Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mch0lic 2013-03-16 14:19
Idėja naudoti el. krovininį automobilį logistikai tikrai puiki. Apie tai ne kartą esu pats pamastęs ir buvo keista kaip kitiem į galvą nešauna
zamzungas 2013-03-16 15:10
Bet tai kaip su nuotoliu, juk logistikai reik daug didesnio nuvažiuojamo atstumoper diena negu iki darbo suvažinėt?
DJ_LFS 2013-03-16 16:28
Atstumui Vilnius-Kaunas visai nieko tokie "krovinukai", be to juose daugiau vietos talpesniom batareikom ideti
WD 2013-03-16 16:39
Papildomu investiciju nuo 45 000 Lt, o kaina iseina 6-8 Lt/100 km (tokia jie skelbia pas save puslapyje), kai tuo paties sakykim Audi A2 (butent to modelio kuri jie perdare) degalu sunaudojimas yra 5 litrai benzino arba 3(!!!) litrai dyzelio, taigi kaina yra 14 Lt/100 km.
Taigi cia net skaiciuot nereikia, net neziurint i tai kad toliau nei darbas<->namai niekur nenuvaziuosi, realiai niekaip neapsimokantis dalykas skirtas tik entuziastams. Bet saunu kad kazkas tuo uzsiima:)
manas 2013-03-17 00:28
kad cia paprastas transit. Transit conect taigi mazas jablukas buna
Nerkashis 2013-03-18 09:59
Įtampos žemos, o kaip su srovėmis? Įtariu kabeliukai ne piršto storio...
vvv2 2013-03-18 10:16
Nerkashis 2013-03-18 10:46
Na, skaičiai tikrai nepamaišytų. Jų puslapyje informacijos labai skurdžiai pateikta.
Kadangi gyvenu nuosavame name, tai aš irgi už elektromobilį miesto reikalams. Tik kad sutikčiau už mažiuką mokėti ne daugiau 15000lt.
ra.klaipeda 2013-03-18 12:20
Aš taip pat už elektromobilį. Tik 50.000 daugoka..
Tik dar vienas klausimas: Amžinų motorų nėra. Kai suges, kas remontuos? Tik JonElis gamintojas? O dyzelinių / benzininių servisų pilna kiekvienam mieste, vos ne kiekvienoj gatvėj
Nerkashis 2013-03-18 12:59
Klausimas, kas ten gali sugest? Sunku su batareikėm sukūrent el. variklį. Greičiau durnadėžė suges nei tas varikliokas.
Darbe stovi 5vnt. 45kW el. varikliai. Skaičiuoja jie jau 40 metus ir dar nepanašu, kad streikuotų.
vvv2 2013-03-18 15:04
LinasM 2013-03-20 12:41
Nuostabu kai lietuviai taip sukuria.
O čia veikėjams kuriems rūpi 15000 lt automobiliukai reiktų suprasti, kad pradžia visada sunki būna. Tobulėjant technologijoms kris ir kainos. Kažkada nešiojamas kompas buvo prabanga, dabar tai kas
ne į temą: vvv2 tie tavo "p.s." tikrai kvailai atrodo
vvv2 2013-03-20 12:53
- Kol kas "nešviečia" net teorinių pasiekimų lygmenyje mažų patikimų ir talpių akumuliatorių, galinčių pilnai pakeisti kuro baką. Dėl šios priežasties niekas nepirks "rimto" brangaus elektromobilio, netinkančio tiesiog niekam (išskyrus fanatikus). Tuo tarpu specialus mažas pigus (5000lt) dvivietis miesto elektromobilis su maksimaliai supaprastinta konstrukcija paklausą turėtų. Apsispręsti Jums, nes kol kas matosi neskiriate kas kvaila kas protinga (vadovaujatės inercija, inercija tik)..
Simplicity 2013-03-20 13:12
Tausojama gamta, švaresnis oras ir t.t. Gražūs žali paistalai šiuolaikiniam žmogui, kuris be „specialistų“ pagalbos ir patarimų jau nežino kaip teisingai į tualetą nueiti...
Labai skeptiškai žiūriu į visokius Electron, Jonelis projektus, nes kuriama ne nauja sistema, o perdirbama senoji. Žinant kiek šiuolaikiniuose automobiliuose elektronikos, tai visai realu jog kažkas kažkur neveiks. Nulėks smegenys naujam automobiliui, o garantijos jame nėra, nes Jonelis nagus buvo prikišęs. Ir kur tą „karštą bulvę“ tada dėti?
Rinkoje pilna tikrų elektromobilių su gamintojo garantijoms, o lietuviai lipdo (būtent, kad lipdo, o ne kuria) emobilį ubagui. Rimtos kompanijos kiša pinigus į tyrimus, projektuoja valdymo sistemas, važiuoklę, modeliuoja automobilio elgseną susidūrimų atveju, programuoja ABS ir kitas sistemas... Čia prieina lietuvis, pyst elektrinį motorą, krūvą akumuliatorių ir jau turim „sukurtą“ elektromobilį. Ir turbūt tik pirkėjui bus aišku kaip tas lipdinys elgsis kelyje.
vvv2 2013-03-20 13:53
Simplicity 2013-03-20 15:12
Ir ką šiuo paveikslėliu norėjai pasakyti? Parodyti absouliutų neišprusimą automobilizmo srity ar pasipuikuoti grafikos dizainerio sugebėjimais?
Nerkashis 2013-03-20 20:42
Logiška būtų manyti, kad po tokios auto operacijos, Jonelis arba Electron duos bent jau kelių metų garantiją. Korpuso tikrai jie nesilpnina, abs ar kitas stabilumo sistemas, manau taip pat palieka. Jei jau kuria el. variklio valdymo blokus, tai nesunku jiems ir visas stabilumo sistemas "pririšti" prie sistemos.
O didžiosios kompanijos kuria viską nuo nulio, todėl tai ir kainuoja, ir užtrunka. Dabar info aplink pilna, tik spėk virškint. Nebereikia kurt nuo nulio.
vvv2 2013-03-21 08:22
?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuviško elektromobilio svajonės tampa realybe (Foto)