Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
tai_tu_nesinervuok 2024-12-15 10:21
ta prasme kodel ner tie uzsparniia automatiskai isskleidziami? Kam palikt vietos klaidoms
vanduo4 2024-12-15 21:57
Greičiausiai Įvyko tas pats, kas ir nukrentant Lenkijos prezidentiniam lėktuvui - lėktuvas gavo neteisingą aukščio informaciją.
- Ar tai buvo padaryta specialiai - čia jau kitas klausimas.
- Tad tu gali skaityti betkokias juodasias dėžes, ten viskas atrodys gerai - viskas buvo daroma pagal protokolą, tik duomenys buvo netikslūs.
- Beje, Baltijos šalyse jau seniai skundžiamasi jog GPS signalai stipriai iškraipomi dėl Rusijos radarų veiklos.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-16 08:50
apie kokia aukscio info kalbi? is dispeceriu? juk pilotai patys mato ta auksti ir be dispeceriu.
Su lenkijos lektuvu tai ten daug sansu kad ruzkiai kazka pridare
Vilmas 2024-12-16 18:48
Kokių būdu lėktuvas galėjo gauti neteisingą aukščio informaciją? GPS šioje vietoje nereikalingas, be to skrendant žemai, nelebai ir suklastosi, nebent signalas būtų klastojamas iš Vilniaus apylinkių. Kiek man žinoma, lėktuvas aukštį nustato dviem būdais - pagal slėgį ir aukščio radarą, kuris pradeda veikti esant pakankamai arti žemės. Aukštis pagal slėgį irgi turi dvi zonas - nuo kažkurio aukščio (nepasakysiu dabar nuo kurio) nustatoma "standartinė jūros lygio" reikšmė, esant žemesniame lygyje (ledžiantis ar kylant) pagal oro ousto slėgio duomenis (tik ten irgi gali būti skirtingai pranešamas atskaitos būdas). Kiek teko girdėti, dėl slėgio nustatymo su skrydžio valdymo centru iš pirmo karto buvo šioks toks nesusikalbėjimas - pilotas neteisingai atkartojo, tačiau skrydžių centrui pakartojus - antrą sykį jau atsakė gerai. Tai kurioje vietoje kas čia neteisingai pateikė informaciją? Beje, meteorologiniai duomenys įrašinėjami ir berods viešai prieinami. Tai iškart pasimatytų, jei skrydžių centro vadovas kažkokį ne tokį skaičių nurodęs būtų...
Kyborg 2024-12-16 19:14
Pagal ką jie turėtų būt automatiškai išskleidžiami? Aukštį? Greitį? Kilimui ir tūpimui užsparniai išleidžiami skirtingai, įtakos turi ir vėjo kryptis, greitis. Lėktuvų valdymas šiek tiek sudėtingesnis nei dviračio, jei taip paprasta būtų viską automatizuot, seniai pilotų nebebūtų.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-16 21:05
tai panasu kad auskti ir greiti. Nu gal lektuvo kompas zino kad vyksta nusileidimas, ar ne? tai nesakau kad paprasta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Labai stipri versija.“ „Boeing“ pilotai atskleidė, dėl ko sudužo DHL lėktuvas