„Didžiausias projektas Baltijos šalių istorijoje.“ Gali būti Panevėžio atgimimas ()
Tai skatintų grįžti gyventojus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Logistiškai vienu patraukliausių regiono miestu dažnai vadinamas Panevėžys po kelerių metų gali tapti dar didesniu verslo, darbuotojų ir keliautojų traukos centru. Tokias galimybes miestui suteiks „Rail Baltica“ projektas.
Investuotojams Panevėžys visais laikais buvo pristatomas kaip puikios geografinės padėties miestas, esantis netoli sienos su Latvija, per geros valandos ilgio kelionę iki Vilniaus ir Kauno. Be to, šalia Panevėžio driekiasi „Via Baltica“ kelias, jungiantis Baltijos šalis su Lenkija ir kitomis Europos Sąjungos valstybėmis.
Panevėžio plėtros agentūros „Panevėžys NOW“ direktorė Monika Miniotaitė įsitikinusi, kad „Rail Baltica“ projektas padidins Panevėžio patrauklumą, tačiau ir nuo pačių miesto gyventojų priklausys, kaip visomis įmanomomis naudomis pavyks pasinaudoti.
|
„Panevėžys yra patrauklus miestas gyventi, kurti verslą, keliauti jau dabar, o turint „Rail Baltica“ jis taps dar patrauklesniu. Labai svarbu, ar mes visapusiškai įtrauksime geležinkelį į miesto burbulą ir pilnai išnaudosime šią galimybę. Tinkamai pasirinktas plėtros planas mums leis ir toliau auginti miestą, išnaudoti visas jo perspektyvas“, – įsitikinusi M. Miniotaitė.
M. Miniotaitė sako pastebinti tendenciją, kad pastaruoju metu daugėja į Panevėžį grįžtančių ir čia darbo ieškančių žmonių. Jos manymu, paprastesnis susisiekimas su didžiaisiais miestais trauką dar paskatintų, daugiau galimybių atsirastų ir verslui.
„Pristatinėdami miestą investuotojams visada įvardijame ir Panevėžio logistinius pranašumus. Įprastai kalbame ne apie tai, kiek žmonių gyvena mieste, o kiek jų miestą pasiekti gali per valandą. Pastaruoju metu jaučiame didžiųjų miestų gyventojų susidomėjimą galimybėmis grįžti į savo gimtąjį miestą. Žmonės po truputį grįžta į regionus ir čia ieško darbo. „Rail Baltica“ vėžės turėjimas mums leis žmonėms dar lengviau įrodyti Panevėžio kaip patogaus miesto gyventi vertę“, – sakė M. Miniotaitė.
Paprastesnis susisiekimas paskatintų ir kitą tendenciją: „Kol kas nesvarstantiems atsisakyti darbo didesniuose miestuose, „Rail Baltica“ suteiks galimybę suderinti ir karjerą Vilniuje, Kaune ar Rygoje, ir gyvenimą šeimai itin patogiame Panevėžyje, po truputį atrandant ir šio miesto siūlomas karjeros perspektyvas“, – teigė „Panevėžys NOW“ vadovė ir pridūrė, kad tiek pat laiko truktų kelionė iki darbo ir Kaune bei Rygoje.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.