Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Zergas 2011-10-14 14:28
kam sumuryt 250mln Lt?kiba nera kur det kad tokios lesos svaistomos?ar pas mus keliai tokie prasti ar cia vyksta baisiai judrus eismas?kokia ekonomine nauda is tokiu "investiciju"?
werafonas 2011-10-14 14:30
Oho, neblogi planai.
Bet.. pasakysiu kaip koks runkelis: gal pirmiau pradedam nuo miesto kelių?
Cigaras 2011-10-14 14:31
Nu ir ko čia tą naują sankryžą statyti miegajame rajone? Gi už mažiau nei minutės kelio, nuo būsimos sankryžos vietos - po išvažiavimą iš Islandijos pl. yra (į Savanorių pr., Jonavos g.) tiek iš vienos, tiek iš kitos pusės. Graudu, kad taip pinigai plaunami. Spėju jei pasodintumėm projekto autorius iki gyvos galvos, tai tikrai žinotų už ką.
andriulis 2011-10-14 15:00
Na tas papildomas isvaziavimas bus tikrai neblogai. O ji daro todel, kad atlaisvinti muravos sankryza, nes ten eismas per didelis. Tai dalis srauto nutekes naujaja gatve ko pasekoje atlaisves muravos sankryza, bei jonavos g. viadukas. Tik is karto isivaizduoju kiek prireiks kantrybes isvaziuoti is miesto kai bus vykdoma rekonstrukcija. Plius didzioji dauguma pinigu bus is ES, be sios paramos Lietuva neikastu tokio projekto ir kaunas toliau dustu nuo didejancio transporto kiekio. Kas ten daug vazineja, tas supras, kad tai butinas projektas!
Cigaras 2011-10-14 15:50
Kiek ten jie atlaisvės? Atlaisvės vienoj vietoj, užsikiš kitoj. Tuo labiau tiek Jonavos gatvėj, tiek Muravos sankryžoj žada modernizavimus.
Bet mano nuomone, tai Islandijos pl. išvažiavimas tai vienas akivaizdžiausių pinigų švaistymų.
Išvis mano nuomone ne nuo to galo pradedama. Reiktų miesto kelius modernizuoti. Gi buvo kad ir Pramonės pr. modernizuotos sankryžos, keliai, kai statė Banginis PC. Rezultatas - belekiek metų buvę kamščiai ėmė ir išnyko.
Verslininkai savo iniciatyva darė viską, nekainavo nė 2,5 mln litų, o rezultatas tobulas.
http://kauno.diena.lt/naujienos/miestas ... rai-303328
O šiaip kokia ten ES dalis? Bent 80% sudaro, kad tą ES taip išaukštini?
haloo44 2011-10-14 15:59
Kad ir kaip modernizuotum miesto kelius A1 srautų nesumažinsi. Gerai, kad tiltą per Nerį platins, nes dabar ryte apie 8 val. greitis būna 40-60 km/h. O kai sniegas prasideda tai iš vis greitis nukrenta iki 30.
blizzard 2011-10-14 16:08
Nedidelis tas Kaunas ir tų srautų tokių didelių palyginus nėra, todėl kaip ir Werafonas sakė, gal geriau pradėkit nuo miestų kelių, nes ten situacija tragiškiausia... pas mane kaime žvyrkelis lygesnis nei kai kurios Kauno gatvės.. net ir tuščiam kelyje 60km/h važiuot baisu nes jeigu pataikysi į kokią duobę tai reikės ratus keist.. jau nuo to kamščiai susidaro o ne dėl to kad keliai per siauri.
mobilunkas 2011-10-14 16:18
manau kad smagiausios sankryzos yra tos kurios paprasciausios, per kurias visur nuvaziuosi sukdamas tik i desine, nes sukimas i kaire labai trikdo eisma
http://www.maps.lt/index.php?id=4798
neradau kitur, bet man tai atrodo maloniausia trecia nuo virsaus sankryza. na tik ja dar reiketu patobulint kad sukimosi spindulys butu pastovus, o paveikslely tai keliai labai kreivi nusukimams. ir nereiketu daryt 3 aukstu sankryzu ir pan
DeaD 2011-10-14 17:28
Kam gavo finansavimą iš ES tą ir tvarko, nematau reikalo burbėt. A1 tikrai nėra prasta, bet reikia plėst kol turim progą, nes 2013 kai baigsis ES finansavimas tai tokius projektus Lietuva matys kaip savo ausis.
edwa 2011-10-14 18:52
Burbuliuojantiems apie pinigų taškymą:
1. 2014 į Kauną atvedama Rail Baltika (Europinis geležinkelio srautas)
2. Kitais metais gilinamas Klaipėdos uostas (didesnis krovinių srautas)
3. Derinamas "Saulės" traukinio projektas (Klaipėda - Astana, vėliau Kinija)
Taip kad rekonstrukcijos darbai būtini.
O dėl netvarkingų gatvių - kol nemokėsime už parkavimasį prie namų - gatvės tokios ir liks - duobė ant lopo...
blizzard 2011-10-14 18:59
Tu nori pasakyt neužtenka mokėt už parkavimąsi mieste? kur tie pinigai eina? po to kai mokestis buvo įvestas, kelių kokybė netgi pablogėjo..
Skeleton 2011-10-14 19:22
Iš (buvusio?) visos Lietuvos Kelių Fondo tvarkomi tik užmiesčio keliai. Miestų keliai yra pačių savivaldybių rūpestis, finansuojamas iš savivaldybių biudžeto.
Todėl užmiesčio keliai Lietuvoje palyginus labai neblogi, o va miestų gatvių skylės atspindi savivaldybių biudžetų skyles
Vytax 2011-10-14 20:33
Kitapus plento yra briedžio tako gatvė su keliomis dešimtimis namų. Ir ji su dar keliomis mažomis gatvelėmis turi tiesioginius įsukimus į plentą.
Ir tas viadukas daromas būtent tam, kad neliktų šių tiesioginių įsukimų ir atsirastų greitėjimo juostos. To rezultatas, didesnis leistinas greitis šioje magistralės dalyje.
SaMaras 2011-10-14 22:09
3a sankryzu niekas nedaro kur susikerta 2 keliai.. visas linksmumas prasideda kai susiduria 3-4 keliai.. arba keliu srautai labai smarkiai skiriasi..
kitas reikalas kad LT i sita reikala bus sukista palyginus laaaabai mazai o bus daug euru.. tai kol yra galime reikia kisti.. ir kai bus patogiau vaziuot aplinkeliu ei miestu bus mazesnes gatviu apkrovos taip bus maziau isvazinetos pacio miesto gatves...
del autrolio isvaziavimo i gatve tai cia siauras pamastymas kad nuo tos sankryzos vos po kelias min kelio iki muravos ar kleboniskio sankryzu... kai vaziuoji tarkim nuo hyperio ar panasios vietos tas tikrai trunka ne mkinute ir visalaika ziuri pagal laika ir galvoji per kur tuo metu galima greiciau pravaziuot... taigi dar vienas ivaziavimas padalintu srauta ir apkrovas paciam miestui...
Laurynas19 2011-10-15 01:27
Butent siais keliais vazinejau 3metus diena is dienos po kelis kartus. Ir galiu pasakyti viskas ten yra gerai,netgi tas greits 80 galetu buti padidintas....
O va miesto keliai kaip visi ir sakot tragiski, ypac paneriai kur dabar ir gyvenu..
Na bet jei ES duoda pinigus tik siam projektui, tebunie,, bet kitu atveju TO NIEKAM NEREIKIA!
KarolisS 2011-10-15 04:03
Skirkit, kas yra magistralinis kelias ir miesto keliai. Pritariu, kad Kaune kelių būklė siaubinga, bet teigt, kad "to niekam nereikia" yra kiek stiprokas pareiškimas, nes A1 automagistralė apskritai yra pats svarbiausias kelias Lietuvoje šiuo metu. Didžioji dalis pervežimų vyksta būtent per A1, tranzitas (tarkim iš Latvijos į Lenkiją pervežimai) vyksta irgi per A1, lengvojo transporto irgi daug. Magistralės apkrovimas visą parą mažai keičiasi.
P.S. šiaip nenustebčiau ir jeigu lėšos būtų skirtos būtent magistralinių kelių priežiūrai, nes iš to ES gauna naudos - geresnis prekių judėjimas Baltijos šalyse.
Nokkia 2011-10-15 06:57
jeigu nesupranti kas yra kelias geriau nepasakok kaip geriau rekonstruoti o kaip ne
sigun 2011-10-15 22:22
Na EU šelpia, tebunie. Tik va nesuprantu kuo tos deimanto sankryžos tokios jau geros, kad prie Muravos tokią darys? Man paprastas dabartinis "dobilas" yra suprantamesnis ir aiškesnis ir _turbūt_ vienas pigesnių. Ir jame taip pat nėra sukimo į kairę, o tik įsiliejimas kairėn, kaip ir "deimante," tai kur tie deimanto pranašumai?
mobilunkas 2011-10-16 08:47
kai stato sankryzas ar siaip kelius niokoja pagal ES lesas, pristtydami visokiu saleliu vidury kelio, tegu prisimena kad lietuvoj buna ir plikledziu ir prisninga, ir druskos karts nuo karto pristinga, o krize dar nesibaigia, tai gal ir lesu druskos pirkimui neturesim, nes naujienos kelyje graziai atrodo vasara, bet paskui buna sunku ziema pravaziuot ir tai priziuret. Ka nors statant pimiausia reikia galvot apie blogiausia kelio bukle kai ji bus- dazniausiai saltuoju metu laiku. dar nedziaugsmas kai tenka vaziuot i tekancia saule prastu keliu, o jei dar tuo metu reikia pastebet koki ,,duokite kelia ,, zenkla ar pan...
Tadzia 2011-10-17 09:24
Atmink, kad valstybininės reikšmės keliai finansuojami iš Kelių direkcijos, o mietų infrastruktūra, finansuojama iš savivaldybės. Savivaldybei galima duoti ir daugiau pinigų, bet vistiek ras kur išleisti, tik ne gatvėms tvarkyti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Magistralės A1 ties Kaunu laukia grandiozinės permainos (schemos)