Seimo narių siūlymas pradėti metro statybas Vilniuje suglumino A.Zuoką

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

CiukCia 2013-01-16 11:08
Gal grazinkim i seima antana. Anas nors nesamones, bet pigias siule. O cia tai aplamai dundukai. Elektrines nereikia! metro prireike FAIL
savasss777 2013-01-16 11:37
Ir taip dabar visi juokiasi iš mūsų, kad neapsisprendžiame ar statysime atominę ar ne. Susifeilinom, kaip reikiant. Tai čia dar ir su metro pradėjo bajerius daryti...
Tuxedo cat 2013-01-16 12:39
Vilniuje metro? Seriously??!
Shinigami 2013-01-16 12:47
Čia reikia ne Vilniuje metro, o Lietuvoje metro. Vis tiek Lietuva vienas didelis kaimas.
Pypkiu 2013-01-16 12:51
kažkaip kiek pamenu, kad metro būtų bent kiek efektyvus reikia, kad mieste gyventų nemažiau 2mln žmonių o čia..... nu awesome
Donattello 2013-01-16 12:52
epiniai amžiaus statiniai. jau įsivaizduoju 4mlrd.... kieeek otkatų išeitų, eina sau. Būtų pats laikas ir pradėti. Geriausiai viska kartu reiktu Atominė+metro ir tebūnie tai tik pradžia.
vvv2 2013-01-16 13:04
Rukis 2013-01-16 13:42
Atominės nereikia, nes tai yra per geras planas Lietuvai. O vat metro būtinai reikia. Kas per dalbjajaaaaajjajai?! Gal nieko nelaukus reikia susikraut daiktus ir emigruot. Kažkoks viešai priimtinas aukšto lygio debilizmas tvyro Lietuvoje.
obuglas 2013-01-16 13:53
Rukis, turėdamas tokį parašą, tokius komentarus rašai ech... prieštarauja vienas kitam.
Pypkiu 2013-01-16 14:04
reikia rinkt parašus, peticiją ar dar kažką, kad paleist seimą
mobilunkas 2013-01-16 14:08
jei net 8 windausai metro turi, tai ko vilnius turet negali? . O siaip tai ar valdzia supranta kokioj skoloj Lietuva sedi ir kokia skola bus po tokiu projektu? juk juos ne tik pastatyt, bet dar ir eksploatuot reiks
mch0lic 2013-01-16 14:21
Pabūsiu isišokeliu, ir pasakysiu, kad metro statyboms pritariu 100%! Mano nuomone jau geriau metro diegti, nei tą Zuoko tramvajų. Tikrai nesuprantu ko jūs taip priešinatės tam metro? Bent vienas argumentas? PS: viena boba sakė, kad reik n milijonų žmonių, kad atsipirktų ne argumentas.
Tuxedo cat 2013-01-16 14:31
O gal apsieikim be metro ir tramvajų?
Rukis 2013-01-16 14:42
O kaip tau mano idėja: Pastatyti daugiau požeminių ar komplektinių nemokamų stovėjimo aikštelių? Kaip dar viena idėja: šviesti žmones, kad dviratis yra geriausia transporto priemonė mieste ir kad vaikščioti ant dviračių tako ir taip maišyti dviratininkams NEGALIMA?
mch0lic 2013-01-16 14:52
Egzistuoja ir toks varijantas. Bet kas mum iš tos stagnacijos? Neskirdami lėšų gerbuvio kūrimui negalim tikėtis ir gyventojų prieaugio. Taip galim tobulint kelių infrastrukturą, bet juk tai irgi kainuoja, iškastiniu kuru paremti degalai su laiku taip pat nepinga, o ir autobusai bei jų išlaikymas nėra pigus. Manau, gal dauguma galvoja tik apie keleivių perveržimą iš taško A į tašką B ir nepamasto apie kitus dalykus. Pavyzdžiui užterštumą mieste, automobilių spusčių mažinimą, greitesnį susisiekimą atvykstantiems iš priemesčių (pvz automobiliu iki stovėjimo aikštelės ir metro iki darbo per visą miestą) ar didesnę koncentraciją tiek žmonių tiek įmonių apie greitojo susisiekimo linijas. Sunku suprast man tą koncervatyvumą, kai jau keletą metų kalbama, kad nei miestui nei valstybei nereiks tų 4 milijardų iš biudžeto imt. Kalbama juk apie strateginį investuotoją, EU fondus ir t.t. Net jei tai būtų privati kompanija, vis šiokia tokia konkurencija VT.
immortallt 2013-01-16 14:52
As irgi sutinku, bet pusmeti pensininkams visoje Lietuvoje nemokam pensiju, kad Vilniuje irengti metro! Uraaa! Ai, dar galetume ir isirengti savo TKS'a prie to paties.
Pypkiu 2013-01-16 14:52
o tipo argumentų nematei? pagal miesto gyventojų skaičių metro neatsipirks, didelės investicijos lems kitų sektorių skurdą, esant tokiai korupcijai viskas bus iššvaistoma. man įdomu kaip jie investuotojus ras? nebent fiktyvius kokius
mch0lic 2013-01-16 15:11
Vėl jūs su tuo neatsipirks. Bus projektas, bus skaičiavimai ir tada galima spręst. Taip pat norėčiau vėlgi primint, kad tai strateginio investuotojo problemos, jam spręst atsipirks ar neatsipirks, norės jis investuot ar ne. Kitų sektorių skurdą? Apie ką tu čia? Statybininkai gaus darbo - nuskurs? Inžinieriai gaus darbo - nuskurs? Sodra gaus pajamų - pensininkai nuskurs? Aš suprantu, jei valstybė 100% savo lėšom nori statyt, tuomet ir aš būčiau prieš, bet jei valstybė ne daugiau 20-30% investuotų aš jau už. Juk dalis tų investicijų gryštų mokesčių pavidalu. Investuotojo radimas ir korupcija, tau turėtų mažiausiai rupėt. Nebus investuotojo nebus metro, o ta įsivaizduojam korupcija ar tai bus metro, ar tramvajus ar naujas asfalto sluoksnis vis tiek nekur nedings net jeigu egzistuoja.
Simplicity 2013-01-16 16:28
besitęsianti psichozė dėl metro dar niekam nesukėlė susidomėjimo. http://www.vilniausmetro.lt
Tuxedo cat 2013-01-16 16:38
Lengviesiems leidžiama "A" juosta važiuoti tik tada, kai automobilyje sėdi pilnas ekipažas.