Nuo rugpjūčio 15 dienos Vilniuje nebebus vienkartinių viešojo transporto bilietų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Saidas 2012-08-07 12:58
Ką nors galėtų dar sugalvoti, kad netektų važinėti tokiu transportu kaip pavaizduota nuotraukoje. Kaip po karo... O šiaip labai gera naujiena ir seniai laikas buvo tai įgyvendinti.
immortallt 2012-08-07 13:45
Siaip nesupranti as ju... Pereina prie sistemos, kuri sumazina kastus (bilietelius atspausdinti, isvezioti, pinigus surinkti bei su kiosku pelnu pasidalinti), bet kainas vis tiek pakelia. O del senu autobusu, na pakeisti visam parkui reikia laiko, siaip jau tikrai daugiau nei puse parko naujas. Kitas dalykas, butu idomu pamatyti skaicius, kiek nauji autobusai sutaupo kuro ir koks gaunas atsipirkimas. Galbut visus senus ismetus ir paemus naujus lizingu, sutaupymai padengtu lizingo imokas ?
Heksogenas 2012-08-07 14:36
Gal kas apšvies aš labai pakyldęs.. dabar noriu nusipirkti 30 ar 60 min bileitą ir kaip man jį įsigyti? Reiks tos Vilniečio kortelės, ją pasipildyti ir autike vis pirkalioti tame aparate kai važiuoju? Ir kiek suprantu jei sėdžiu vienam autike ir jis važiuoja iš A į B 40min tai aš negaliu pirkti 30min bileito, o turiu imti 60min? Įdomu yra koks maršrutas kur autiaks važiuoja virš 60min iš A į B? Užknsia info gan padrika, nėra pateiktos schemos ar kad ir kokio durno mokamojo filmuko pažiūrėjai ir aišku, o dabar plaukioti gali.. Nesuprasi kaip atrodo tas 30 ar 60min bileitas Taip išein reiks man įsigyti kortelę jei gerai supratau..
immortallt 2012-08-07 15:01
Heksogenas, pirkaliosi ne autobuse, o pasipildysi internetu arba spaudos kioske. O autike tik atsizymet reikes. Detaliau: http://www.vilniusticket.lt/
Shinigami 2012-08-07 15:26
O kas jei autikas užstrigo kamštyje? Ir mano kelionės laikas prailgėjo nuo 20 min iki 40 min? Dėl šios sistemos ir norėjo kuo greičiau iš Vilniaus maršrutkes išvaryti. Nes dabar daug kas persės ant jų.
hellboy 2012-08-07 15:29
tai jeigu as karta y menesy atvarau y vilniu darbo reikaslais tai ka man ir kiek viena karta reikes pildyti saskaita ar koki gala cia dabar man asmeniskai pohui bet siaip tai nesamone
Smėlis 2012-08-07 15:49
Autobuse/troleibuse gi galėsi nusipirkti. Už 3,5Lt... Nu nafik kainelė...
kionig 2012-08-07 16:27
Ir kuo gi baisi ta kaina? Kai maršrutkėse 3 litai.
immortallt 2012-08-07 16:43
Atsiverskit blyn puslapi. Perskaitykit, o tada vargei ar beliks klausimu. O del kainos, tai kaip cia pasakius, kai maciau kitose salyse kokios kainos, visai logiska atrodo. Tik jei vazineji kasdien, tai pirktis menesini reiktu.
Heksogenas 2012-08-07 18:15
Na paskaitinė jau visur ir paaiškėjo, ti kva įdomu ar studento pažymėjimas nauajsis su integruotu mėn bilietu veiks taip pat kaip ta kortelė. Šiaip sistema keičiasi gan drastiškai, tai ir pyksta visi, bus matyt kaip praktikoj gausis viskas, tuomet gal ir nusiramins žmogai. Na ir šiaip nuo naujų metų pigs ale bilietai.. Gal aišku blogai kad neina atskirai autiko ir trūliko bilieto mėnesinio įsigyti.. Ir šiaip galėtų pigiau leisti įsigyti mėn bileitą važiuoti pvz kokiu nors maršruto ir jo pvz pilna kaina būtų 20-30lt jug į darbą tuopačiu maršrutu vykstu ir man nereik, kad ten po visą miestą draskytis galėčiau, aš noriu kuo pigiau nuvykti į darbą ir grįžti, o kai norėsiu kitur pirksiu atskirai bilietą ar su mašina ar dar kaip.. Aišku sistema dar keistai atrodo kaip ir minėjo, kad į vln atvyksti retai ir turi tą kortą įsigyti, senoji sistema kioske nusipirkai bileitą ir varai buvo ok, galėtų gal ją palikti, na bet visiems neįtiksi, osistemoj dar kru tobulinti yra. Reik tikėtis kad ateitį bus tobulinama.
immortallt 2012-08-07 18:24
Heksogenas, jei esi svecias, gali nusipirkti autobuse bilieta. Jei vis del to vaziuosi daugiau nei 2 kartus, isigiji kortele uz 4 litus. O del studento bilietu matyt dar derybos vyksta ir derinimas. Del vieno marsruto - siek tiek komplikuota sistema gaunas, kitas dalykas, autobuso kastai nuo to nesumazeja, jei tu vaziuoji tik vienu marsrutu. O siaip priminkit, jei klystu, nebuvo menesinio bilieto kaina 120LT ?
Heksogenas 2012-08-07 19:01
Mėn kaina buvo ar 110 bent taip rašė. Na mano siūloma sistema nėr koplikuota, ji netgi labai naudinga žmonėm, o dabar sumoki už tą ko nenaudoji... Ir kaip važiuoti į darbą kai mano alga minimumas ir ant bilieto turiu išmesti 100lt? Kiek man lieka? Tokie neperk bilieto būtų kaina 20-30lt susigundytų. O dėl sistemos gali padaryt nueini pas administraciją išsirašai spec popierių, kuriam nurodyta kur tu gali vykti ir kaip. Ir turi kortelę kurią papildai reikiama suma. Pvz yra koks nors spec bilietas kurio kaina plaukioja o tu papildai tiek kiek tau reikia, o papildoma info popieriuje pateikta viskas. Kontolierius nuskaito kortą mato spec variantas sumokėta 25lt paprašo spec popieriaus parodai viskas ok geros dienos. Sutikit mėn bilietas į darbą pirmyn ir atgal 100lt per daug jei tau bilietas kaštuoja 1/6 algos. Tai pagal seną sistemą būtų 4lt jei su vienu autiku apsisuki (1km galiu ir paeiti nesunkiai jei kas nuo stotelės), tai mėn kaina 4*5*4=80lt, o mėnesinio buva 110lt tai kur logika? Gal atsiras mikriukai kurie veš pigiai jei esi nuolatinis klijantas, būtų gera konkurencija, tada išsyk mano sistema atsirastų..
Creatium 2012-08-08 00:02
Jeigu retai vykstate į Vilnių, tai tikrai nematau problemos nusipirkti (o jeigu turite seną - pasikeisti) naują Vilniečio kortelę. Kai planuosite vykti į Vilnių, pasipildysite kortelę tam tikra suma ir nusipirksit bilietą. Jokių bėdų nėra tame. Pati kortelės sistema atrodo daug žadanti: nuo viešojo transporto iki dviračių nuomos ar taksi iškvietimo. O kas dėl viešojo transporto sistemos, tai jau apsiimta daryt. Troleibusų mieste likti išvis nebeturi, jų parkas nebebus atnaujinamas. Vietoj to bus naujinamas ir plečiamas autobusų parkas, pertvarkomi esami maršrutai. Na, o mikriukų iš Vilniaus dėl šios sistemos išvaryti tikrai nenorėjo. Esmė ta, kad mikriukai, nors jie ir privatininkų, yra bendrosios viešojo transporto sistemos dalis. O visa sistema turi veikti puikiai. Todėl nelogiška, kad 3 skirtingos transporto priemonės vykdo keleivių vežimus tais pačiais maršrutais, kai tuo tarpu kituose maršrutuose trūksta kam vežti keleivius. Todėl yra patvirtinta Vilniaus viešojo transporto strategija, kurioje numatyta, kad mikriukai turi aptarnauti miesto nuošalius rajonus, kur neapsimoka važiuoti autobusams. Arčiau centro esančius rajonus aptarnaus autobusai, o pačiame centre - planuojama tramvajus. Beje, numatoma, kad mikriukai ateityje būtų visiškai pajungti į sistemą, tokiu atveju vienas bilietas galiotų viskam (nuo mikriukų iki tramvajaus).
nondescript 2012-08-08 00:11
Vilniaus viešasis transportas labai prasiskolinęs, gal dėl to ir brangsta. Beto jei Zuokas nebūtų sumažinęs PVM tarifo, tai būtų pabrangę kur kas labiau.
Shinigami 2012-08-08 07:38
Aš važiuoju autobusais tik savaitgaliais į miesto centrą. Todėl mėnesinio pirkti man ne apsimoka. Kelionė trunka apie 60 min. Tad teks pirkti bilietą už 3.5 lt kai dabar galių nuvažiuoti už 2.0 lt. Kiek man pabrangsta bilietas? O važiuojant tokiais ilgais maršrutais ir dar piko metu kelionės laikas gali smarkiai išaugti, dėl ko teks vėl papildomai pirkti nauja bilietą. O tam, kad žinotum ar tau jį reikia pirkti ar ne reiks stebėti laikrodi ir skaičiuoti prieš kiek laiko pirkai bilietą. Kaip tik dėl šios sistemos mikriukus norėjo ir vis dar nori išvaryti arba prijungti prie velniai žino kiek įsiskolinusios transporto sistemos (nes tie kurie tampo Zuoka už virvučių, nebeturi kaip savo kišenių papildyti). Nes apjungus visa viešąjį transportą į viena sistemą, gausime viena dideli monopolininką kuriu visi šiuo metu bijo ir pastoviai kyla teismai dėl monopolijos kitose verslo šakose. Nes pagalvok, koks verslininkas norės jungtis prie sistemos kuri didina tik skolas, o ne pelną? Plius, iškėlus mikriukus į rajonus kur mažiau keleivių sumažėja ir jų pelnas. Taigi apjungti viską į viena sistema nėra gerai.
kestutisz 2012-08-08 08:41
Kuo daugiau konkurentų tuose pačiuose maršrutuose, tuo geriau keleivimas, net keista, kad nedraudžia (dar?) taxi važinėti maršrutais kur važinėja autobusai. Kaip klientui (bent retsykiais) man visiškai vienodai "strategijos" - konkrečiai man jos tik pablogino miesto pasiekiamumą. Pvz buvo mikriukas kuriuo iš savo miesto pakraščio, be jokių nesąmoningų persėdimų gan patogiai ir greitai galėdavau pasiekti stotį ar objektus pakeliui. Dabar jo nebėra, ir ne todėl, kad vežėjas nebenorėjo vežti, ir joks "puikus" sistemos kaipo tokios veikimas man asmeniškai (taip, aš egoistas) ne rodiklis. Geriausia būtų, jei privatūs mikriukai ir liktų tiesiog "maršrutiniais taxi", ir jokia "viešojo transporto strategija" negadintų jų klientų nervų. Na o jei jau tas "viešasis transportas" norėtų perimti jų konkurentų klientus tai ir galėtų konkuruoti savais greitais ir patogiais mikriukais, o ne "miesto" rankomis juos naikindami.
Myslius 2012-08-08 09:13
Nesamoninga sistema, jei mikriukai nevaziuotu iki centro tai be persedimo niekaip nenuvaziuosi, o jei dar ir toliau nori tai ir vel persest. Man dabartine situacija neatrodo bloga, netgi geresne nei ka cia jie masto, sedai i viena ir pervaziavai skersai. Ne daugeli bilieteliu blogai, bet patys persedimai ir nepatogumas. O siaip panasu i konkurencijos mazinima dirbtinai
Myslius 2012-08-08 09:36
Warsuvoj vienkartinis 2.5 lito, menesinis 70, Taline 3.5 lito, menesiniai - 70 litu, ir galvoja isvis nemokama transportacija padaryt, bus pirmi Europoj nuo 2013 metu. Riga panasiai kaip pas mus, siek tiek brangiau. Kaliningradas - vienkartinis litas, menesinis pigus. Baltarusija - vienkartinis puse lito, menesinis pigus. Kainu kelt negalima, nes regione su latviais ir taip brangiausia. Tegul susitvarko transportavima sistema visu pirma, speju ziauriai neefektyviai dirba.
Shinigami 2012-08-08 10:54
Čia net nereikia spėlioti. Kiek maršrutkėje telpa žmonių, o kiek autobuse? Tai kas daugiau jų perveža? Pas ką pelnas turėtu būti didesnis? O kurie iš jų dirba pelningai? Mikriukai tikrai nevažinėtu jei jie tik nuostoli duotu.
Creatium 2012-08-08 11:01
Persėdimai nėra blogai, jeigu visa sistema yra sutvarkyta taip, kad vos išlipus galėtum praktiškai persėsti į kitą priemonę. Būtent persėdimai didžiąja dalimi atveju leidžia kelionės trukmę žymiai sutrumpinti. Jeigu būtų taip, kaip tu nori, kad iš visų pakampių visas transportas vežtų į centrą be persėdimų, tai net sunku įsivaizduoti kas tame centre darytųsi. O ir tas dalykas atsieitų nežmoniškus pinigus, nes reikėtų žymiai žymiai daugiau transporto priemonių parke. Dėl to ir įvedami bilietai, leisiantys persėsti kiek tik nori kartų per tam tikrą laiko tarpą, kad nereikėtų apkrauti miesto, kelionės trukmė sutrumpėtų, o pajamos padidėtų (kas leis pagaliau išsimokėti skolas, atnaujinti parką). Viešojo transporto sistema turi būti vieninga. Negali būti taip, kad vienas privatininkas veža vienur, kitas dar kažkur, trečias skraido ore, o ketvirtas metro statosi. Nes tai visų pirma bus begalinė betvarkė, visų antra tai bus visiška antisinchronizacija, trečia tai bus neįmanoma perprasti vartotojui sistema. Monopolijos prijungus mikriukus nebūtų, nes jie vistiek liktų privatininkų reikalu. Tik bilietas būtų vieningas, o maršrutai pagaliau sutvarkyti. Kas geriau, prijungti mikriukus prie visos sistemos (e.bilietas, maršruto paieška ir t.t.) ar nupirkt patiems mikriukus ir visus privatininkus tuomet išmesti lauk? Antruoju variantu tai tikrai monopolija būtų.