Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Absoliutas 2024-11-15 07:29
Elektromobiliai gyvuoja tik iki tol kol yra kompensacijos. Tai daug pasako kokie “puikus” tie elektromobiliai :D
immortallt 2024-11-15 08:25
Elektromobiliai puikiai gyvuotų ir be subsidijų, reikia masto ekonomiją pasiekti tokią, kaip VDV.
Realiai tai reikėtų taršą normaliai apmokestinti, kiek kainuoja ją sutvarkyti, bet pas mus visada morkos principu einama, bizūną bijo naudoti, nes vieniša trijų vaikų motina su savo 3l tdi negalės važinėti. O taršos tvarkyti niekas nenori, nes be proto brangu.
Pats dabar žiūrinėju antrą miesto automobilį paimti Nissan leaf'ą seną už iki 4k€. Mieste pravažinėju per metus kuro už kažkur 1100-1200€. 60km atstumo žiemą per akis. VDV pigiau gal tūkstančiu. Atsipirkimas kainų skirtumo - metai. Per dar tris metus tampa nemokamas. Jei nuvažiuoti į Norvegiją ir pačiam parsivaryti, ir už 3k€ galima susiveikti. Nebūtų muitų, būtų dar pigiau.
O kodėl auga lėtai Lietuvoje elektromobiliai? Nes 10 metų senumo elektromobilių nėra tiek jau ir daug, ne tik modelių, bet apskritai pagamintų.
kukulis4 2024-11-15 09:38
As manau, kad problema siuo metu yra truputi kitokia - pagal statistika, siuo metu apie 80% Lietuvos gyventoju gyvena butuose, o tai reiskia, kad labai dideliai tu gyventoju daliai nuosavos krovimo stoteles isirengimas yra arba sudetingas, arba apskritai neimanomas. Lieka varijantas krautis viesose stotelese, kuriose kaina nedziugina. Paimkim artimiausia stotele man - ignitisON (seip jau patogi, visiskai salia namu) - 35ct/kwh. Biski matematikos ir gaunasi kad kaina 100km arba labai panasi arba didesne nei kad vazinet dyzeliu ar hibridu. As sakyciau, kad uzuot subsidijavus EV isigyjima, reiketu daugiau demesio skirt krovimo stoteliu irengimui butu kiemuose, gal net privalomai.
Benediktas 2024-11-15 10:12
pritariu
kestutisz 2024-11-15 10:21
Būtent, kaina vienas dalykas yra didelė, o kitas - tu jos net nematai kažkaip akivaizdžiai kaip degalinėse, kad nu gal užsinorėtum pamatęs "prisipilt pigiau", vis kažkokie appsai ir kitos nesąmonės. Prie daugiabučių dabar ala įrenginėja pakrovimo vietas bet ten pora momentų - kaina ir atsiradęs reikalavimas patraukti pakrovus, t.y. turėtum eiti naktį atsijungt, t.y. tos vietos nėra stovėjimo, o krovimo vietos - tai pažeidi praktiškai taip pat kaip statydamas ant bordiūro :)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„230 000.“ Planas žlunga. Lietuva turi didelių problemų su elektromobiliais