Statybos fakulteto III kurso studento įspūdžiai iš Leipcigo. II dalis  (2)

Sveiki visi!

Mano gyvenimas Leipcige ir toliau tęsiasi.

Studijos užsienyje turi be galo daug pliusų. Studijuodamas svetur tiesiogiai susipažįsti su kita kultūra, aplinka ir papročiais. Tai įtakoja asmens įsitikinimus ir vertybes, kurios daro įtaką bendram gyvenimo būdui bei pasaulėžiūrai. Tikriausiai nėra geresnio būdo išmokti užsienio kalbą, kaip gyvenant apsuptam žmonių, kurie visada taisyklingai kalba ta kalba.

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Čia dažnai organizuojamos pažintinės kelionės į kitus miestus, netgi kitas šalis. Be abejo, tai nemažai kainuoja. Šįkart grupelė iš penkių žmonių susiorganizavome ekskursiją į Veimarą ir Erfurtą (Vokietija). Buvome penkiese, nes traukinio bilietų nuolaidos teikiamos grupėms iš 5, 10, 15 ir t.t. žmonių. Veimaras - tai mažas, bet labai gražus miestas. Atvykę traukiniu, pirmiausia nuėjome į miesto centrą. Ten pamatėme nemažai garsiu pastatų, tokių kaip Vokietijos nacionalinis teatras su Gėtės ir Šilerio statulomis, buvome Markso aikštėje, kur stovi Weimaro rotušė. Apžiūrėjome miesto pilį. Toliau mūsų kelionės tikslas buvo Erfurto miestas, kurį pasiekti buvome suplanavę taip pat traukiniu. Traukinyje susipažinome su grupele "ERASMUS Alumn". Jie mums pasiūlė prisijungti prie grupės apžiūrint Erfurtą. Mes, be abejo, sutikome. Nuėję iki Erfurto centro, pasidalinome į dvi, maždaug po 20-30 žmonių, grupes. Savo grupėje turėjome žmogų gyvenantį Erfurte nuo 10 metų, todėl jis buvo mūsų gidas ir aprodė pačias gražiausias Erfurto vietas. Didžiausią įspūdį paliko daugybė fachverkinių namų ir didžiulė Erfurto katedra, kuri vadinasi Mariensdom. Ši katedra milžiniška ir tai pati gražiausia mano gyvai matyta katedra. Kaip jau anksčiau minėjau, paskaitos čia būna įvairios - vienos sunkios, kitos nelabai, bet visos jos įdomios. Dėstytojai naudoja naujausią techniką, dažniausiai rodomos skaidrės ir apie jas kalbama. Darbų praktiškai neužduodama – viskas atliekama paskaitose. Pagrindinis mano darbas - teorija, uždaviniai, jų vertimasis. Šįkart siunčiu savo kambario bei paties bendrabučio nuotraukų. Bendrabučiai labai tvarkingi, na, bet jo nuoma yra 6 kartus brangesnė nei KTK bendrabučio