Lietuvoje sukurtas sulankstomas elektromobilis, telpantis į lifto kabiną (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sigitas69s 2013-11-08 12:06
Sunkvežimiai normalaus dydžio lengvasias karts nuo karto bando sutraiškyti kai tos į vadinama 'aklają zona' pakliuva- o tokius kilbukus +2x, o gal ir 3x daugiau pritraiškys, o dar ir su mirtinais atvejais.
Simplicity 2013-11-08 12:57
Nepykit, bet liežuvis neapsiverčia šio keturračio pavadinti automobiliu. Elektra varomi neįgaliųjų vežimėliai taip pat turi keturis ratus, bet mes jų automobiliais nevadiname. Šis keturratis tinkamas nebent golfo laukais važinėti, nes saugumo ir komforto jame apskritas nulis. (Nereikės nei sunkvežimio— prasilenkiant Nissan Micra nuo kelio nupūs.) Na, bet vis tiek smagu,— juda, konstruoja...
Tadzia 2013-11-08 13:52
Nepainiokime automobilio ir invalido vežimėlio!
PrefixS 2013-11-08 14:20
Puikus daiktas, tik reikėtų dar nemažai ką tobulinti.
vyge 2013-11-08 14:20
Straipsnyje parašyta kad "pagal transporto priemonių klasifikaciją tai būtų lengvasis kvadromobilis"
ISG 2013-11-08 15:47
Neisivaizduoju kaip tie inzinieriai gali buti tokie kvaili ir nesuprasti, kad sis daiktas neturi visiskai jokios ateities As dirbu vilniaus centre, o gyvenu vilniaus pakrasytje, i darba grizti piko metu uztenka 25min. Jau geriau sedesiu sau patogiai kamstyje klausydamasis ziniu radijo, nei sedesiu tam paciam kamstyje sitam vezime. Nu cia yra visiska nesamone. APGAILETINA. Smart caras yra mazo auto riba.
Tadzia 2013-11-08 16:04
Jei kiekvienas turėtų po tokį auto, tai šeima turėtų keliauti keturiais tokiais vežimaičiais. Jei į darbą išvažiuoja tik vienas, tai vienas automobilis stovi kieme, o likę du gatvėje. Kūrėjui siūlau su savo kūriniu išvažiuoti žiemą. Nors pamačius vyrius tai manau ir per lietų sausas nepasivėžinsi. Jei sutinkame, kad blogam orui reikalingas kitas automobilis, tai šalia šaligatvio jau stovi jau trys tokie vežimaičiai. Iš kurios tik pusės žiūriu visur absurdas. Saviraiška yra gerai, bet būkime teisingi ir daiktus vadinkime tikrais vardais. Kitu atveju gali gautis taip, kad žmogus ant paspirtuko su lietsargiu rankoje bus vadinamas raumenų jėga varomo biciklo su minkštu gaubtu operatoriumi.
Melyna 2013-11-08 18:01
Vis geriau, nei šitas: http://www.youtube.com/watch?v=dJfSS0ZXYdo
mazhas74 2013-11-08 18:13
Tai ar ne paprasčiau ir praktiškiau prie sulankstomo dviračio primontuoti bateriją ir variklį (brangesniuose variantuose variklį tiesiai ant ašies daro). Tai ir infrastruktūra šiokia tokia (prirakinimas) ir matysis geriau ir tikrai kamštyje nereikės stovėti.
Mumblefluff 2013-11-08 22:31
Dizainą jam reik iš estetikos pusės sukurt normalų, tada gal ir galima būtų kažką apie prekybą kalbėt. Tegul kreipias pvz į Vilniaus dailės akademiją, Vilniui, Kaune ir dar turbūt keliuose miestuose yra pramoninio dizaino studijų programos, galbūtu galėtų studentams būt užduotis sukurt dizainą šitam aparatui.
Nerkashis 2013-11-10 15:47
Tai jūs bent staripsnį su video žiūrėjot? Taigi sakė, kad čia tik pradinis variantas, dar bus tobulinamas, lengvinamas, dailinamas... Panašų tik triratį ir aš vis mintyse projektuoju Fūros tikrai nenupūs ir kamščiuose stovėti nereikės. Galima su juo ir šaligatviais važiuoti.
Simplicity 2013-11-10 20:30
Jei jau galima šaligatviais važinėtis, tai gal nereikėtų bandyti pritempti prie automobilio ar elektromobilio, nes automobiliais šaligatviais važinėja tik Rusijoj. Chebra surinko elektrinį keturratį su dviračio ratais, prisuko kelias skardas ir jau autmobilis? Nepaisant to, kad įsibėgėja tik iki 45 km/h greičio? Sakyk ką nori, bet tokiu keturračiu tik dviračių takais ar šaligatviais ir tegalima važinėti. p.s. Jaunuolis video reportaže sako, kad jų kūrinys sprendžia kamščių sistemą. Aš galiu pasakyti, kad transporto priemonės perkėlimas iš važiuojamosios kelio dalies į pėsčiųjų takus, tikrai nėra kamščių keliamų problemų sprendimas
Nerkashis 2013-11-10 20:56
Na, dviračiai irgi gatvėmis važinėja Aš ištisus metus važinėju dviračiu. Kiek įmanoma važiuoju gatvėmis. Bet jei eismas intensyvus, lipu ant šaligatvio. Taip pat daryčiau ir su šiuo aparatu. Aišku, jei šaligatvis tokio siaurumo, kad neprasilenksiu, tai belieka tik gatvė. Vis tikiuosi, kad priaugsim iki skandinavų lygio ir turėsim dviračių juostas ant gatvės.