Naujas sezono hitas: el. dviratis su iki 125 km įkrova, 570W galia, superpatvarumas, valdymas per APP (Foto, „Eleglide M2“ apžvalga) ()
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Beje, per programėlę savo dviratį galėsite net užrakinti, tad bet kas, norintis juo pavažiuoti ir naudotis elektriniu dviračio režimu, turės gauti jūsų leidimą.
Jei programėle naudositės dviračiui valdyti važiavimo metu, jums papildomai reikės įsigyti dviratinį išmaniojo telefono laikiklį. Tačiau man asmeniškai darbo režimus yra patogiau perjunginėti naudojantis fiziniais mygtukais tiesiai per „Eleglide M2“ kompiuteriuką.
„Eleglide M2“ turi išskirtinai talpią bateriją
Su „Eleglide M2“ galite nuvažiuoti iki įspūdingos 125 km ribos! Tiek nuvažiuoti, tiesa, dar nespėjau. Tačiau įveikus 30 km, buvo užgesusi tik viena baterijos įkrovos indikatoriaus padala.
Kalbant tiksliai, gamintojas nurodo, kad 125 km riba buvo pasiekta esant 75 kg dviratininko svoriui, 26°C aplinkos temperatūrai, 15km/h pastoviam greičiui, esnat lygiam keliui, be stipraus vėjo.
Baterijos jungtys, kaip ir visi kiti elektriniai „Eleglide M2“ komponentai, yra apsaugota nuo drėgmės ir dulkių. Atsparumo vandeniui lygis atitinka IPX4 standarto reikalavimus.
Baterijos montavimas yra visiškai paprastas - pirmą kartą įdėsite ir išimsite lėčiau, tačiau vėliau jums tam pakaks poros sekundžių. Bateriją taip pat galėsite užrakinti tam skirtu rakteliu, kad jos neišimtų kas nors kitas.
„Eleglide M2“ baterija taip pat atitinka CE, RoHS, ir FC standartus.
„Eleglide M2“ - maksimalus važiavimo komfortas
Dar neminėjau, bet jau tikriausiai pastebėjote, kad šis modelis turi hidraulinius priekinius amortizatorius. Ir galiu patvirtinti, kad šie „Eleglide M2“ amortizatoriai veikia tiesiog puikiai.
Jei norite stabilesnio važiavimo, amortizatorius galite užfiksuoti stabilioje būsenoje. Bet jei kelias duobėtas, amortizatoriai jums tiesiog fantastiškai palengvins gyvenimą. Smulkiosios duobės bus nejuntamos, o rankos nuovargio nejaus daug ilgesnį laiko tarpą.
Mano sesuo taip pat išmėgino šį dviratį. Pagal jos pastebėjimą, jai norėtųsi platesnės sėdynės. Tačiau be abejo, jei toks poreikis iškyla, sėdynę galima pakeisti kita bet kurioje dviračių parduotuvėje.
„Eleglide M2“ - pasijuskite, tarsi važiuotumėte motociklu
Šis mano teiginys gal šiek tiek per skambus, tačiau man, anksčiau neturėjusiam jokio panašaus elektrinio dviračio, „Eleglide M2“ rankenėlės sukiojimas ir išgaunamas pagreitis kažkiek primena važiavimą motociklu :)
Tiesa, rankenėlė pačios akseleracijos dydžio nereguliuoja - ji daugiau veikia ON/OFF režimu, kai ją pasukus, dviratis greitėja iki jam nustatytos greičio ribos.
Na, o kad įsivaizduotumėte, ar didelis yra 32 km/h greitis, tai palyginimui galiu pasakyti, kad aš, mindamas iš visų jėgų, galiu važiuoti šiek tiek greičiau, bet neilgam.
Tuo tarpu jei nuvargsite minti, „Eleglide M2“ dviračio pilnai elektrinis darbo režimas privers jus jaustis kaip kompiuteriniame žaidime, kur tik turite atsargiai vairuoti, ir nepamiršti dėvėti šalmo.
Beje, „Eleglide M2“ elektrinis bešepetėlinis motoras veikia visiškai tyliai.
„Eleglide M2“ - aukščiausio lygio mechaniniai ir elektriniai komponentai
Dar išpakavimo metu pastebėjau, kad „Eleglide M2“ detalės yra tvirtos, pagamintos iš kokybiškų medžiagų, ir kur tik reikia - turi apsaugą nuo drėgmės prasiskverbimo.
Čia svarbu paminėti, kad gamintojas nerekomenduoja šiuo dviračiu važinėti per lietų (kas yra būdinga visiems elektriniams dviračiams). Tačiau kelių minučių lengvas lietutis jums tikrai nieko nesugadins.
„Eleglide M2“ pavaroms, stabdžių troseliams, grandinei, ar stabdžių diskams nereikėjo jokio papildomo reguliavimo: po stambiųjų detalių surinkimo, tiesiog sėdate ir iškart važiuojate.
Vienintelė reguliuojama vieta, kur reikėjo šiek tiek įsikišti - tai pavarų perjungimo troselis. Šį reikėjo įtempti gal per pusę centimetro, nes pavarų perjungimo svirtis nepermesdavo grandinės ant didžiausios galinės žvaigždutės.
Tokiai nežymiai korekcijai pakako poros minučių.
Na o visos kitos „Eleglide M2“ dalys veikia taip, tarsi visas dviratis būtų surinktas tiesiai gamykloje. Nors aš pats tikrai neturiu jokios rimtesnės dviračių remonto ar surinkimo matirties, manasis „Eleglide M2“ savo galutiniame pavidale neturėjo jokių trūkumų.
Beje, su juo neįtikėtinai smagu važiuoti ir naudojant tik savo kojų jėgą. Su 3 priekinėmis ir 8 galinėmis žvaigždutėmis jūs gaunate 24 pavarų sistemą, su kuria galėsite važinėtis tiek greitai, tiek įkopti į stačias įkalnes.
„Eleglide M2“ - tiesiog puikus dizainas
Nesu iš tų, kurie mėgsta puikuotis savo transporto priemonėmis. Bet net ir aš pastebėjau, kad „Eleglide M2“ traukia aplinkinių žvilgsnius. Tas raudonos ir juodos spalvos derinys juk atrodo tikrai gerai, ar ne?
Pagal savo konstrukcinius sprendimus, „Eleglide M2“ absoliučiai niekuo nenusileidžia 200-300 eurų brangesniems modeliams.
Tik jei mėgstate važiuoti per balas (kaip kad aš), jums dviratį teks kartas nuo karto nuprausti. Tuo pačiu tikslu jums gali prireikti įsigyti dviračio purvasaugius (vadinamuosius „sparnus“).
„Eleglide M2“ - veikimo režimai
Kai naudositės elektrinio variklio funkcija, nepamirškite, kad yra du pagrindiniai „Eleglide M2“ darbo režimai:
1) „Electrical Assist“: motoras įsijungia tik tada, kai jūs nors truputį paminate pedalus savo kojomis.
2) „Full Electrical Mode“: veikia tada, kai prie dviračio esate prijungę rankinį reguliatorių, ir jį pasukate.
Abiem atvejais, dviratis greitėja iki jam užduotos maksimalios greičio ribos. Iš viso yra 5 greičio lygiai: pirmasis atitinka 12 km/h, toliau eina 16 km/h, 20 km/h, 23 km/h, 25 km/h. Naudojantis programėle, aukščiausią ribą galima kilstelėti iki 32 km/h, arba priešingai - sumažinti pagal jūsų individualų poreikį.
Jei su kompiuteriu (+ ir - mygtukų pagalba) nustatysite nulinį darbo režimą, tada elektrinis motoras bus išjungtas visai.
Jeigu su panašiais dviračiais niekada dar nesate važinėję, tada be jokios abejonės startuokite su nuliniu režimu, ir pamažu pereikite prie elektrinio, pradedant pirmuoju lygiu. Tik kai apsiprasite su mažesniu greičiu, tada tik pereikite prie aukštesnės ribos, kadangi dviratis įsibėgėja gan greitai.
Jeigu norite sustoti, bet kuriuo momentu spauskite rankinius stabdžius. Jie veikia nepriekaištingai, motoras yra išjungiamas, ir dviratis sustoja kaip ir bet kuris kitas įprastinis dviratis.
„Eleglide M2“ - galutinis žodis
Mano įspūdžiai apie šią transporto priemonę yra tik patys geriausi. „Eleglide M2“ turi visas galimybes tapti patogiu kasdieniu vasaros pagalbininku - nesvarbu ar juo važiuojate tik šiaip pasivažinėti, ar išsiruošiate į rimtą kelionę.
Su „Eleglide M2“ tikrai sočiai prisivažinėjau įvairiais kalniukais, ir bekele - visur jis veikė patikimai ir sklandžiai, o mechanika atlaikė pačius kiečiausius mano išbandymus.
Aišku, su juo šokinėti nuo rampų nebandžiau :) Tačiau net jei mėgstate važinėtis per šaligatvio bortelius ar nuvažiuoti nuo vienos kitos laiptų pakopos, „Eleglide M2“ tokias kliūtis įveiks be jokių problemų. Na ir be abejo, vienas iš esminių privalumų yra labai patraukli „Eleglide M2“ kaina.
- ELEGLIDE M2: 819.99 EUR (31% nuolaida, pradinė kaina 1194.74 EUR)
- Pardavėjas: Geekbuying
- Nuolaidos kupono kodas: NNNELEM2EB
Plačiau apie šį modelį ir jo praktines savybes galite išvysti žemiau esančiame video:
Apsilankykite Dviraciuarena.lt dviračių parduotuvėje