Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nerealiai 2011-09-13 14:42
Man tai atrodo eilini karta lesu svaistymas, gal kazkam tai naudinga. Pvz kaip yra su tuo elektroninio bilieto projektu? Geltoni tie aparatai iki siol kiek zinau nefunkcionuoja pagal paskirti, tai idomu kodel jo pirma neuzbaigia, o jau zvalgosi nauju projektu. Beto kai grustis buna viesajame transporte, tai visi kai sulipe buna, kaip tada imanoma kazka skaiciuot idomu.
titas 2011-09-13 16:29
tie geltoni neveikia nes tie kurie ten dirba vilkina projekta nerealiai parasiuku zmones nededa ir pan. , mum buves destitojas pasakojo - tik neatsimenu kame ten zmonems nauda savus marsrutus sudarineti kaip jiems patinka, manau ir sitas projektas bus irgi vilkinamas (sudes visur ir niekur neveiks)..
immortallt 2011-09-13 17:17
Kiek as zinau viesasis konkursas buvo blogai sudarytas ir technine iranga buvo nupirkta su ne visom funkcijom.
Skaiciavimas manau vyktu ilipant/islipant. Tai butu tikrai gerai, nes keleiviu srautai yra +- pastovus, o tiksli kompiuterizuota statistika padetu optimizuoti marsrutus for sure. Pvz. palikti trumpesnius marsrutus ryte, kurie nuveza dali kelio, nes galbut ten didzioji dalis perseda ir t.t.
werafonas 2011-09-13 19:08
Bent kai pats bandžiau išmąstyti, kaip tokia sistema veikti turėtų, tai sugalvojau, kad ties durų viršum, turėtų būti kameros, kurios stebėtų, kaip juda erdvės vektoriai. Ir viskas, nors visi stovi kaip silkės, sistemai tas vienodai.
Žinoma, nereiškia, kad analogiška sistema ir yra įmontuota į troleibusus, tačiau vistiek galiu garantuoti, kad į tokius atvejus turi būti atsižvelgta.
Domas1 2011-09-13 19:31
Kokia cia problema suskaiciuoti zmones, pastatai ties kiekvienas duris po skaneri ir vsio. Tik zinoma tie davikliai ar skaneriai kainuotu nepigiai jeigu i dideli kieki reiktu idiegti autobusu ar troleibusu. Kitas variantas tiesiog lazeri panaudoti kas kuriama ir gaminama Lietuvoje, bus tikrai pigiau. Ir t.t. variantu tai tikrai daug kaip realizuoti... Po to viska apjugti i centrine sistema, t.y. pastatyti cipa kuris duomenis be OS kaip impulsus (signalus) surinktu ir nusiustu radio ar dar kokiu rysiu i centrale ir viskas.
Creatium 2011-09-13 19:43
Manau, kad ne ką sudėtingesnė sistema yra ir dabar siūloma.
Apskritai, pagaliau pradedam po truputi naudot pasaulyje paplitusias technologijas viešojo transporto gerinimui. Tai šaunu. Tik kad viskas veiktų ir būtų padaryta taip greitai ir gerai, kaip norisi.
Pasalietis 2011-09-13 21:38
Nemanau, kad lazeriai atskirtu, kur lipa 3 kruvoje žmonės ir kur vienas bet labai storas. Manau čia geriausiai pasitarnautu kameros, su speciala programa vėliau apdorojant vaizdą
kionig 2011-09-13 21:46
Iškart pristatys privatumo šalininkai...
Xdmin 2011-09-13 23:56
Na i troleibusa trys is karto neilips pro vienas duris
TofC 2011-09-14 09:32
Šiap visi tie įrenginiai funkcionuoja, aš kasdien būtent per juos pažymiu el. bilietą. Bet bėda tame kad pasipildyti patį bilietą galimą tik stotyje esančiame kioskelyje. Yra ir dar keletas niuansu, bet daugmaž viskas veikia.
O pavyzdžiui Klaipėdoje su analogiškais įrenginiais viskas puikiai veikia. Ten net galima pasipildyti bilietą su Vilniaus kortele ir laisvai naudotis, pats išbandžiau
immortallt 2011-09-14 10:42
Klaipedoje daug kas dirba gerokai sklandziau nei Vln. Ir pirmu duru politika neatsaukta bei puikiai veikia, o dabar vln kaskart tenka pensininkus isstumdyt, kad islipt galetum. Galetu kas koki karta passaudyti neleidzianciu islipt pensininku, tai bebijotu gal lipti ant galvos...
Kaip tu atsizymi bilietus ? Tu gal turi omeny vienkartinius ? Cia kalba eina apie elektronini bilieta jau.
vitalijuss 2011-09-14 11:09
Reikia per praktiką įdarbinti su statistika susijusių mokslų studentus, pastatyti juos stotelėse ir tegul skaičiuoja kiek įlipa ir kiek išlipa
Bomber 2011-09-18 02:43
sakė, tai nelabai neveiks su grūstim. Nes kai pilnas autobusas būna ir įilipa naujas žmogus, tai jis nors ir važiuoja iki maršruto galo, turi išlipinėt kiekvienoj stotelėj ir išleist žmones, kurie nori išlipt. Taip gaunasi, kad tam žmogui paskaičiuojama daaaug išlipimų ir įlipimų, kas gali kiek iškreipti duomenis..
Beje, jeigu nebūtų atšauktas lipimas pro priekines duris tokių situacijų būtų mažiau
TofC 2011-10-21 03:01
Elektroninį bilietą pasipildau tam tikru kiekiu vienkartinių bilietų, o po to pridėdamas kortelę prie tų geltonų komposterių su touchscreenu juos pažymiu. Bet kaip sakiau. Bet kaip sakiau, taip bilietą Vilniuje galima pasipildyti tik stotyje esančiame kioske. Plius reikia turėti naujo tipo kortelę. T.y. Pirktą nuo 2011-02-01.
Tai tiek
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sostinės troleibusų keleivius norima skaičiuoti automatizuotai