Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kroitus 2011-08-24 11:39
Aš būčiau visai nieko turėti elektromobilį, bet tik tuo atveju, jei jis galėtų vienu pakrovimu nuvažiuoti bent 300 km. Kartais tenka nuvažiuoti tokį atstumą, o kažkur stovinėt krautis neaišku kiek laiko, nelabai norisi...
immortallt 2011-08-24 12:28
kroitus, pasiziurek tesla roadster ar tesla model S.
Anonymous 2011-08-24 14:22
Drago lenktynes tarp automobiliu varomu vidaus degimo ir elektros varikliais.
http://www.youtube.com/watch?v=369h-SEBXd8
DGS 2011-08-24 16:05
Taip, mums elektromobilių tikrai reikia, ypač, kai juos ištobulins, tiksliau, kai ištobulins akumuliatorius.
Tas_pac 2011-08-24 18:19
Elektromobiliai nėra eco friendlį nes:
1) Jie naudoja elektrą kur išgaunama veikiausiai deginant mazutą dujas ir t.t.
2) Gamintojams nerūpi kur jų akumuliatorius atsidurs kai automobilis atitarnaus.
Man daug labiau patinka štai ši idėja:
http://degalu-kainos.lt/56-Sintetinis-b ... -78-centus
immortallt 2011-08-24 18:29
1) Net jei elektrine kurenama nafta, tai elektrines efektyvumas yra ko ne 10 kartu didesnis nei VDV. O kur dar elektros variklio efektyvumas.
2) Licio jonai baisiai brangi medziaga. Kazin ar tu auksa ismeti pakeleje ar priduodi, jei tau nereikia ?
Rili11 2011-08-24 19:42
Ar galiote p.1 pagręst skaičiais? Tarkim VDV nvk 30-35%
immortallt 2011-08-24 19:56
Kazkada buvau istraukes, penkta karta to paties nedarau. Use google!
bahuriux 2011-08-24 22:37
Nu rimtai jau buvom aptare iki smulkmenu, VDV 30% is kuriu lieka gal 15% kai atmetam transmisijos nuostuolius ir dar "tuscia" variklio malimasi mieste ir stabddant, apie kamscius jau neklabu.
ddeividdas 2011-08-24 23:18
Elektromobiliai taip tyliai dirba, kad net spec kuriama, kad skleistų kažkokį garsą, kad pėstieji pastebėtų atvažiuojančius juos. Smagu, eini miestu, tylu, ramu.. Bet vistiek Lietuvoje gal ir atsiras tik 10 metų po to, kai Europoje bus plačiai naudojama.
O kaip su jų vairavimu? panašiai kaip dabar su automatine pavarų dėže?
technologas 2011-08-25 00:05
Šiek tiek istorijos nuotrupų:
Ne taip jau ir nauja, buvo laiko ir tas brangiąsias baterijas patobulinti
Xdmin 2011-08-25 00:13
Jie neturi pavaru, tik kai kurie modeliai, kurie gali pasiekti didesni greiti kartais turi 2 pavaras.
Anonymous 2011-08-25 03:23
mylima transporto priemone-troleibusas
kionig 2011-08-25 04:42
Tai kad pritobulinta tų baterijų, bet velniškai brangus litis.
Kažkaip apie superkondensatorius nei vienas elektromobilių gamintojas negalvoja, kadangi tai kaip ir galvojau, kad tai tik gerai išreklamuota.
Pakolkas reikia dairytis ne į visiškus elektromobilius, bet į hibridus. Nors irgi velniškai brangi baterija.
Na, o kažko tikrai pigaus tikėtis reikėtų, kai bus gana plačiai išvystytas grafeno taikymas.
Bent jau mano ateities vizijos taip atrodo artimiausiems 5 metams.
andriulis 2011-08-25 10:41
Na mano galvai, tai opelis pasuko reikiama linkme! http://www.opel.lt/transporto-priemones ... mpera.html
Bet vistiek izvelgiu tam tikra netobuluma. Kodel pasirinktas 1.4 benzininis variklis vietoje taupaus mazaus dyzelinio agregato? Butu kuro sanaudos dar mazesnes. Ir tada tokia masina asmeniskai padaryciau taip! Isimciau visus akumuliatorius ir palikciau tik viena! Tai masina atpigintu gan stipriai! Paprasciausiai dyzelinis varikliukas butu visuomet uzkuriamas tam, kad gamintu elektra varantiems ratams. Variklis simtui km imtu kokia 2L.
Tuomet skirtu dotacijas ir tokios masinos greitai paplistu po pasauli, nes kas gi nenori vaziuoti 100 uz 2L?
O po tam tikro progreso bateriju srityje, galima butu pereidineti grynai tik prie elektros. Nes dabar mano galvai labai daug isvaistysim brangiu iskasenu.
immortallt 2011-08-25 11:32
Hibridai turi trukuma, jie turi ir VDV ir elektros varikli, tai vel kelia kastus, nors aisku reikia ziureti kas gaunas pigiau.
Del triuksmo, puse zmoniu ir taip vaiksto su ausinem bei negirdi aplinkos - bet kazkaip padaugejusiu palindusiu po ratais nera labai...
ežys 2011-08-25 13:53
O kaip spręsti žiemos problemą su elektromobiliais? http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/au ... as-540258/
immortallt 2011-08-25 14:02
Autonominis sildymas arba mazu duju balionu, arba sildymas nuo elektros lizdo pagal is anksto uzdeta isvykimo laika. Akumuliatorius apsaugomas izoliacija gera, o jis pats siek tiek syla, kai yra kraunamas ar iskraunamas.
technologas 2011-08-25 23:56
Yra daugiau kvailų momentų. Jei vasarą bus kraunama, kai t ~>40C, baterijos įkrovos ciklų skaičius (tuo pačiu tarnavimo laikas) sumažės dvigubai. Teks vasarą slapstyt lepias mašinas nuo Saulės. Žiemą nebent šildomam garaže laikyt arba jei lauke tai pastoviai ant laido šildant, kaip anksčiau sakiau, elektriniai varikliai būtų neblogai viešajam transporte, dieną važinėtų, o naktį kokiam garaže šildytųsi kraunami, o pavyzdžiui nuosavu automobiliu, jei ne kasdien važiuojant, tektų veltui šildyt žiemą. Man įdomus tas posakis "ekologinė transporto priemonė". O vėliau skundžiasi, kad kaina dar didoka. Aš kaip įsivaizduoju, į tą kainą įeina be viso kito energijos sąnaudos. Jei norint išgauti litį, pagaminti tą bateriją reikia daug energijos - atitinkama ir kaina. Tai ekologijos tik tiek, kad kuras deginamas ne nuosavo automobilio bake, o kažkur sunkvežimiuose ličio kasyklose. Kaip sakoma nematai ir nejaudina Įdomu kaip čia visą tą sistemą su pakrovimu prie daugiabučių galvoja sutvarkyti, statys kažkokias stoteles ar visi per langus laidus išmes.
immortallt 2011-08-26 00:27
Su termine izoliacija apsaugai nuo aplinkos poveikio. Kazkoks minimalus ausinimas esant reikalui ir sildymas itin saltu oru. Su laiku pakrovimo stoteles ir kiemuose, bet vis tiek pirma daugiausia pirks tie, kurie turi nama. Litis nera vienintelis energijos kaupimo budas ir su laiku tiketina, kad atsiras nasesniu akumuliatoriu. Kitas dalykas, kad skaiciuok kiek kainuoja energija. Jei elektromobilis gaunasi pigiau su kuru nei VDV, tai reiskia ir ekologiskiau +-. O siaip, reikia pripazinti fakta, kad per 30metu nebeliks naftos VDV vazinetis, o per 10 metu kuras tiek pabrangs, kad alternatyvi energetika ir elektromobiliai atrodys itin pigu, benzininiai taps prabangos preke - ferrari, lamborgini ir pan. tik gales but, bet galios atzvilgiu vis tiek su elektra jie negali lygintis galia iki 200km/h ne per kur. O pasakykit, kuris virs 200 daug vazinejas ?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobiliais važinėsime greičiau, nei manome