keistai, kai 2021 ir 2022 metų finansiniai rodikliai yra identiški. Jeigu tai nėra kažkokia klaida, tai duomenys veikiausiai suklastoti
Įvertinus informaciją apie 2023-uosius metus, ta įmonė konkrečiai "bačkoj": kiek įmatau, tai pelningi metai buvo 2020-ieji, o ir tie nesugeneravo net 1mln grynojo pelno.
Tad įvertinus paskutinių 5 metų istoriją (2018-2023), atrodo, kad įmonė per šį laiką patyrė ~45mln. EUR nuostolių, kas vėl atrodo gana nelogiškai (kur bankrotas?)
Beje kažkada bandžiau nusipirkti bateriją per pigu.lt, buvo likęs 1vnt. Pradėjau pirkimą, bet paskui atšaukiau, nes kiniečiuose gerokai pigiau. Bet po keletos minučių persigalvojau, nes tiesiog nesinorėjo ilgai laukti, tad ėjau baterijos pirkti iš naujo. Nu ir ką - ji jau pabrango. Neva aš pats sukūriau paklausą ko pasekoje padidino prekės kainą Pamatęs tokią "akciją", grįžau prie kiniečių.
Beje baterija buvo į seno modelio fotoaparatą, tai iš principo ji niekam nereikalinga.
Myslius 2024-06-06 09:51
Koks skirtumas tas pelnas. Ju tikslas ne pelnas o apyvarta milijardine pasiekt. Amazonas irgi niekada pelno nerode.
Xdmin 2024-06-06 10:20
Ka pigu.lt daro tikrai gerai, tai prekiu pristatymo greitis. Dauguma parduotuviu apsidraudimui raso kad pristatys per 3-5dd, o pigu dazniausiai buna atvesim rytoj arba padovanosim 20e, kuriuos gali buti sunku isleisti, bet visada spejo atvezti.
Kainomis irgi nesiskundziu, su ju akcijomis daznai buna pigiau ar panasiai nei kitur, kokioje varleje gal 1e pigiau randi. Lyginant su kinieciais tai tik smulkus daiktai pigus, pvz robotas siurblys pigesnis perkant Lietuvoje.
sigun 2024-06-06 19:23
Na su 99%, tai jau labai užlankstei. Prekė prekei nelygu. Yra daug dalykų, kurių neperku ir nepirkčiau ali. Bet yra ir nemažai ką užsakinėju ali, nes trigubas kainos skirtumas vis tik veikia. Ir čia tuo atveju, jei išvis rasi. Prikėlinėjau seną skuterį ir prireikė stabdžių disko. Motociklų-mopedų dalyse sako, jog neįsivaizduoja kas per daiktas, eik į dviračių parduotuvę. Dviračių parduotuvėj - pas mus tokių nebūna, čia motociklo. O ali pilnas, už 5-7 eur dar gali spalvą išsirinkt, tik palaukt kelias savaites reikia...
mindaugas.vaitiekūnas 2024-06-06 19:26
Apie ką tu čia?
Kaip tu gali plėsti verslą jeigu kiekvieni metai nuostolingi - iš ko padengsi skolas?
Amazon nuostolingų metų per savo istoriją turėjo vos keletą:
For the first time in almost a decade, online retail platform Amazon reported a net loss of 2.7 billion U.S. dollars in 2022. After that, in 2023, the net income amounted to 30.4 billion U.S. dollars.
https://www.statista.com/statistics/266 ... amazoncom/
Myslius 2024-06-06 19:32
Kokias skolas? Investuoji - minusas. Neinvestuoji - pliusas. Vaje vaje, 2 trilijonu kompanija parodo 2 milijardu minusa. Ar ten keliasdesim milijardu pliusa, cia yra 0.
Na pvz kompanija nori plestis. Kaip kad PHH praeitais metais i Suomija. Perka naujus biurus, samdo darbuotojus, perka iranga ir pan. Deklaruoja - minusa. Nustoja plestis - rodo pelna, tik kad to pelno nieks niekada nerodo, o isnaudoja pletrai. Tavo nuomone biznis tik is pelno gali plestis, cia kazkoks sovietinis mastymas.
"Privataus kapitalo investuotoja „Mid Europa Partners“, investavusi 100 mln. Eur, baigė bendrovių „Pigu“ ir „Hobby Hall Group OU“ (HHG) akcijų įsigijimo procesą,
Plačiau: https://www.vz.lt/prekyba/2021/06/17/mi ... z8cOIqX7bE"
Na tai investavo 100 milijonu, dar greiciausiai ir toliau "rodys" minusa. Ko tau kistis kur nesupranti? Pigu.lt jau ne lietuviska imone.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-06-06 23:04
Nesuprantu apie ką kalbi...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neįtikėtina. Kas nutiko „Pigu.lt“