Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2017-06-22 13:53
- Monitoriaus parametrai yra puikūs, tačiau vaizdo pratekėjimas gali būti toks akivaizdus, kad tiesiog neatlieka savo pagrindinės funkcijos - puikios vaizdo kokybės;
- Vaizdo pratekėjimas yra dviejų tipų:
1. IPS panelė tiesiog netolygiai peršviečiama ir matosi šviesios dėmės;
2. pratekėjimas kampuose dėl pačios IPS panelės specifikos sukuria gelsvas dėmes. O tai atrodo tiesiog bjauriai.
- Dėl spalvų atkūrimo specifikos, IPS panelės yra tiesiog šviesesnės nei NT panelės, todėl ši problema būdinga net 50% atvejų, tad yra tiesiog sėkmės klausimas ar tu gausi kokybišką monitorių ar ne.
- Beje, kaina virš 600 eurų ir dar su vaizdo defektu? Tai tiesiog nedovanotina.
mindaugas.klumbis 2017-06-22 17:38
Tai su tuo bleedu, ar taip vadinamu apšvietimo pratekėjimu nežinosi. Gali pirkt bet kurios firmos IPS monitorių ir gauti tokį bleedą, kad ne tik juodam fone skirsis vaizdas, bet ir paprastam naudojime. Laimės dalykas.
bahuriux 2017-06-22 22:30
4ms žaidėjams pritaikytas?
vanduo4 2017-06-23 02:13
akis skiria 0.12 R/s, o mes turime net 0.66 R/s, tad vėlavimo pastebėti neįmanoma;
Tad ateityje "išsprendus" vėlavimo problemą tereiks didinti kadrų skaičių, kad į vaizdą prikišti kuo daugiau detalių ir taip pagerinti kokybę.
kernel_panikuoja 2017-06-23 10:10
vanduo4, rasai vejus. Pirma, tai 1s yra ne 100ms, o 1000ms. Antra, nera tokiu vienetu kaip hz/s, yra Hz ir FPS. Trecia, ta ~30FPS riba yra paskaiciuota vidutiniam zmogui - pas kiekviena ji individuali ir gerokai skiriasi pas tuos, kurie turi "islavinta rega", pvz. geimeriai ar dirbantys video montaze. Ketvirta, 30FPS video nelygu 30FPS zaidimui. Pirmu atveju kalba eina apie tolydinio fizinio pasaulio capture'inima, kuomet vaizda projektuojanti sistema nesusijusi su tame vaizde esanciais objektais ir gaunamas stabilus FPS. Zaidimuose is esmes yra daromas 2D snapshot'as 3D scenai, kurioje figuruoja autonominiai ir diskretiniai 3D objektai ir visa tai yra susije per grafini "pipeline'a", kuriame dar sukasi milijonai optimizaciju ir sprendimu vaizdo apdorojime, kuris ismetamas dinamiskai kintanciu FPS'u. Absoliuti dauguma zmoniu matytu aisku skirtuma tarp 30FPS ir 60FPS zaidimo eigos, o reguliariai zaidziantys tikrai pastebetu skirtuma tarp 60 ir 144Hz, net jeigu tai butu minimalus FPS'ai apriboti monitoriaus refresh rate'o. Penkta, G-sync ir Freesync yra skirti monitoriaus ir vaizdo plokstes vaizdo atnaujinimo sinchronizacijai ir tearing'o efekto mazinimui, o ne velinimo kompensavimui. Sesta, LCD velinimo problemos visiskai issprest neimanoma, nes bet kokios technologijos ekrano panele vistiek reikalaus tam tikro baigtinio laiko celiu perorientavimui. Ji galima nebent sumazinti. Septinta, kadru skaicius tiesiogiai neturi nieko bendro su objektu/detaliu skaiciumi. Kaip tik priesingai - kuo daugiau objektu, tuo FPS bus mazesnis del render'inimui reikalingu resursu.
vanduo4 2017-06-23 16:47
1 punkte yra mano matematinė klaida, bet pats požiūris į problemos sprendimą yra teisingas. Visi kiti punktai tėra tavo fantazijos ne į temą ir netgi melas. Aš kalbu apie vaizdo monitoriuje atkūrimą, tu man kalbi apie video kortos renderinimą.
- Geriau papasakok kaip apskaičiuoti koks ms dydis realiai sukeltų vaizdo vėlavimo efektą tarkim prie 60Hz. monitoriaus, nes Bahuriux iškėlė klausimą būtent apie tai, o aš pabandžiau paaiškinti. O tu tik keli paniką su mase informacijos ne į užduotą klausimą.
kernel_panikuoja 2017-06-23 20:26
Is pradziu nusisnekejai, o dabar bandai "vartytis"...
Jeigu pats nepastebejai, kad vietoje 1000 parasei 100, reiskia net neperskaitei, ka parasei. Nieko nuostabaus, kad nesamone ir gavosi.
Kokie dar hercai per sekunde? Hercai patys yra ciklu per sekunde matas. Iskraipai standartinius matavimo vienetus ir dar kazka postringauji apie monitorius sunkiai suprantamom savom israiskom. Del manes gali matuot ir Hz/s^2 - tik pasilik sia logika sau, nes kitus tai tik suklaidins.
Vadovaukis kuo nori. Tik nebejuokink su ta nesamone, kad virs 30Hz zmones neskiria ir tiek. Tai labiau isimtis nei taisykle.
Pats sakei, kad cituoju "4 ms nėra didelis vėlavimas. Be to, aukštas kadrų dažnis bei G-sync visa tai kompensuoja". Tebunie as ne taip supratau, bet logiskai sakinys skamba taip, lyg G-sync kompensuoja velavima. Tai butu klaidinga.
Del velinimo issprendimo tu klausimo nekelei, o darei prielaida, kad taip bus. Ji taip pat klaidinga. Ar reaguot emociskai ar ne - cia mano asmeninis reikalas. As taves kaip asmenio neizeidineju ir niekaip kitaip neengiu, tik stipresniais pasakymais apibudinu tavo parasytus teiginius. O tu priesingai - ne tik kad nusisneki, bet dar kazka apie mano asmenini intelekta bandai paveplent. Butu laikas "uzsiauginti storesne skura" emocionaliai kritikai, nes gyvenime jos pasitaiko gan daznai.
Apie render'inima uzsiminiau tik todel, jog jis yra susijes su atvaizdavimu ir zaidimo atiduotas output'as nelygus video output'ui. Jeigu pats nejauti skirtumo tarp 30 60 ir 144Hz monitoriaus rezimo prie sakykime, minimalaus 200FPS'u output'o (i pacia output'o frame delay dispersija kolkas nekreipkime demesio) - tavo asmeniniai reikalai, tik nesapaliok kitiems, kad to skirtumo nera objektyviai. Pats LCD panel'es velinimas cia apskritai yra kita tema. Monitorius diskretiniam lygmenyje gali dirbti 60Hz rezime kad ir su 25+ms fiziniu paneles velinimu. Panel'es velinimas suteikia kitokius artefaktus, nei monitoriaus refresh rate'o ir vaizdo plokstes output'o nesuderinimas. Cia dar reiketu kalbeti ir apie vadinamaji input lag'a del skaitmeniniu signalu apdorojimo. Tu tiesiog isigilinai tik i viena aspekta ir bandai daryti apibendrinancias isvadas apie visa sistema.
Anyway. Sioje temoje daugiau negaisiu savo laiko tau atrasinedamas, nes visiskai nera prasmes - tik kartosimes. Tau siulau pries atrasant koki potencialiai "kandu" atsakyma praktiskai patikrinti du dalykus:
1. Ant gero monitoriaus keisk rezimus tarp 30, 60 ir 144Hz prie min. ~150+FPS zaidimo ir pats sau saziningai atsakyk, ar "nesimato" skirtumo. Cia kas del mano prisiknisimo del 30Hz ribos.
2. Ant seno 25-30ms monitoriaus pajudink pele ar pasileisk kitoki testa ir saziningai pasakyk, ar nematai flicker'ingo. 25-30ms (tarkime, nesumeluotas) "virtualiai" atitinka 40-33Hz, tad pagal tavo logika neturetu buti jauciamas delsimas. Cia kas del mano prisiknisimo del delay.
PS. Jeigu mano emocinis ir astrus rasymas tave zeidzia - sorry. Bet pasikartosiu - rasau ne apie tavo asmeni, o apie tavo teiginius. Neturiu ketinimu tave izeisti. Geru Joniniu.
vanduo4 2017-06-24 02:47
- 100 vietoj 1000, tai buvo vienintelė Tiesiog elementari logika.
- -------------
- Tavo komentaras būtų puikus jeigu pasakytum jog padaryta techninė klaida ir dar pasiūlytum pataisyti Hz ir sek. matematinę išraišką kad visi teisingai suprastų. Deja tu pasirinkai emocinį kelią mane nurašydamas vėjams, o tada paleidai visą krūvą strėlių ne į temą. Mano supratimu taip bandei pasikelti save mano sąskaita.
Kaip šauksi, taip atsilieps.
kernel_panikuoja 2017-06-24 10:03
, pvz Gsync/FreeSync veikimo metu, bet tai logine klaida snekant apie velinima ar atnaujinimo perioda prie stabilaus refresh rate'o.
Tu tiesiog supainiojai vienetus ir tiek. Kur tu rasei Hz/s, reiketu rasyti R/s refresh rate'ui, ar F/s kadrams (neesme kaip zymesi). As tavo ketinimus suprantu, tik tu juos pateikei neaiskiai ir su klaidom. Tau reikejo paprasciausiai parasyti, kad "4ms velinimas, darant prielaida, kad pateiktas teisingai, ir neatsizvelgiant i likusia sistema, objektyviai prades "stabdyti" tik prie 1/0.004 = 250 Hz ir didesnio refresh rate'o, tad prie 165 Hz jo galima nevertinti." Butu daug suprantamiau
Anyway. Tik paaiskinau. Del visa kita nesigincysiu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ko vertas 165 Hz dažnio ir 1440p raiškos specialiai žaidėjams pritaikytas „AOC AG271QG“ monitorius (Apžvalga)