Naujausias „Xiaomi“ ekosistemos el. paspirtukas, kokio dar nesu matęs - žiauriai gerai sugalvota, 10 balų (Video, FOTO, „HIMO L2 MAX“ apžvalga)  (2)

„HIMO L2 MAX“ - naujausias „Xiaomi“ ekosistemos elektrinis paspirtukas. Pirmasis kompanijos el. paspirtukas gavęs oficialų CE sertifikatą. Superinė pagaminimo kokybė, nerealiai didelė stovėjimo aikštelė, platūs ratai ir labai smagus važiavimas. Ar viskas puiku? Turiu ką papasakoti po detalių „HIMO L2 MAX“ testavimų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

   
Puiki kaina!

„HIMO L2 MAX“ el. paspirtukas

982€ -453€ 982€

529€

Imu!

iš Vokietijos

Kuponas: TCL2MAX

galioja iki 2022-05-31

mažiausia kaina rinkoje

nemokamai į Lietuvą pristatys per 3-5 d.d.

Visus mokesčius sutvarko Cafago

 

„HIMO L2 MAX“:

Privalumai: 

  • labai greitas pristatymas į Lietuvą - per 3 d.d.
  • saugiai supakuotas - viskas savo vietose
  • aukščiausia pagaminimo kokybė – gavo oficialų CE sertifikatą (EN17128: 2020)
  • labai tvirto rėmo – atlaiko iki 150 kg apkrovas
  • sulankstomas – itin kokybiškas mechanizmas
  • ypatingai didelė stovėjimo aikštelė – net 20 cm pločio
  • tvirta, kokybiška pakaba
  • IPX5 – atsparus vandeniui
  • 350W (maks. 420W) bešepetėlinis el. variklis priekiniame rate, puiki akceleracija, įveikia 20° įkalnes
  • 36V 10.4Ah baterija įkraunama per 6 val
  • vienu įkrovimu iki 28 km, priklauso nuo kelio dangos, oro sąlygų, važiuojančio svorio
  • 3 greičiai: 5km/h, 18km/h ir 25km/h
  • platus vairas, lengvas ir stabilus valdymas
  • 10 colių pneumatinės pripučiamos padangos – plačios (apie 6,5cm), minkštas važiavimas
  • geras sukibimas su kelio danga, lengvai valdomas ir puikiai įveikia posūkius
  • diskinis stabdis galiniame rate ir elektroninis (E- ABS) priekiniame rate
  • LED ekranas
  • LED žibintai priekyje ir gale, ant šonų atšvaitai

Trūkumai:

  • nėra Kruizo režimo – visą laiką reikia laikyti nulenkus akceleratoriaus rankenėlę
  • LED ekrane nepateikiamas nuvažiuotas atstumas
  • sveria 19kg. Sunkesnis, lyginant su panašios klasės modeliais
  • nepalaiko Bluetooth ir APP
  • apribotas greitis iki 25km/h, nors jaučiasi, kad variklis leistų pasiekti didesnį greitį. Programiškai padidinti greitį nėra galimybės, reikia keisti kontrolerį

„HIMO L2 MAX“ pristatymas, pakuotės turinys

„HIMO“ yra viena iš „Xiaomi“ ekosistemos kompanijų. Ji daugiausiai gamina elektrinius dviračius ir elektrinius paspirtukus. Besidomintys šia sritimi tikrai yra girdėję „HIMO“ vardą. Jų produktais prekiauja ir didelė dalis Lietuvos elektronikos parduotuvių.

Ir štai į mano rankas pateko pats naujausias kompanijos produktas, pasirodęs tik šių metų pavasarį - „HIMO L2 MAX“.

Už galimybę jį išbandyti dėkojame internetinei parduotuvei Cafago, kuri „HIMO L2 MAX“ paspirtuką iš Vokietijos į Lietuvą atsiuntė vos per keletą darbo dienų. DHL kurjeris jį pristatė tiesiai prie namų durų.

„HIMO L2 MAX“ pakuotė labai tvarkinga ir viduje paspirtukas saugiai supakuotas. Viskas savo vietose.

Pakuotės viduje, be paties „HIMO L2 MAX“ el. paspirtuko, randu 42V/2A įkroviklį (ant korpuso yra įkrovimo statusą rodantis šviesos indikatorius), laidą su EU kištuku, paspirtuko vairui ir priekiniam žibintui pritvirtinti reikalingus varžtus bei tinkamo dydžio raktą, išsamią instrukciją įvairiomis kalbomis (anglų, prancūzų, italų, vokiečių, lenkų, rusų ir kt.) ir pompą.

Visai patogus priedas prie paspirtuko, juolab, kad ratai yra pripučiami ir priekiniame rate trūksta oro. Panašu, kad saugumo sumetimais gamintojas taip daro specialiai ir „HIMO L2 MAX“ iškeliauja su kiek nuleistu priekiniu ratu, kuriame yra ir variklis.

Ant priekinio rato purvasaugio yra ir informacinis lipdukas, nurodantis kiek reikia pripūsti oro. Tą belieka ir padaryti.

„HIMO L2 MAX“ pagaminimo kokybė, įdomiausios savybės ir asmeniniai įspūdžiai

Gamintojas tvirtina, kad „HIMO L2 MAX“ yra pirmasis kompanijos el. paspirtukas praėjęs SGS laboratorijos sertifikavimo procesą ir gavęs oficialų CE sertifikatą (EN17128: 2020). Tad jis pilnai atitinka visus EU reikalavimus.

Ir galiu drąsiai tvirtinti, kad „HIMO L2 MAX“ pagaminimo kokybė yra nepriekaištinga. Pilnai metalinis korpusas, viskas puikiai suvirinta, sujungta, jokių klibėjimų ar virpėjimų. Labai tvirtas paspirtukas. Tiesiog, 10 balų.

Gamintojas teigia, kad „HIMO L2 MAX“ atlaiko iki 150 kg svorį. Esu įsitikinęs, kad taip ir yra. Su mano 90 kg svoriu jis susidoroja kuo lengviausiai.

Viena iš įdomiausių, labiausiai akį traukiančių ir man ypatingai patinkančių „HIMO L2 MAX“ savybių yra jo neįtikėtinai plati ir didelė stovėjimo aikštelė. Lyginant su įprastais el. paspirtukais, tai čia visas pjedestalas :)

Žemiau pateiktoje nuotraukoje galite matyti, kaip ant šios guma dengtos ir lengvai valomos stovėjimo aikštelės atrodo mano 43 dydžio koja.

Kalbant skaičiais, buitiniai matavimai rodo, kad aikštelės ilgis apie 55 cm, o plotis net 20 cm!

Įprastai paspirtukuose toji aikštelė būna kone dvigubai siauresnė. Net ir jau turintys platesnes, kaip mano neseniai bandytas „Kugoo Kirin S4“ - jo apžvalgą galite paskaityti čia - gali pasigirti „tik“ 15 cm pločio aikštele. Irgi labai geras rezultatas, bet „HIMO L2 MAX“ dar geresnis.

Kodėl tiek daug dėmesio skiriu „HIMO L2 MAX“ stovėjimo aikštelei? Nes man, ir tikiu, kad absoliučiai daugumai, yra svarbus saugus ir patogus važiavimas paspirtuku.

Tokia didelė aikštelė tai garantuoja. Labai patogu ant jos stovėti, išlaikyti pusiausvyrą, įveikti posūkius ir t.t. 10 balų.

Kitas man patikęs dalykas yra sulankstymo mechanizmas. Labai tvirtas, užtikrintas.

Norint paspirtuką sulankstyti, reikia į viršų pakelti metalinį fiksatorių, tada spaustelėti priekinėje dalyje esančio „metalinio liežuvio“ šone esantį fiksatorių, tą „liežuvį“ atlenkti žemyn ir visą metalinio strypo konstrukcija su vairu nulenkti žemyn.

Atlenkus galite matyti, kad strypo centre yra varžtas, kurį su raktu galima pareguliuoti, tai sustiprinant/atlaisvinant viso strypo fiksavimą.

Aš šiuo atveju jį kiek atpalaidavau, nes buvo gana stipriai užveržtas ir sulankstymui reikėjo nemažai jėgos. Kiek atpalaidavus, viską padaryti tapo kur kas lengviau, o stabilus ir saugumo lygis išliko toks pats.

Atlenktas strypas su vairu yra pritvirtinamas prie paspirtuko gale esančio tvirto plastiko fiksatoriaus. Jis su metaliniu vyriu, atlenkiamas reikiamu kampu.

Sutinku su tais, kurie sakysite, kad sulankstymo mechanizmas kiek gremėzdiškas. Tikrai rinkoje yra paspirtukų su paprastesniais sprendimais.

Tačiau tame paprastume yra ir savų pliusų/minusų. Sulankstyti gali paprastai, bet tas saugumo lygis, kad strypas lekiant 25km/h greičiu nenusilenks - nėra toks aukštas.

Su „HIMO L2 MAX“ esu 100 proc. garantuotas, kad galiu lakstyti įvairiais keliais ir visas sulenktas vairo strypas atlaikys. Tad įvertinant gaunamo saugumo lygį, tos kelios papildomos sekundės sulankstymui mane pilnai tenkina.

Kalbant apie „HIMO L2 MAX“ dydį, tai sulankstytas jis yra: 1180 × 495 × 49 mm. Išlankstytas 1180 × 495 × 1200 mm. Sveria apie 19 kg.

Taigi, ne pats lengviausias. Tikra tiesa. Tokio tipo paspirtukai įprastai sveria keletų kilogramų mažiau.

Na, čia tas metalo korpusas ir didelė stovėjimo aikštelė bei kiti CE reikalavimus atitinkantys elementai prideda savo svorio.

Dar verta pažymėti, kad paspirtukas atitinka IPX5 reitingą, tad nebijo ir netikėtai užklupusio lietaus. Nors, tradiciškai, nerekomenduojama važinėtis pliaupiant lietui.

Kokia galia, stabdžiai, kiti techniniai parametrai?

Kaip ir jau ne kartą minėjau, „HIMO L2 MAX“ pagamintas puikiai. Metalinis korpusas, ant ratų šonų atšvaitai, ant galinio rato raudonai šviečiantis ir mirksiantis raudonas žibintas. Mirksi stabdymo metu, net kai žibintai ir nėra įjungti.

Dar vienas dalykas, „HIMO L2 MAX“ pritaikytas EU rinkai, tad ant galinio rato yra vietos ir pritvirtinti numeriui. Čia kaip automobiliui. Lietuvoje kol kas tokia reikalavimo nėra, tačiau ne vienoje Europos šalyje to reikalaujama, tad gamintojas pagalvojo ir apie tai.

Galiniame rate turime diskinį stabdį. Veikia nepriekaištingai. Jei reikia, galima drąsiai pareguliuoti. 

Ant priekinio rato taip pat yra atšvaitai. Šiame rate ir turime bešepetėlinį 350W galios (pikinė 420W) variklį. 

Labai smagus varikliukas. Puiki akceleracija. Ir dirba tyliai. Užveža mane į maždaug 20° įkalnes.

Yra įdomus momentas. Jaučiasi, kad varikliui galios pakanka išvystyti ir didesniam nei 25 km/h greičiui, bet gamintojas jį apribojęs iki tokios ribos.

Nulenkus akceleratoriaus rankenėlę „HIMO L2 MAX“ greitai pasiekia tą maksimalų greitį, bet daugiau neleidžia. Deja, bet ir nėra programinių galimybių, kaip jį padidinti. Čia matau tik vieną variantą, fiziškai keisti kontrolerį. Na, bet čia jau palikimę tokį dalyką gykams :)

„HIMO L2 MAX“ pripučiami ratai yra dar vienas puikus dalykas. 10 colių dydžio ir labai platūs. Mano matavimai rodo, kad plotis yra apie 6,5cm.

Puikus sukibimas su įvairiomis kelio dangomis. Itin geras stabilumas ir posūkių įveikimas. Važiuoti yra „minkšta“, gerai sugeriami kelių nelygumai. Puikūs ratai.

Kalbant apie stabdžius, tai priekinį ratą stabdo variklis - elektroninis stabdis, o galinį ratą diskinis stabdis.

Ant vairo yra dvi stabdžių rankenėlės. Nulenkus dešiniąją stabdymas tik varikliu. Kai maks. 25 km/h greitis - varikliu sustoti prireikia apie 7-9 metrų.

Nulenkus kairiąją - stabdymas abiem ratais: varikliu ir diskiniu stabdžiu. Esant 25 km/h greičiui - sustoti prireikia 4-5 metrų.

ĮSPĖJIMAS: tik nebandykite to daryti specialiai. Kai lekiama 25 km/h greičiu ir abu stabdžiai aktyvuojami - galima lengvai verstis per galva. Fizikos neapgausite - inercija veikia labai puikiai :) 

Stabdžiai yra ganėtinai jautrūs. Įprastais atvejais pilnai pakanka stabdymo varikliu.

Beje, įdomus pastebėjimas. Net nuo kalno nepavyks važiuoti greičiau nei 25km/h greičiu. Tiesiog automatiškai prasideda stabdymas varikliu.

Vairas pagamintas taip pat be priekaištų. Rankenos grublėtos, geras sukibimas su rankomis. Ir su pirštinėmis vairuoti yra patogu bei saugu.

Stabdžių rankenėlės tinkamose padėtyse, lengvai nulenkiamos. Akceleratorius puikiai valdomas, geras įsibėgėjimas. Nėra staigaus šokimo į priekį. Tolygus ir greitas įsibėgėjimas.

Ant akceleratoriaus rankenėlės yra įjungimo/išjungimo ir režimų keitimo mygtukas bei šviesų įjungimo/išjungimo mygtukas.

Informacinis LED ekranas yra ganėtinai ryškus. Žinoma, ryškioje dienos šviesoje tas rezultatas suprastėja, bet čia jau praktiškai taip yra su visų el. paspirtukų ekranais.

Ekranas rodo bazinę informaciją - į prisilietimus nereaguoja. Visas valdymas mygtukais. Yra įjungtų šviesų indikatorius. 3 režimai - keičiasi „S“ indikatoriaus spalva.

Galima važiuoti 5km/h, 18km/h ir 25km/h greičiu. Važiuoti pradeda tik pasispyrus. Iš vietos paspirtukas važiuoti nepradeda.

Gana keistas dalykas, kad ekrane nėra rodomas nuvažiuotas atstumas. Taip pat tas greičių perėjimas: nuo 5km/h iškart prie 18km/h. Galėjo dar būti koks tarpinis: pavyzdžiui, 10km/h.

Bet čia tik tokie pastebėjimai. Vargiai kur tą 5km/h režimą ir taip naudosite. Nebent teks važiuoti su paspirtuku „šurmuliuojant“ Kaziuko mugei su tūkstančiais žmonių :)

Baterija? „HIMO L2 MAX“ turi 36V 10.4Ah bateriją. Įkraunama per maždaug 6 val. Įkrovimo anga paslėpta po kokybišku guminiu dangteliu.

Beje, teko matyti, kaip kiti apžvalgininkai išardė „HIMO L2 MAX“ paspirtuką ir gana aiškiai matyti, kad galima įdėti dar didesnės talpos bateriją. Tam vietos yra. Bet čia vėlgi, palikime tai gykams.

Ką rodo testavimai ir kokie įspūdžiai?

Konteksto vardan, reikia paminėti šiuo paspirtuku važiavusio asmens „parametrus“: 43 dydžio avalynė, 185cm ūgis, su visa apranga apie 90kg.

Gamintojas tvirtina, kad vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 35km. Čia, žinoma, esant idealioms sąlygoms, visiškai lygiai kelio dangai, pastoviam 15km/h greičiui ir jei važiuojantis asmuo svers iki 75kg.

Nors pats „HIMO L2 MAX“ ir nerodo nuvažiuoto atstumo, mano telefonu, GPS ir Google Maps atlikti skaičiavimai rodo, kad vienu įkrovimu nuvažiavau apie 28km. Normalus rezultatas. Iš 36V 10.4Ah baterijos ir esant tokioms aplinkybėms to ir galima tikėtis.

Beje, testavimo metu važinėjau įvairiais paviršiais: asfaltu, žvyrkeliu, miško keliukais, įkalnėmis, nuokalnėmis ir t.t. Tad kelionė buvo pilno komplekto.

Važiuoti „HIMO L2 MAX“ el. paspirtuku yra vienas malonumas. Puikus įsibėgėjimas, posūkių įveikimas ir maksimalus stabilumas. Tarsi mini tankas. 

Minusai? 

Verta paminėti, kad nėra APP. Man tai kaip ir nedaro įtakos, bet kai kuriems Jūsų tai gali būti svarbu.

Rimtesnis minusas yra tas, kad nėra Kruizo režimo. Ką tai reiškia? Kad būtina nuolat laikyti nulenkus akceleratoriaus rankenėlę. Sakyčiau, kad čia rimčiausias „HIMO L2 MAX“ minusas.

Ilgesnėje kelionėje, esant lygiam keliui, tas Kruizo režimas labai praverstų. Atsilaisvintų dešinės rankos nykštys ir nereikėtų nuolat laikyti nuspaudus akceleratoriaus.

Apibendrinimas

Ar galiu rekomenduoti „HIMO L2 MAX“? Galutinai įvertinus visus privalumus ir minusus - 100% TAIP.

„HIMO L2 MAX“ yra aukščiausios klasės elektrinis paspirtukas. Atitinka griežtus Europos keliamus kokybės standartus. Jau tai leidžia suprasti, kad gaminant „HIMO L2 MAX“ nebuvo net minčių apie kažko pataupymą. Gauti EU sertifikatą nėra taip lengva.

Surinkimo kokybė nepriekaištinga, kaip ir pagaminimo. Ypatingai tvirtas korpusas ir sulankstymo mechanizmas. Dideli ir platūs ratai. Puikiai dirbantys stabdžiai. Galingas ir tyliai dirbantis variklis. Maksimaliai gerai išnaudojamos baterijos galimybės. Rekomenduoju. Puikus paspirtukas.

Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(1)
(5)

Komentarai (2)