2022-ųjų hitas! Geriausias el. dviratis, kokį esu bandęs - nepriekaištinga kokybė, CE sertifikatai, super smagus važiavimas ir unikalūs techniniai sprendimai (Video, Foto, „HIMO Z20 MAX“ apžvalga)  ()

„HIMO Z20 MAX“ - kokybiškiausias elektrinis dviratis, kokį esu bandęs. Nepriekaištinga kokybė, CE sertifikatai, super smagus važiavimas ir unikalūs techniniai sprendimai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

   
Puiki kaina!

„HIMO Z20 MAX“ el. dviratis

1999€ -901,01€ 1999€

1097,99€

Imu!

iš Vokietijos

Kuponas: TCZ20MAX

galioja iki 2022-06-30

nemokamai į Lietuvą pristatys per 3-5 d.d.

Visus mokesčius sutvarko Cafago

 

„HIMO Z20 MAX“ el. dviračio

Privalumai: 

  • labai greitas pristatymas į Lietuvą – per 3 d.d.
  • saugiai supakuota – viskas savo vietose
  • pirmasis kompanijos dviratis, praėjęs metus trukusius šimtus SGS laboratorijos bandymų ir gavęs CE sertifikatą EN17128: 2020
  • CE sertifikatus turi: ypatingai tyliai dirbantis 250W galios bešepetėlinis variklis, naujas Vector valdiklis, LED šviesos, droselis, skambutis, fiksavimo mechanizmai ir kt.
  • aukščiausia pagaminimo kokybė, metalo rėmas, puikios suvirinimo siūlės ir surinkimo kokybė
  • išimama 36V 10 Ah baterija – sertifikuota pagal CB62133 standartą; užrakinama su specialiu raktu
  • įdiegta išmanioji valdymo sistema BMS, septynios apsaugos: nuo per didelės srovės, įkrovimo, iškrovos, temperatūros, trumpo jungimo, įtampos išlyginimas, automatinis maitinimo išjungimas
  • 42V/2.0A įkroviklis – įkrauna bateriją per 4 val.
  • vienu įkrovimu nuo 55 iki 80 km
  • 3 važiavimo režimai, kurių metų padeda variklis
  • 6 Shimano pavaros – standartinio tipo perjungiklis, bet veikia labai sklandžiai
  • iki 25 km/h greitis – iki tokio greičio padeda variklis
  • dvigubi diskiniai stabdžiai – puikiai stabdo
  • 20 colių dydžio CST BMX Race ratai – labai geras sukibimas su įvairia kelio danga
  • ryškus informacinis LCD ekranas, atsparus vandeniui – IPX7
  • į balnelio-strypo konstrukciją integruota pompa
  • aliuminio pedalai nulenkiami
  • nulenkiamas vairo strypas ir pats dviratis perlenkiamas per pusę
  • sulankstytas yra 860 x 430 x 740 mm; paruoštas važiavimui 1470 x 610 x 1095 mm
  • sveria apie 22 kg
  • dviratis pilnai atsparus vandeniui – atitinka IPX5 standartą
  • dviračiu gali važiuoti iki 190 (200) cm ūgio asmuo
  • drąsiai atlaiko 100 kg apkrovas; manau, kad ir gerokai didesnes

Trūkumai:

  • diskiniai stabdžiai veikia puikiai, bet už tokią kainą jau norėtųsi ir hidraulinių
  • galėtų būti galimybė važiuoti vien elektra. Dabar reikia nuolat minti pedalus, kad dirbtų variklis. Bet jis dirba puikiai ir įveikti įkalnes yra ypatingai lengva

 

Pakuotės turinys, įkrovimo ir baterijos rezultatai

„HIMO Z20 MAX“ iki mano namų atkeliavo vos per keletą dienų. Jis atsiųstas tiesiai iš Vokietijos sandėlio ir kurjeris dviratį pristatė tiesiai prie namų durų.

Viskas supakuota labai tvarkingai ir kokybiškai. Belieka tik išsipakuoti, surinkti dviratį ir jau galima keliauti pasivažinėti.

Dviračio surinkimas paprastas in intuityvus. O kadangi jis yra sulankstomas, tai ir to surinkimo yra visai mažai. Pakuotėje yra reikalingi įrankiai.

Pakuotėje rasite ir pagrindinę informaciją anglų kalba bei kokybišką 42V/2.0A įkroviklį su EU kištuku. Ant korpuso yra įkrovimo indikatorius.

Puiki „HIMO Z20 MAX“ savybė yra ta, kad čia turime išimamą 36V 10 Ah talpos bateriją. Tam prireiks specialaus rakto, kuris atkeliauja su dviračiu. 

Toks sprendimas yra ir patogus, ir apsaugantis bateriją nuo vagių. Be to rakto baterijos išimti nepavyks. O ją išėmus, patogu įkrauti. Nėra būtina viso dviračio gabenti prie rozetės. Nors dviratis kompaktiškas, tad tai irgi nesukelia nepatogumų.

Ant korpuso yra speciali įkrovimo jungtis, paslėpta nuo lietaus ir purvo, tad galima įkrauti bateriją ir jos neišėmus iš dviračio rėmo.

Čia būtina pažymėti, kad ličio jonų baterija sertifikuota pagal CB62133 standartą ir įdiegta išmanioji valdymo sistema BMS, septynios apsaugos: per didelės srovės, įkrovimo, iškrovos, temperatūros, trumpo jungimo, įtampos išlyginimas, automatinis maitinimo išjungimas.

Trumpai tariant, baterija yra aukščiausios klasės. Įkraunama per maždaug 4 val.

Gamintojas teigia, kad vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 55-80 km ir galiu patvirtinti, kad tai yra tiesa.

Kaip visada, nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo kelio dangos, įkalnių, važiuojančio svorio ir važiavimo stiliaus, oro sąlygų ir kitų faktorių.

„HIMO Z20 MAX“ - griežčiausius CE sertifikatus atitinkanti kokybė

„HIMO Z20 MAX“ yra naujausias „Xiaomi“ ekosistemos kompanijos el. dviratis ir labiausiai išskiriama jo kokybė.

Gamintojas iškart pabrėžia, kad tai pirmasis modelis, pilnai praėjęs metus trukusius šimtus SGS laboratorijos bandymų ir sunkų sertifikavimo procesą bei gavęs oficialų CE sertifikatą bei EN17128: 2020. Tad jis pilnai atitinka visus EU reikalavimus.

Lyginant su pirmtaku, „Himo Z20 Max“ yra atnaujinti visi komponentai ir iš esmės pagerėjo ilgaamžiškumas, atsparumas smūgiams.

Smagu, kad kaip ir ankstesnėje versijoje, taip ir „HIMO Z20 MAX“ į balnelio-strypo konstrukciją integruota pompa. Labai pravartus dalykas pripūsti dviračio padangoms.

Pats strypas sugraduotas, tad ir patogu nusistatyti asmeniškai geriausią aukštį. 

Balnelis vidutinio minkštumo. Asmeniškai man jo pakanka ir ilgesnėse kelionėse. O norintiems dar minkštesnio, tai galima laisvai nusipirkti atskirai balnelį ir jį pritvirtinti prie šio dviračio.

Kitas įdomus dalykas yra tai, kad „HIMO Z20 MAX“ dabar jau turi aliuminio pedalus ir jie yra sulankstomi. Labai kokybiškai pagaminti.

Vairo strypas taip pat nulenkiamas. Tereikia pakelti fiksatorių, atlaužti skląstį ir strypas nulenkiamas į šalį.

Visur tvirtas metalas. Jokio plastiko. Kokybė ir superinis tvirtumas. Važiavimo metu absoliučiai jokio klibėjo. 

Štai šitaip atrodo nulenktas vairas į šoną.

„HIMO Z20 MAX“ taip pat perlenkiamas per pusę. Čia vėlgi yra metalinė skląstis su metaliniu fiksatoriumi.

Jei jis yra itin kietai užveržtas, galima su raktu atpalaiduoti, arba priešingai - jei reikia, kiek užveržti.

Tad pedalai nulenkiami. Vairas nulenkiamas. Sėdynė nuleidžiama žemyn. Ir dviratis perlenkiamas per pusę. Štai ir turime sulankstyto „HIMO Z20 MAX“ dviračio rezultatą.

Sulankstytas dviratis yra 860 x 430 x 740 mm dydžio ir sveria apie 22 kg. Ganėtinai patogus pernešti į reikiamą laikymo vietą, puikiai tilps į automobilio bagažinę.

Standartinėje, važiavimui paruoštoje padėtyje „HIMO Z20 MAX“ yra 1470 x 610 x 1095 mm dydžio.

Kaip ir minėjau, balnelio aukštis yra reguliuojamas. Gamintojas teigia, kad dviračiu gali važinėtis 155 - 190 cm ūgio žmogus. Maksimaliai atlaiko iki 100kg.

Sakyčiau, kad kiek per kuklūs skaičiai. Mano ūgis yra apie 183cm ir sakyčiau, kad šiuo dviračiu gali važiuoti iki 200cm ūgio žmogus. Tokio ūgio žmogui dar užteks kur padėti kojas :)

O dėl apkrovos, tai esu įsitikinęs, kad „HIMO Z20 MAX“ atlaikys ir didesnes nei 100kg apkrovas. Rėmas ir bendrai visa konstrukcija yra ypatingai tvirti.

„HIMO Z20 MAX“ vairas pakankamai platus, stabilus ir leidžia dviratį valdyti patogiai bei užtikrintai.

Laikymo rankenos grublėtos, geras sukibimas su rankomis. Diskinių stabdžių rankenėlės abejose pusėse. Stabdžiai yra ant abiejų ratų.

Vandeniui atsparus informacinis LCD ekranas su valdymo mygtukais. ISO 14878 Class II. standartą atitinkantis skambutis ir 6 Shimano pavarų perjungiklis - standartinis, bet puikiai veikiantis.

„HIMO Z20 MAX“ aprūpintas 20 colių dydžio CST BMX Race ratais. Labai geros kokybės, puikus sukibimas su įvairia kelio danga.

Diskiniai stabdžiai yra priekiniame ir galiniame ratuose. Dirba nepriekaištingai. Būtų hidrauliniai - būčiau dar laimingesnis, bet ir šiuo atveju neturiu dėl ko ypatingai burnoti.

Galiniame rate turime 250W galios bešepetėlinį variklį. Beje, verta paminėti, kad ir jis atitinka EN15194 sertifikatą. Tokį patį atitinką ir naujasis Vector valdiklis.

Variklis dirba ypatingai tyliai. Praktiškai negirdėti, kada jis įsijungia, o važiavimas iškart palengvėja.

Kokie bandymo įspūdžiai?

Su „HIMO Z20 MAX“ el. dviračiu galima drąsiai važinėtis ir kaip su įprastu dviračiu. 6 Shimano pavaros leidžia smagiai ir lengvai važiuoti įvairiomis kelio dangomis.

Žinoma, su variklio pagalba tai tampa dar smagiau.

„HIMO Z20 MAX“ yra tas elektrinis dviratis, kuris papildomai padeda važiuojant. Tai yra, su šiuo dviračiu negalima važiuoti vien elektra. Kojos turės minti pedalus visą laiką.

Čia turime 3 elektros variklio suteikiamus papildomos jėgos režimus - maks. greitis iki 25km/h.

Užtenka porą kartų praminti pedalais ir įsijungia variklis. Tad taip turime 50 proc. + 50 proc. veikimą, kai drauge dirba žmogaus jėga ir elektros variklis.

Ir tai jaučiasi net važiuojant lygiu keliu. Nors kojos mina pedalus, bet tą daryti yra taip lengva, kad atrodo, jog pats elektros variklis atlieka visą darbą.

Ypatingai variklio privalumai pasijaučia, kai reikia įveikti įkalnes. Tą sugebėjau padaryti ir su 6 pavara (sunkiausia) bei varikliu net nesušildamas, net rimčiau nepadidėjus širdies ritmui. O su lengvesne pavara įveikti įkalnes yra dar lengviau.

Verta paminėti, kad mano ūgis yra apie 183cm, svoris apie 88kg ir važinėti šiuo el. dviračiu yra tikras malonumas.

Puiku, kad dviratis atitinka IPX5 standartą, tad nebijo ir lietaus. Išbandyta praktiškai, kai vienos kelionės metu užklupo rimtesnis lietus.

O kad būtų pilnai užtikrinta, tai po kelionės dviratį dar normaliai nuploviau po tekančio vandens srove. Viskas veikia, tad vandens nebijo :)

„HIMO Z20 MAX“ galima apibūdinti trimis žodžiais: kokybė, kokybė, kokybė.

Naujasis el. dviratis praėjo labai griežtus CE sertifikavimo standartus ir dabar jo skirtingi komponentai atitinka aukščiausio lygio reikalavimus: variklis, baterija, naujas valdiklis, LED šviesos, droselis, fiksavimo mechanizmai ir kt. 

Kur bepažiūrėsi, viskas padaryta maksimaliai kokybiškai. Jokio pigaus plastiko, ar pataupymų. Purvasaugiai ir tie metaliniai. 

„HIMO Z20 MAX“ yra geriausias elektrinis dviratis, kokį esu testavęs. Puikus modelis. Rekomenduoju 100 proc.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(4)
(1)
(3)

Komentarai ()