Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2012-03-13 15:11
Kažkokie kosmonautai politikai ir tie viešojo transporto entuziastai - žmonėm vizijos neįdomios ir nereikalingos, jiem reikia _dabar_ (o ne dabar užmušam mikriukus ir galvojam ką paskui užaugint) greitai patekti iš taško A į tašką B, ir pageidautina ne taxi kainom. Kažkada kai dirbau Kalvarijų g ir važinėti reikėjo iš Pašilaičių, tas 62 mikriukas buvo vienintelė priežastis kasdieną nevažinėti mašina. Dabar tokių priežasčių nematau.
beerbeerlt 2012-03-13 16:42
Buvau pries kokius 5 metus Rusijoj ten mikriukai nestoja kur papuole
o stoja kaip autikai stotelese. Norit tvarkos priimkit istatyma kad marsrutkem stoti tik stotelese. Nesuprantu kodel dar iki siol nepriimtas toks istatymas.
baisapabaisa 2012-03-13 17:04
Mikriuku varuotojų įžūlaus vairavimo papročius reikia naikinti. Bet gal ne pačius mikriukus.
Shinigami 2012-03-13 19:30
Na ką, viskas čia paprasta. Naikina konkurentus. Ir greit autobusu parkas bus monopolininkas ir diktuos savo kainas ir taisykles.
Ispanas19 2012-03-13 19:35
O kartais nera nelegalu taip panaikint privatu versla?
EdvasP 2012-03-14 11:45
Verslo cia tiesiogiai nenaikina. Paprasciausiai uzdraudzia viena kita marsruta ir imonems neapsimoka ta versla tureti. O uzdrausti gali, nes imone eina i savivaldybe ir praso leidimu vienam ar kitam marsrutui. Kadangi leidima suteikia, ji lengvai gali ir panaikinti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sostinės savivaldybė atsikrato maršrutinių taksi, bet alternatyvų nepasiūlo