Klaipėdos verslininkai ir studentai pasigenda naktinių autobusų reisų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

faktas 2012-05-12 15:05
Kvailiausias dalykas būna tada, kai paleidžia tuos naktinius autikus su naujais numeriais ir niekas net neįsivaizduoja, kur jie važiuoja ir į kokias gatves užsuka. Aprašomą problemą Klaipėdoj laisvai galima išspręsti prailginant 8, 9 ir gal dar 6 autobusų važiavimo laikus. Tik klausimas, ką apie naktinį darbą mano vairuotojai?
mygatukas 2012-05-12 16:10
O aš manau, kad tai būtų nesąmonė, nes kaži ar atsipirktų toks važinėjimas.. Visi šaukia, kad reikia, o kai atsirastų, nieks nevažiuotų...
immortallt 2012-05-12 16:33
Siaip pora metu buvo Vilniuje naktinis. Vaziavau keleta kartu naktiniu, tai jie kaskart buvo stipriai pilni, praktiskai kaip piko metu. Menesiniai negalioja, visi perka bilieteli. Vilniuje vaziuodavo berods 4 ar 5 autobusai kas pusantros valandos penktadieni ir sestadieni - to pilnai pakanka. Taigi realiai Klaipedoje uztektu 2 autobusu, kurie vaziuotu per miesta ratu nuo pradzios iki galo ir viskas. Atidirba 2 vairuotojai po 8h max. Naktiniu reisu bilietus gali pardavinet brangiau ir daugiau moket algos vairuotojams. Visi tampa patenkinti apart taksistai. O siaip Klaipedoje kiek pamenu tai mikriukai gi vazineja nakti, ar jau nebe ? Vilniuje tai ir jie nevaziuoja..
ddeividdas 2012-05-12 16:44
Kodėl visada kalba eina ar atsipirks, ar ne? Reikia ir į saugumą pažiūrėt, nes miestuose dirbt naktim vairuotojais tikrai pavojinga. ypač Viešojo transporto.
mygatukas 2012-05-12 16:55
Čia viena iš išeičių dėl atsipirkimo. Dėl saugumo. Čia ypač opi problema, nes didžioji dalis tokių keliautojų būtų nelabai maloniai nusiteikę.
immortallt 2012-05-12 16:56
O taksistam nepavojinga ? O siaip gi uz stiklo sedi. Jei stiklas ten lengvai duzta, nu tai tegul uzmeta tvirtesni ir viskas. Tuo labiau, autobusai nebuna tusti ir buna daug zmoniu - liudininku. Kodel atsipirks ar ne ? Jei atsipirks - reiskia paslaugos reikia, jei neatsipirks, reiskia paslaugos nereikia.
Ketleris 2012-05-12 17:43
kam tu liudininku, web kamera pastatai uz 40lt ir ramu
immortallt 2012-05-12 17:46
Vilniuje jau maciau kameras autobusuose, o kaip Klaipedoje ? Senai vaziavau viesuoju ten ? Problema realiai yra autobusu parku vadovai, tingi prisiimti darbu.
mygatukas 2012-05-12 20:56
Tuose naujuose mačiau lyg ir.
stiklas 2012-05-12 22:43
Na Vilniuje jie tikrai tokie buvo, ir manau dingo ne veltui - tiesiog finansiškai nešė nuostolius, dėl to ir panaikinti
immortallt 2012-05-12 23:19
Kaip sklidinas autobusas gali neapsimoketi, kai pustusciai vidury dienos apsimoka ? O diena vazineja su menesiniais daug kas, kas nesukuria papildomu pajamu ?
Giedriusd 2012-05-13 12:48
atsipirks, neastipirks... truksta tik skabomos ramunes rankoje. Siaip jau nereiketu ziureti is sio tasko. Pirmiausia jei paleistu naktiknius autobusus, ar bent mikriukus, tai zmones galetu ramiai nesibaimindami uzsidedeti kavinese, baruose klubuose. Aisku ne kiekviena diena tau nakti reikes vazineti, bet kartais prireikia daugumai. Autobusai atnestu ne tik pinigine nauda autobusu parkui, bet ir, kaip jau buvo pamineta straipsnyje, pagyvintu centrines miesto dalies gyvenima, kas aisku sako kad butu isleidziama daugiau pinigu ten. Tuo paciu visi supranta kad nakti zmones geria, o paskui namo gryzti reikia, taciau kai nera kaip, tikrai atsiranda norinciu parvairuoti savo transportu namo. Viesasis transportas nakti tikrai turetu apmazinti tokiu vairavimu kieki. As itariu kad butu imanoma izvelgti ir daugiau tokiu pliusu, o jei viska gerai apibendrinus, tuomet matytume kad nors autobusu parkui ir nelabai apsimoka, bet bendroje sumoje tai gyventojui pagerina gyvenima. Kodel tuomet ne duot kokiu lengvatu ar dar kaip nors paremt autobusu parka? Kodel reikia zvelgti is vienos pozicijos, kai tokia paslauga tiesiogiai ir netiesiogiai galetu buti naudinga daug platesnei sferai zmoniu?
Simplicity 2012-05-14 09:22
Paprastų maršrutinių gali ir nebūti — kiekivieną dieną švenčiantys gali ir su taksi pargrįžt. Daug blogiau yra tai, kad į Vilniaus oro uostą lėktuvai skrenda iki vėlyvo vakaro, tačiau jokio susisiekimo su autobusų ir geležinkelio stotim nėra. Jau nekalbu apie galimybę naktiniu reisu nuvažiuot į Klaipėdą, Šiaulius ar Panevėžį. Su tokiu servisu gan sunku tikėtis gausesnio turistų skaičiaus.