Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Kaunas 2014-09-21 13:46
Šaunu, kuo daugiau elektromobilių, tuo mažiau smarvės keliuose.
FtBall 2014-09-21 18:33
Pritariu, ir iškart kontra-argumentuoju būsimus argumentus prieš elektromobilius:
1. Tarša perkialiama iš miesto į užmiestį(kur gaminama elektra).
2. Vidaus degimo variklio efektyvumas gerokai mažesnis netgi nei elektrinių.
immortallt 2014-09-21 18:48
FtBall, sunku pasakyti, ką turi omeny antru argumentu, nes kaip ir kontrargumentas turėjo būti.
punktyras 2014-09-21 19:06
Tikriausiai iš anksto kontrargumentavo teiginį, kad „nafig deginti kurą kad ir užmiestyje, paimi mažalitražę ir tas ant to išeina“.
FtBall 2014-09-22 08:03
Sutinku, klaidinančiai parašiau. Turėjau omeny ne elektrinius variklius, o elektrines, kurios gamina elektrą degindamos kurą.
Splius 2014-09-22 08:19
O tai kokia elektrine degina kura,kad pagamintu elektra?
FtBall 2014-09-22 08:35
Neradau, koks naudingumo koeficientas, kai automobilis varomas dujomis, tačiau nemanau, jog jis būtų didesnis nei dyzelino. Be to, VDV naudingumas smarkiai krenta, kai važiuojama neoptimaliai.
ISG 2014-09-22 15:07
Kaip mane uzknisa ASILAI kurie pradeda aiskinti, kad elektromobiliai, ivertinus visus ju komponentu pagaminimo kastus ir resursus, aplinka tersia taip pat kaip ir benzinininiai. Taip, i aplinka yra ismetama tiek pat sudo, bet tas sudas yra ismetamas negyvenamose zonose (arba labai labai retai apgyvendintose), jis ismetamas is gamyklu, o ne ten kur yra daugiausiai zmoniu - miestu centruose. Koks man skirtumas, kad kazkur plynam lauke yra tersiama aplinka, man svarbu, kad aplinka yra svari kur gyvenu AS, ir gyvena VISI zmones. Aisku, kad geriausia butu apskritai netersti nieko, bet TAS SIUO METU YRA NEIMANOMA. Ir jei reikia RINKTIS, tai tegul tersiamos buna NEAPGYVENDINTOS TERITORIJOS. Be to, valdyti kelias dideles gamyklas, ir tobulinti ekologiskesnius gamybos procesus yra paprasciau nei sukontroliuoti milijarda triperiu kurie dar 20 metu po pagaminimo vazines gatvemis. Pagamini triperi sunaudodamas tiek pat resursu - ir jis dar 20 metu ters aplinka, ir kuo toliau tuo labiau.
Pagamini elektromobili, sunaudoji tiek pat resursu - ir jis 20 metu neters nieko, tuo tarpu gamykla per tuos 20 metu gamina vis svariau ir svariau.
Judinkit susiktus smegenis... Damn...
1337 2014-09-22 15:27
Ar teisingai tamstą supratau: elektromobiliai negenda ir po 20ties metų netampa triperiais, o jų baterijos veikia neribotą laiką ir nereikalauja velniškai brangaus utilizavimo?
shift 2014-09-22 15:45
Daugelis kažkodėl skaičiuoja tik tuos teršalus, kurie išeina pro mašinos dusliarką. O kur naftos gavybos sąnaudos? Naftos transportavimas? Kiek teršiamas oras perdirbant naftą į kurą? O galų gale tas kuras dar sunkvežimiais į kolonėles išvežiojamas, ir tik po to sudeginamas variklyje. O be to nepamirškim, kad į vidaus degimo variklius alyva pilasi, jį panaudojus irgi reikia utilizuoti. Todėl mano įsitikinimu elektromobilis šiai dienai jau yra gan didelis žingsnis į priekį ekologijoje.
ISG 2014-09-22 15:46
Atvaziuok i vilniu (geriausiu atveju), dar gali pabandyti londona, maskva, new yorka, ar bent koki kita didmiesti ir kamscio metu iskisk savo galva pro masinos langa, ir giliai kvepuok, tada viska suprasi teisingai. Tik kiaule sika ten kur gyvena
Finalfour 2014-09-22 17:52
Jei man kas atsakys i si klausima, kuri uzduodu daugeliui entuziastu, forumuose, ir kur visi isisukineja nuo atsakymo - as pazadu isigyti elektromobili.
Taigi:
Kaip seksis mano elektromobiliui, kai as, kuris vaziuoja i darba 5 ryto tik 3 kart per savaite, iseisiu i lauka po triju dienu nejudinimo, sausio menesi, lauke -30, ir sesiu vaziuoti i darba, per sniega, veikiant valytuvams, sviesoms, klausydamas m1+, ir smarkiai sildydamas salona, nes megstu siluma. Nu pasakokit, kaip? Sildomo garazo neturiu, gyvenu daugaiabutyje, bet pazadu grizdamas is darbo pakarauti pilnai elektromobili Kuriuo ketinu vaziuoti i darba po 3 dienu prie -30. Aciu.
ISG 2014-09-22 18:14
As galiu atsakyti. Tu jo nusipirkti tiesiog neisgaletum, nes dirbi kazkoki tai juoda darba, ir tai tik kas trecia diena. Siaip zmones vazineja kasdien, o ir -30 buna vos kelis kart per metus. Ir kai buna -30, dauguma neuzveda ir savo dyzeliniu masinu, taigi...
punktyras 2014-09-22 18:50
Šiaip jau nelabai prasmingas ar būdingas būtent EV klausimas. Esant -30, jei neparengtas automobilis, nelabai svarbu, koks jisai. Elektriniams net lengviau, nes jų varikliuose tėra viena judanti dalis, o ne ~2000, nėra kelių litrų tepalo, kuris gali sustingti ir blogai tepti ar panašiai.
Jautriausia vieta – akumuliatorius. Tas tinka kalbant apie visus akumuliatorius, ne tik ličio, kurie tikriausiai bus populiariausi EV automobiliuose.
Šiaip jau yra specialios sistemos žiemos metui. Jos gali būti dedamos į VDV turinčius automobilius, nematau kliūčių tokį įsidėti į EV auto. Dar paprasčiau būtų – pačioje EV elektronikoje galima būtų nustatyti, kad, tarkime, jo temperatūrai nukritus žemiau kažkokios kritinės, imtų veikti akumuliatoriaus šildytuvas ar panašiai. Aišku, verta pasirūpinti tinkama akumuliatoriaus šilumine izoliacija, bet čia jau savaime suprantama. O jei išvyksti į darbą, 5 valandą, nusistatai, kad 4:30 įsijungtų salono šildytuvas ir tiek.
Kaip kolega jau pastebėjo, -30 ačiūdie, mūsuose yra retenybė, bet gal darbdavys neišskaičiuos iš algos iš jo paimamą elektrą
Kraštutiniu atveju galima automobilyje, tarkime, dyzelinį elektros generatorių įsitaisyti, jei baisu kad elementai išsikraus. Bet geros izoliacijos turėti pakakti - iš Floridos automobilių pirkti nereikėtų
Finalfour 2014-09-22 21:38
Stereotipai gerai, bet jais vadovautis nereiketu. Kas 4 diena todel ir dirbu, kad to pakanka, jog ne tik elektromobilis iseitu. Ne visiems reikia juodai arti kas diena, kad gauti ta pati rezultata tamsta, dertu tai zinoti.
shift 2014-09-22 22:38
Atskakymas būtų kuo paprasčiausias - už pinigus, kuriuos sutaupei nepildamas kuro, nekeisdamas tepalų, visą žiemą galėtum į darbą važinėti taxi, ir vistiek dar išeitum į pliusą. O atsižvelgiant į tai, kad pas mus -30 būna tik labai trumpai, tai vos keli vizitai į darbą su taxi arba išsinuomotu "CityBee" tikrai kišenės nesudrąskytų.
Kiek teko domėtis, žiemą akumuliatoriaus talpa sumažėja apie 30 proc. tad net jei ir blogiausiu atveju netektumėm pusės kilometražo, 50-60 km daugeliui iš mūsų tikrai pakaktų iki darbo nuvažiuoti.
immortallt 2014-09-22 22:48
Ryte automobilis įjungtas į tinklą, tai prieš tau įlipant, automobilio salonas bus pašildytas, langai atitirpę ir vairas nebus ledinis. Vakare - dieną, kad -30 būtų tai retenybė ir daug VDV automobilių per tokius šalčius niekur nepajuda, tad nevaidinkit čia. Negana to, akumuliatoriai būna gerai izoliuoti ir šiek tiek juos pašildyti kainuoja kapeikas.
Įdomus variantas yra tai, kad aliuminio baterijos gali tapti realiu dalyku, joms joks šaltis nė motais, energijos tankis milžiniškas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vilniuje elektromobilių vairuotojai gaus išskirtines sąlygas