Net ilgai tylėjusios Kinijos kompanijos imasi veiksmų: „Xiaomi“, „Oppo“ ir „Huawei“ sumažino išmaniųjų telefonų tiekimą į Rusiją  (4)

Pasak leidinio, dėl rublio kurso kritimo dolerio atžvilgiu Kinijos bendrovėms tapo sunku parduoti savo produktus Rusijoje. Honkonge įsikūrusios konsultacinės bendrovės „Counterpoint Research“ analitikas Ivanas Lamas leidiniui sakė, kad siekiant išvengti nuostolių, naują produkto kainą reikėtų nustatyti kiekvieną dieną.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Politiškai svarbu, kad tokios bendrovės kaip „Apple“ ir „Samsung“ atvirai paskelbė, jog stabdo pardavimus Rusijos rinkoje, – leidiniui sakė buvęs „Xiaomi“ vadovas. – Tačiau, žvelgiant iš verslo perspektyvos, prasminga laukti ir stebėti, kas bus toliau“.

Buvęs „Xiaomi“ vadovas mano, kad Kinijos nacionalinė technologijų pramonė tikisi, jog JAV sankcijų Rusijai poveikis galiausiai bus toks pat rimtas (jei ne rimtesnis) kaip ir JAV apribojimai Iranui. „Huawei“ produktų draudimas Jungtinėje Karalystėje taip pat rodo, kad Kinijos bendrovėms kyla didelė rizika dėl Pekino atsisakymo prisijungti prie Vakarų sankcijų Rusijai.

 

Praėjusiais metais Rusijos ir Kinijos prekyba pasiekė rekordinį 146 mlrd. dolerių lygį, o Kinijos prekės sudaro apie 14 proc. Rusijos importo, įskaitant beveik visas elektronikos prekes.

Parengta pagal kommersant.ru

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(7)
(0)
(7)

Komentarai (4)