„Lietuvoje trečioji kainų kilimo banga.“ Jau net Lenkija apie tai rašo ()
„Viskas rodo, kad augimas dar toli gražu nesibaigė.“
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=jUDMTOx4irc&t=10s
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Maisto kainos Lietuvoje kyla.
Kaip praneša „Kurier Wileński“, vienas didžiausių Lietuvos prekybos centrų tinklų užfiksavo per 20 maisto tiekėjų prašymų padidinti kainas. Tai daugiausia susiję su šviežia jautiena ir jautienos produktais, gaminiais, kuriuose naudojami kiaušiniai, pavyzdžiui, įvairiais sausainiais, saldumynais ir užkandžiais, taip pat uogų ir obuolių produktais.
Pasak Arūno Vizicko, Lietuvos portalo „Pricer“ vadovo, Lietuvoje išgyvenama trečioji kainų kilimo banga. Pirmoji banga buvo po COVID-19, antroji – prasidėjus karui Ukrainoje. Labiausiai pabrango kava, šokoladas, obuoliai, aliejus, pieno produktai ir duona. Kainų kilimas prasidėjo praėjusiais metais ir buvo susijęs su stambiais prekių ženklais, tačiau po Naujųjų metų pigesnių prekių ženklų, daugiausia prekybos centrų prekių, kainos taip pat pradėjo brangti. Prieš Velykas kiaušiniai labai pabrango ir jų kainos toliau kils.
|
„Viskas rodo, kad augimas dar toli gražu nesibaigė“, – teigė ekspertas.
„Brangs ne tik jautiena, kiaušiniai ir uogos, bet ir kiti produktai. Taip, atlyginimai ir pensijos kyla, bet kainos kyla dar labiau. Tai, kad žmonės šiandien uždirba daugiau, nereiškia, kad jie gali sau leisti daugiau, nes atlyginimų didinimas „suvalgo“ kainas parduotuvėse, – pažymėjo A. Vizickas.
Kaip sužinome iš prekybos tinklo pranešimo spaudai, tiekimo kainų didinimo daugiausia siekė šviežios jautienos ir jautienos produktų gamintojai ir tiekėjai, kurie norėjo savo kainas padidinti 9–21 proc.
Balandžio mėnesį sausainiai ir užkandžiai buvo antra pagal populiarumą produktų kategorija, o tiekėjai planuoja padidinti pristatymo kainas vidutiniškai 23 %.