„Lietuvos metų automobilis 2025“ ()
Vienas už kitą geresni.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Metų automobilis 2025“ rinkimuose artėja kulminacija. Konkurso komisija ir ekspertai jau išrinko nominacijų finalininkus, kurie tęs kovą iki pat finišo lapkričio 29 dieną. Šiandien skelbiame „Metų sportiškiausio“ automobilio, „Metų vairo“ ir „Metų vairo junior“ nominacijų finalininkus.
„Metų sportiškiausio“ nominacijos finalininkais šiemet tapo labai skirtingos prigimties, gebėjimų ir filosofijos automobiliai, kuriuos gana sudėtinga lyginti tarpusavyje. Tuo įdomiau, kas taps nugalėtoju, suskaičiavus visus komisijos balus.
„Metų sportiškiausio“ nominacijos finalininkai:
„Cupra Formentor“ – SUV, bet kupinas ispaniškos aistros ir sportininko įgūdžių. Maksimali galia (AG): 333; Didžiausias sukimo momentas (Nm): 480; Bazinė automobilio kaina Lietuvoje: 34 470 EUR; Konkursui pristatomo modelio kaina: 49 735 Eur.
|
„Porsche Macan Turbo EV“ – elektromobilis, bet rauna stogą vairavimo tikslumo, greičio ir užtikrintumo balansu. Maksimali galia (AG): 639; Didžiausias sukimo momentas (Nm): 1130; Bazinė automobilio kaina Lietuvoje: 119 898 EUR; Konkursui pristatomo modelio kaina: 138 512 EUR.
„Toyota GR Yaris“ – labai kompaktiškas hečbekas, bet atsidūrus prie vairo atrodo, kad šis aparatas vis dar neatvėsęs po pasaulio ralio čempionato greičio ruožo. Maksimali galia (AG): 280; Didžiausias sukimo momentas (Nm): 390; Bazinė automobilio kaina Lietuvoje: 51 600 EUR; Konkursui pristatomo modelio kaina: 52 300 EUR.
„Metų vairas“ nominacijos finalininkai:
Rokas Baciuška, FIA pasaulio ralio reidų W2RC čempionas T3 klasėje. „Metų vairą“ yra laimėjęs jau du kartus.
Edgar Kochanovskij, FIA ištvermės lenktynių WEC pasaulio čempionato komandos „Manthey Purerxcing“, LMGT3 klasės čempionės, vadovas, savininkas. Jo dėka, Lietuvos vėliava vasarą buvo iškelta Le Mano 24 valandų lenktynėse.
Benediktas Vanagas, šių metų Dakaro ralyje 8 vieta absoliučioje įskaitoje. „Metų vairą“ yra laimėjęs jau du kartus.
Pirmą kartą konkurso finale - du pasaulio čempionai savo klasėse ir aukščiausią vietą Dakaro ralyje absoliučioje įskaitoje iškovojęs lietuvis. Rokas ir Benediktas pirmą kartą varžysis toje pačioje klasėje 2025 metų Dakare. „Metų automobilis 2025“ tapo savotišku apšilimu.
„Metų vairas junior“ nominacijos finalininkai:
Majus Mazinas, tarptautinių „CEE Rotax Max Challenge“ varžybų serijos nugalėtojas.
Nojus Stasionis, FIA KARTING ACADEMY TROPHY 2 etapo, 2 vietos laimėtojas.
Markas Šilkūnas, FIA MOTORSPORT žaidynių „Karting sprint senior“ nugalėtojas
„Metų vairas junior“ nominacija konkurse pirmą kartą. Ne vyresnių nei 15 metų sportininkų kandidatūras teikia Lietuvos kartingų federacija.
Šių ir kitų „Metų automobilis 2025“ nominacijų laimėtojai paaiškės lapkričio 29 dieną.
Pagrindiniai „Metų automobilis 2025“ rėmėjai yra koncernas „Continental“ ir draudimo bendrovė „Balcia Insurance SE“.
Konkursą taip pat remia „Bitė Lietuva“, „Inbalance grid“, „Transeksta“, Lietuvos sporto centro kompleksas „Druskininkai“, Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla, VILNIUS TECH. Informaciniai rėmėjai: „TV3 Group“, „Power Hit Radio“, „Auto Bild Lietuva“, portalas autoplius.lt. Komunikacijos partneriai – finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Fcomm“.