[Premjera] Tankas! O kai paspaudi „Boost“ mygtuką, šauna lyg raketa. Išbandėme naujausią fat-bike monstrą (Foto, Video, „ENGWE L20 Boost“ apžvalga)  ()

„ENGWE L20 Boost“ - naujausias kompanijos el. dviratis, kuris mane nustebino. Vadinamasis „fatbike“ su atrakinamu iki 32 km/h greičiu, specialiu „Boost“ mygtuku, vienu įkrovimu iki 126 km, įspūdinga galia ir važiavimo malonumu. Žiauriai smagus žvėris. Apie viską išsamiai mūsų apžvalgoje + keletas svarbių triukų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

   
Rekordinė kaina!

„ENGWE L20 Boost“ 

1299€ -250€ 1299€

1049€

Imu!

iš Lenkijos

Kuponas: ENGWEV100OFF

nemokamai į Lietuvą pristatys per 4-9 d.d.

Visus mokesčius sutvarko pardavėjas

Svarbu: šiuo metu „ENGWE“ kompanija būtent technologijos.lt skaitytojams taiko papildomą specialų nuolaidų kuponą, tad su juo sutaupysite dar daugiau!

„ENGWE L20 Boost“

Privalumai: 

  • naujausias modelis, ką tik pasirodė rinkoje;
  • labai greitas pristatymas į Lietuvą;
  • atitinka griežtus EU standartus: SGS Standard EN15194, CE ir kt.;
  • pilnas komplektas su metaliniais purvasaugiais ir bagažinėmis, yra atsarginių detalių - kaip stabdžių trinkelių;
  • visi reikalingi raktai, išsami instrukcija anglų kalba, lengvas surinkimas;
  • aukščiausia pagaminimo ir surinkimo kokybė, metalinis rėmas, idealios suvirinimo siūlės;
  • išimama 48V 13Ah (624Wh) baterija, užrakinama (dviejų raktų komplektas), įkraunama per 6,5 val.;
  • vienu įkrovimu iki 126 km (drauge minant pedalus), vien elektra bus apie 55+ km;
  • palaikomi 5 pagalbiniai važiavimo režimai, yra atskiras Push režimas;
  • galima važiuoti vien žmogaus jėga - labai patogu ir lengva minti pedalus;
  • galima važiuoti ir vien el. varikliu;
  • atskiras Boost režimas - puikiai pagelbėja įveikiant kalnus;
  • įveikia iki 17,8 proc. įkalnes;
  • pažangus sukimo momento jutiklis, kuris užtikrina sklandų ir greitą energijos perdavimą. Jis dirba 20 proc. efektyviau nei tradiciniai kadenso jutikliai;
  • 25 km/h (atrakinamas iki 32 km/h);
  • Shimano Tourney 7 pavarų perjungimo sistema;
  • galiniame rate 250W (75Nm) el. variklis. Jis sukasi maždaug 4 kartus greičiau nei ratas, tad gauname atitinkamai 4 kartus didesnį sukimo momentą nei su įprastu stebulės varikliu. Realiai galia arčiau 750W;
  • priekinė amortizuojanti šakė (užrakinama) + amortizatorius dviračio centre;
  • storos 20 x 4.0 Chao Yang padangos. Puikus sukibimas su įvairia kelio danga, tylus važiavimas;
  • 160mm dvigubi diskiniai stabdžiai;
  • LCD ekranas, labai daug informacijos;
  • itin minkštas balnelis, reguliuojamo aukščio strypas;
  • ryškios priekinės ir galinės LED šviesos;
  • atlaiko 120 kg apkrovas; tinka 160-210 cm ūgio žmonėms;
  • galima važinėti kiaurus metus.

Trūkumai, ko norėtųsi:

  • 34 kg svorio, gana sunkus dviratis;
  • nėra Kruizo režimas;
  • diskiniai stabdžiai, norėtųsi hidraulinių;
  • nesulankstomas, kai kam gali būti trūkumas;
  • nėra APP, irgi kai kam minusas.

Kas yra „ENGWE“ kompanija?

Besidomintys elektriniais dviračiais ir tie, kurie skaitė ankstesnes mūsų apžvalgas apie „ENGWE“ el. dviračius, tikrai jau žinote, kas čia per kompanija. Jų modelių galima įsigyti tiek Lietuvos parduotuvėse, tiek ir užsienio.

Trumpai kalbant, „ENGWE“ kompanija įkurta 2014 metais. Jų pagrindinis dėmesys skiriamas aukštos kokybės elektriniams dviračiams už prieinamą kainą. Dabar per metus parduoda ne mažiau kaip 100 000 el. dviračių.

Orientuojasi į off-road tipo storų ratų el. dviračius. Pastaraisiais metais gamina ir įprastoms kelionėms pritaikytus. Surenkami dviračiai Kinijoje. Parduodami visame pasaulyje. Populiarūs JAV, taip pat Kanadoje. Europoje išskirstomi iš Lenkijos sandėlio. Turi atstovybes Europoje ir netgi Lietuvoje (Vilniuje) remonto centrą.

Suteikiamos pinigų grąžinimo ir el. dviračiams garantijos. Nuolat dirbantis ir greitai reaguojantis klientų aptarnavimo skyrius, kuris ir atsako bei išsprendžia bet kokį klausimą.

„ENGWE L20 Boost“ - puiki galia, greitis ir važiavimo malonumas

Pristatymas, pakuotės turinys, surinkimas

Šįkart į mano rankas pateko fat-bike tipo modelis - „ENGWE L20 Boost“.

Jį gamintojas iš Lenkijos sandėlio pristatė vos per keletą dienų. Kurjeris atvežė tiesiai prie namų durų. Viskas labai tvarkingai supakuota ir kaip galite matyti iš žemiau pateiktų nuotraukų, su gausa apsaugų.

Beje, paspaudę ant bet kurios nuotraukos - galite priartinti vaizdą ir detaliau apžiūrėti jus dominančias detales.

Tad belieka tik viską išsipakuoti ir su pakuotėje esančiais įrankiais surinkti šį gražuolį. Yra ir atsarginių detalių, kaip stabdžių kaladėlių ir kt.

Gamintojas prideda visus reikalingus įrankius ir informaciją, kaip surinkti „ENGWE L20 Boost“. Patys svarbiausi momentai yra pavaizduoti instrukcijose.

O jei norite dar daugiau vizualinės surinkimo informacijos, tai galite pasinaudoti ir štai šiuo įrašu. Labai naudingas, ypač jei tai jums bus pirmasis el. dviratis, kurį surinksite:

Tad tereikės pritvirtinti priekinį ratą, vairą, priekinį metalinį krepšį, balnelį su strypu tiesiog įstatyti į savo vietą, pedalus prisukti, dar pritvirtinti metalinį priekinį purvasaugį su LED žibintu. Ganėtinai įprasti darbai, kaip ir su bet kuriuo naujai įsigytu el. dviračiu.

Nepriekaištinga el. dviračio pagaminimo kokybė ir išvaizda

„ENGWE L20 Boost“ yra fat-bike tipo elektrinis dviratis. Storų ratų, ypatingai tvirto rėmo, su amortizuojančia šake. Puikiai pritaikytas važinėtis miesto ir užmiesčio keliais. Lengvai susidoroja su paviršių nelygumais.

Naujasis el. dviratis aprūpintas 160 mm diskiniais stabdžiais. Jie yra priekyje ir gale. Veikia nepriekaištingai. 

Jei tik yra poreikis, galima lengvai pareguliuoti. Taip pat puiku, kad gamintojas papildomai prideda dvi poras stabdžių kaladėlių. Pakuotėj yra ir atsarginių varžtelių bei kitų detalių. Labai puikus dalykas.

Didžiulė galia ir EU reikalavimų atitikimas

Galiniame rate randame 250W galios (75Nm) bešepetėlinį elektros variklį, kurio galios užtenka įveikti 17,8 proc. įkalnes.

Jau girdžiu, kaip dalis jūsų sakote: „250W? Pff. Kitų būna ir po 750W+.“

Taip, tik nereikia aklai žiūrėti į gamintojų deklaruojamus W rodiklius, bet ir žiūrėti į sukimo momento parametrus (Nm) ir kaip tai yra išnaudojama praktiškai. Ir šis dviratis duoda monstrinę galią.

Realioji variklio galia yra 2-3 kartus didesnė. Tie 250W čia ir dėl itin griežto EU reguliavimo. Kas virš to - realiai jau daugelyje šalių net nelegalu vadinti el. dviračiais ir išvis negalimi naudoti dviračių takais. 

Tad „ENGWE L20 Boost“ atitinka Europos šalių reikalavimus, turi tą patvirtinantį sertifikatą, bet ir tuo pačiu gamintojas sugebėjo vis tiek pasiūlyti didesnę, nei oficialiai deklaruojama, galią.

Shimano 7 pavarų sistema

Dviratis aprūpintas puikiai žinomo gamintojo 7 pavarų sistema. Vidutinės kategorijos tipo, ko ir galima tikėtis už tokią kainą.

Bet neapsigaukite, veikia be priekaištų. Sklandžiai perjungiamos, jokio girgždesio ar traškesio. Veikia sklandžiai. Ir kaip su 34 kg sveriančiu dviračiu, tai neįtikėtinai lengva minti net be variklio pagalbos. Šitai mane labai nustebino.

Lengviausių pavarų praktiškai net nenaudojau, nes man jau buvo per lengva minti. Net ir į kalniukus vien kojų jėga. Puikiai subalansuotas dviratis. Lengvas minimas garantuotas 100 proc.

20 x 4.0 colių ratai ypatingai maloniam važiavimui

Tai dar vienas šio dviračio privalumas: dideli ir stori ratai. Su tokiais ratais yra labai malonu dviračiu važinėtis įvairiais paviršiais. Savo kailiu išbandžiau: žvyruotą kelią, miško keliuką, per pievutę, asfaltuotą. 

Kad ir kokiu paviršiumi važiuojama, išlieka puikus sukibimas su paviršiumi, itin malonus vairavimas, sklandus posūkių įveikimas. Iškart jaučiasi, kad sėdi tarsi tanke. Labai greitame tanke.

Priekinė amortizuojanti šakė, užrakinama

Toks dalykas praverčia važiuojant nelygiais keliais. Šakė juda iki 5 cm, jai pavyksta susidoroti su ganėtinai rimtomis duobėmis ir nelygumais.

Ją galima užrakinti pasukus tą mėlynos spalvos fiksatorių. Tada šakė laikosi stabiliai. Tą geriau ir padaryti, jei važiuojama visiškai lygiu dviračiu taku. Bus dar didesnis stabilumas.

Minkštas balnelis, galima važinėtis ilgus atstumus

Nors tai gali pasirodyti smulkmena, juolab, kai labai lengvai galima nusipirkti norimą balnelį, tačiau kai atkeliauja dviratis su man patinkančiu balneliu, aš tai laikau privalumu. Pačiam atskirai šio dalyko jau nereikės ieškoti.

Ir „ENGWE L20 Boost“ šiuo aspektu yra puikus. Pravažiavau vienu kartu 20+ km, įvairiais paviršiais, buvo rimtai testuojamas, ir po visos kelionės jokio sėdmenų nuovargio.

Čia dar verta pažymėti, kad balnelio aukštis yra reguliuojamas. Aiškiai matyti, kiek jį galima iškelti/nuleisti. Patogu orientuotis. Esu 183 cm ūgio, iškėliau balnelį iki mano maksimumo ir dar liko pakankamai to strypo, kai galima saugiai jį ištraukti.

Tad ant šio dviračio drąsiai gali važinėtis ir virš 2 metrų ūgio asmuo. Tvirtas aliuminio lydinio rėmuo atlaiko 120 kg apkrovas. Rimtas aparatas.

48V 13Ah baterija, išimama

Nulenkus balnelį galėsite patogiai ištraukti bateriją ir ją nusinešę prie rozetės įkrauti. Taip yra itin patogu ir nebūtina prie rozetės vežti viso dviračio. Aišku, galima įkrauti bateriją ir tada, kai ji yra įstatyta dviratyje.

Svarbus momentas: baterija atkeliauja su dviejų raktų komplektu. Rekomenduoju vieną jų iškart namie pasidėti atskirai, turėti kaip atsarginį. 

Tai yra itin svarbu, nes raktas atliekas tokias funkcijas: užrakina/atrakina bateriją ir ją aktyvuoja. Tad be rakto „ENGWE L20 Boost“ yra įprastas dviratis.

Įkišate raktą į jam skirtą skylę, pasukate, aktyvuojama baterija, ant vairo paspaudžiate įjungimo mygtuką ir jau galite išnaudoti el. dviračio privalumus. Raktas taip ir lieka baterijoje važiavimo metu. Ne, važiuoti nekliudo. Korpuso konstrukcija to neleidžia.

Bateriją pilnai įkrausite per maždaug 6,5 val., kas yra išties padorus rodiklis.

Pats įkroviklis išlieka ganėtinai vėsus. Jokio perdėto kaitimo ar kvapų. Kokybiškai pagamintas. Ant jo korpuso yra indikatorius: raudona spalva - įkrovimas, žalia - baterija įkrauta. Įkroviklį jungiam tiesiai į 220V elektros tinklą.

Sukimo momento jutiklis, Step-Thru tipo rėmas

Dviratis aprūpintas pažangiu sukimo momento jutikliu, kuris užtikrina sklandų ir greitą energijos perdavimą. Jis dirba 20 proc. efektyviau nei tradiciniai kadenso jutikliai.

Šiuo atveju tą pajaučiau ir praktiškai. Su „ENGWE L20 Boost“ užtenka pedalus prasukti iki 30-40 proc. vieno apsisukimo ir jau aktyvuojasi variklis. Labai minimalus pedalų pasukimas ir išart yra reakcija. Su kadenso dviračiais nebūna tokio greito atsako.

„ENGWE L20 Boost“ yra vadinamo Step-Thru tipo rėmo, kas reiškia, jog jis pritaikytas moterims-merginoms, vyresnio amžiaus žmonėms ir apskritai praktiškai bet kam. Na, žinoma, išskyrus vaikus ir jaunimą iki kokių 14 metų. Nors ir tie vaikai būna visokio dydžio :)

Bendrai, dviratis labiau skirtas suaugusiems. Ir atkreipkite dėmesį, kad jis sveria 34 kg. Tokio tipo dviračiai ir nebūna itin lengvučiai. Tad čia svarbus aspektas, jei dažnai reikės jį laiptais gabenti į kokį 5 aukštą. Reikės tvirtesnių rankų jam užnešti.

Dviratis turi dvi bagažines

Kaip ir minėjau, „ENGWE L20 Boost“ atlaiko iki 120 kg apkrovas. Labai tvirtas dviratis, puikiai pagamintas, dailios suvirinimo siūlės, metaliniai purvasaugiai ir abi metalinės bagažinės: galinė atlaiko 25 kg, priekinė 15 kg - tad galite normaliai prisidėti daiktų kelionei ar iš parduotuvės.

„Boost“ mygtukas, kaip atrakinti 32 km/h greitį ir kt.

Ties šiais dalykais yra ką pakalbėti dar plačiau. 

Pradėkime nuo to, kad ant tvirto vairo rasite viską, ko prireiks valdymui. Dešinėje pusėje pavarų perjungimo svirtelę, stabdžio rankenėlę, akceleratorių (pasukamas kaip motocikle) ir tą „Boost“ mygtuką.

Akceleratorius reaguoja į tai, kiek stipriai jį pasuksite. Pakankamai jautrus, tai atsargiau pirmą kartą testuokite. Ypač jei namuose jau būsite atrakinę greitį.

„Boost“ mygtukas suveikia tada, kai minate pedalus, esate pasirinkęs 1 iš 5 pagalbinių režimų. Jei per sunku minti, nuspaudžiate tą mygtuką (taip ir laikykite nuspaudę) ir variklis duoda papildomos galios. Taip kopti į kalnus yra dar lengviau. Kol laikysite nuspaudę mygtuką, tol gausite papildomos galios. Taip viena sesija maks. 60 sek. Jai pasibaigus iškart galima pakartoti.

Lygumoje to taip dažnai ir nereikia. Ypač atrakinus greitį. Bet kopiant į kalnus labai pravartus dalykėlis.

Kairėje pusėje randame valdymo ir įjungimo/išjungimo mygtukus. Taip pat spalvotą LCD informacinį ekranėlį. Gerai matyti informacija ir ryškios dienos šviesoje.

Rodomas greitis realiuoju laiku, baterijos energijos likutis, nuvažiuotas kelionės atstumas, pasirinktas pagalbinis režimas, galima pasižiūrėti kiek iš viso nuvažiuota km ir kitus rodiklius.

  • nuspaudus ir palaikius „+“, bus įjungiamos šviesos. Tą pakartojus - šviesos išjungiamos;
  • nuspaudus ir palaikius „-“, bus aktyvuojamas „Push“ režimas, maks 5 km/h, vedant dviratį pravartu;
  • su „+“ ir „-“ mygtukais pasirenkamas pagalbinis režimas: jų yra 5 (variklis padeda minant pedalus).

Šiuo dviračiu galima važiuoti trimis būdais: vien žmogaus jėga (ypatingai lengvas minimas), žmogaus+variklio jėga ir vien variklio pagalba. 

Deja, bet čia nėra Kruizo režimo. Tad jei norėsite ilgesnį atstumą važiuoti vien elektros variklio pagalba, teks nuolat laikyti nuspaustą akceleratoriaus rankenėlę.

126 km vienu įkrovimu?

Gamintojas tvirtina, kad vienu įkrovimu galima nuvažiuoti net 126 km. Tiesa, jis aiškiai pažymi, kad čia tuo atveju, kai važiuojama lygiu keliu, pasirinkus 1-ą pagalbinį režimą.

Pasirinkus, pavyzdžiui, 5-ą pagalbinį režimą, tada energijos užteks 85 km. 

O kaip vien su elektros varikliu?

Savo bandymuose didžiąją (95 proc.) kelio dalį buvau keleivis :) pedalų nemyniau ir viską palikau el. varikliui, nes būtent šio klausimo atsakymą ir norėjosi sužinoti.

Pats sveriu apie 85 kg, važiavau be papildomo svorio. Kelias buvo įvairaus tipo. Didžioji jo dalis dviračių takai arba asfaltas. Pirmus 10 kilometrų įveikiau lygumoje ir iš 5 įkrovos indikatorių vis dar švietė visi 5.

Kelionės pabaigoje, kai jau įveikiau ne vieną rimtą įkalnę - į tą patį Savanorių kalną (Kaune, važiuojant nuo Laisvės al.) vien elektros varikliu (užlėkiau su vėjeliu, laikėsi net 24 km/h greitis!) - važinėjausi įvairiais paviršiais ir pan., buvau įveikęs 22 km ir iš 5 baterijos padalų liko 3. 

Tad galima ir paskaičiuoti, kad vien elektros varikliu galima su mano svoriu drąsiai nuvažiuoti 55+ km. Puikūs rezultatai.

Kaip atrakinti tą 32 km/h greitį? Programiniai triukai

„ENGWE L20 Boost“ atkeliauja, kaip ir standartiniai el. dviračiai, su maks. 25 km/h greičiu. Kaip jį atrakinti galite rasti ir pardavėjo puslapyje prie šio dviračio FAQ skilties, paspaudę šią nuorodą. Žingsniai paprasti:

  • aktyvuojame bateriją;
  • nuspaudžiam įjungimo mygtuką;
  • vienu metu laikome nuspaudę „+“ ir „-“ mygtukus, kol ekrane pasirodo „01P“;
  • tada laikome nuspaudę „+“ mygtuką apie 15 sek., kol ekrane pasirodys „10.0“;
  • toliau nuspaudę palaikome įjungimo/išjungimo mygtuką, taip vyksta nustatymų išsaugojimas, ir viskas - turite 32 km/h.

Jei norite atjungti maksimalų greitį, grįžti prie 25 km/h, tai galite pakartoti šią veiksmų seką. Arba atstatyti gamyklinius parametrus, kaip parodoma šiame vaizdo įraše:

Prieš pereinant prie apibendrinimo, dar reikia paminėti ir tai, kad „ENGWE L20 Boost“ turi atšvaitus bei ryškiai šviečiančius žibintus.

Gale STOP šviečia, kai nuspaudžiami stabdžiai. Kai aktyvuojate priekinį žibintą, tada nuolat šviečia ir galinis. Pastarasis ganėtinai ryškus net ir dienos metu.

O priekinis tamsiuoju paros metu šviečia iki 20 metrų atstumu, galima reguliuoti pakreipimo kampą.

Galutinis verdiktas

Jei labai trumpai, tai „ENGWE L20 Boost“ man ypatingai patiko. 

Jis labai greitas, manevringas, ypatingai lengvai valdomas ant bet kokios kelio dangos ir minkštas važiuoti. Čia labai padeda ir amortizuojanti priekinė šakė, ir minkštas balnelis, ir stori bei platūs ratai. Tai vienas maloniausią važiavimo patirtį siūlančių el. dviračių, kokį esu bandęs. Didžiulis pliusas už tai.

Galingas. 250W (70Nm) su „Boost“ mygtuku dirba įspūdingai gerai. Ne vieną el. dviratį esu išbandęs ir dar toli gražu ne visi su skambiais 750W sugeba duoti tiek galios, kiek „ENGWE L20 Boost“. Tad pliki skaičiai ne visada parodo visą vaizdą. Daug svarbiau, kaip jie efektyviai išnaudojami. Ir „ENGWE L20 Boost“ yra labai galingas.

Man pačiam kiek netikėta, bet patiko ir toks Step-Thru tipo rėmas. Įprastai važinėjuosi su tradiciniais „vyrišką“ rėmą turinčiais dviračiais, bet po „ENGWE L20 Boost“ bandymų teks pergalvoti įsitikinimus :)

Iš tikrųjų su tokio tipo rėmu yra kur kas patogiau ir saugiau. Ir ne tik čia gerai merginoms, moterims, vyresniems, bet ir vyrams. Duodu pliusą.

Jau tikriausiai supratote, kad šis dviratis nėra sulankstomas. Pliusas ar minusas? Palieku spręsti kiekvienam asmeniškai. 

Akivaizdu, kad tokio dviračio į eilinę bagažinę prie pirkinių iš parduotuvės tikrai neįkišite. Tačiau ir nėra silpnų vietų, kurios laikui bėgant gali neatlaikyti. Čia jau galima diskutuoti iki nukritimo, kas geriau. Beliks patiems nuspręsti dėl šio aspekto.

Galutinai apibendrinus - labai rekomenduoju. Puikus el. dviratis. „ENGWE“ pagamino dar vieną kokybišką fat-bike. Tokį nusipirkę tikrai džiaugsitės. Už tokią kainą gaunate ypatingai daug.

Specialūs „ENGWE“ kuponai technologijos.lt skaitytojams

Su kompanija pavyko suderinti, kad mūsų skaitytojams pasiūlytų ir daugiau ypatingų pasiūlymų.

Tiems, kurie ieškote kitokio el. dviračio, „ENGWE“ plačioje pasiūloje tikrai rasite būtent tą, kuris geriausiai atitiks jūsų poreikius. Štai specialūs pasiūlymai Jums.

„ENGWE X26“ - 1000W (maks. 1200W) monstras

dvi baterijos: 48V10Ah ir 48V19,2Ah; vienu įkrovimu iki 150 km; 25 km/h greitis; 26 x 4.0 ratai; hidrauliniai stabdžiai; galingi amortizatoriai; Shimano 8 pavaros; atlaiko 150 kg ir kt.

  • Su siuntimu tik 1749€
  • Kuponas - ENGWEV150OFF
  • Sutvarkyti visi mokesčiai

„ENGWE X20“ - 750W (maks. 1000W) el. dviratis

dvi baterijos: 48V7,8Ah ir 48V14,4Ah; vienu įkrovimu iki 150 km; 25 km/h greitis; 26 x 4.0 ratai; hidrauliniai stabdžiai; galingi amortizatoriai; Shimano 8 pavaros; atlaiko 150 kg ir kt.

  • Su siuntimu tik 1649€
  • Kuponas - ENGWEV150OFF
  • Sutvarkyti visi mokesčiai

„ENGWE P275 Pro“ - technologijos.lt išbandytas pažangiausias modelis

260 km viena įkrova ir geriausių pasaulyje gamintojų komponentai: išimama „Samsung“ 36V 19,2Ah (691Wh) baterija;  5 pagalbiniai važiavimo režimai; pirmasis kompanijos dviratis su „Bafang“ 3 greičių automatine pavarų dėže; dviračio centre „Bafang“ 250W/65Nm el. variklis; JAV bendrovės „Gates Carbon Drive“, pasaulinės lyderės šiame segmente, anglies pluošto pavaros diržas; pradūrimams atsparios garsiausio pasaulyje CST gamintojo 27,5 colių dydžio padangos; „Tektro“ pasaulinio lygio dvigubi hidrauliniai diskiniai stabdžiai ir kt.

„ENGWE P275 ST“ - 250W, 260 km el. dviratis

Panašus į mūsų bandytą „ENGWE P275 Pro“, tik šiuo atveju yra keli esminiai skirtumai: dviračio rėmo dizainas (labiau pritaikytas moterims ir vyresniems asmenims); vietoje anglies pluošto pavaros diržo yra tradicinė Shimano grandinė; vietoje „Bafang“ 3 greičių automatinės pavarų dėžės čia turime Shimano 9 bėgių sistemą; „Ananda“ 250W/70Nm el. variklis.

  • Su siuntimu tik 1349€
  • Kuponas - ENGWEV100OFF
  • Sutvarkyti visi mokesčiai




 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(6)
(3)
(3)

Komentarai ()