Nereliai kietas LED ekranas ir kainos/kokybės santykis - išbandėme šaunų vidutinės klasės elektrinį paspirtuką: štai ką sukūrė „Xiaomi“ konkurentas („Kugoo Kirin S4“ apžvalga, FOTO, Video)  ()

„Kugoo Kirin S4“ - vienas naujausių labai stipriai populiarėjančios kompanijos elektrinių paspirtukų. Puiki išvaizda, šaunus LED ekranas, žadamas 35km/h greitis, vienu įkrovimu 40km ir kt. Ar viskas taip puiku? Po dviejų savaičių bandymų turiu ką papasakoti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

   
Puiki kaina!

„Kugoo Kirin S4“ el. paspirtukas

419€ -35€ 419€

384€

Imu!

iš Europos

Kuponas: ATqSFQMn

nemokamai į Lietuvą pristatys per 3-5 d.d.

Visus mokesčius sutvarko Geekmaxi

 

„Kugoo Kirin S4“

Privalumai: 

  • Labai greitas pristatymas į Lietuvą - per 3 d.d.
  • saugiai supakuotas - viskas savo vietose
  • išvaizdus, kokybiškai pagamintas
  • tvirto rėmo - atlaiko iki 100 kg apkrovas
  • lengvai sulankstomas, kompaktiškas, sveria 13,5 kg
  • ganėtinai didelė stovėjimo aikštelė, nors galėtų būti platesnė
  • LED didžiulis ekranas – pateikia labai daug informacijos
  • 10 colių pneumatinės pripučiamos padangos – minkštesnis važiavimas
  • tvirta, kokybiška pakaba
  • 350W bešepetėlinis el. variklis galiniame rate
  • 36V 10Ah (360Wh) baterija įkraunama per 6 val
  • vienu įkrovimu iki 25-28 km, priklauso nuo kelio dangos, oro sąlygų, važiuojančio svorio
  • 3 greičiai: 10km/h, 25km/h ir maks. 27km/h
  • Kruizo režimas
  • platus vairas, lengvas ir stabilus valdymas
  • geras sukibimas su kelio danga, lengvai valdomas ir puikiai įveikia posūkius
  • elektroniniai (E-ABS) ir diskiniai stabdžiai galiniame rate
  • LED žibintai priekyje ir gale, ant šonų atšvaitai

Trūkumai:

  • maksimalaus greičio ir nuvažiuojamo atstumo rodikliai yra mažesni, nei deklaruoja gamintojas
  • akceleracija (įsibėgėjimas iš vietos) galėtų būti ir greitesnė
  • silpnokai įveikia įkalnes - ne daugiau kaip 15°
  • LED ekrane informacija ryškioje dienos šviesoje matomai prasčiau, galėtų būti ir fiziniai valdymo mygtukai
  • IPX4 reitingas – galėtų būti aukštesnis atsparumas vandeniui
  • nepalaiko Bluetooth ir APP

 

„Kugoo Kirin S4“ pristatymas, pakuotės turinys

„Kugoo“ itin greitai Europoje populiarėjantis elektrinių paspirtukų gamintojas. Dažnai įvardijamas, kaip pagrindinis „Xiaomi“ el. paspirtukų konkurentas, kuris siūlo įspūdingai gerą kainos/parametrų/kokybės santykį.

Ir Lietuvos parduotuvėse galite rasti šios kompanijos anksčiau pristatytų el. paspirtukų. O dabar į mano rankas pakliuvo vienas naujausių jų modelių -  „Kugoo Kirin S4“.

Geekmaxi parduotuvė „Kugoo Kirin S4“ el. paspirtuką išsiuntė ypatingai greitai ir iš EU sandėlio iki mano namų durų jis atkeliavo vos per keletą darbo dienų. Kurjeris pristatė tiesiai prie namų durų.

Viskas tvarkingai supakuota ir be jokių pažeidimų.

„Kugoo Kirin S4“ supakuotas į dvi dėžes - transportavimo ir gamintojo. Yra daug apsauginės jūros vatos. Viskas savo vietose.

Be „Kugoo Kirin S4“ paspirtuko, pakuotėje yra išsami instrukcija anglų, lenkų, italų, ispanų, prancūzų ir vokiečių kalbomis. Joje surašyti visi esminiai techniniai dalykai, kaip paspirtuką valdyti, prižiūrėti ir kt.

Taip pat įdėtas štai toks 42V (1.5A) įkroviklis su europietišku kištuku. Ant jo korpuso yra šviesos indikatoriai: įkrovimo metu šviečia raudonai, įkrovus - žaliai.

„Kugoo Kirin S4“ atkeliauja praktiškai parengtas naudoti. Tereikia pritvirtinti patį vairą. Tam yra įdėti reikalingi varžtai ir raktai. Papildomai įdėtas prie vairo strypo tvirtinamas laikiklis.

Čia jį galima naudoti kelionės metu ant paspirtuko pasikabinant nedidelį krepšį/kuprinę.

Bendrai, surinkimo procesas paprastas. Ką daryti parodyta ir instrukcijoje, nors ir be jos viskas yra aišku.

„Kugoo Kirin S4“ pagaminimo kokybė, įdomiausios savybės ir asmeniniai įspūdžiai

„Kugoo Kirin S4“ yra sulankstomas ir ganėtinai kompaktiškas elektrinis paspirtukas. Sulankstytas yra 1115 x 590 x 420mm dydžio, o išlankstytas - 1115 x 590 x 1120mm.

Rėmas pagamintas iš aliuminio lydinio. Kokybiškai suvirintos siūlės ir sujungtos detalės. Jokių klibėjimų ar girgždėjimų.

Čia tik patarimas, kaip ir įsigijus bet kurios kompanijos el. paspirtuką ar dviratį, dėl šventos ramybės pereiti per kiekvieną varžtą ir patikrinti ar jis neatsipalaidavęs, priveržti stipriau, jei tik reikia.

„Kugoo Kirin S4“ sveria 13,5kg ir atlaiko iki 100kg apkrovas, tad rimtas el. paspirtukas. Juo gali važinėtis ir didesnio svorio asmenys, bet apie tai kiek vėliau.

Viena įdomiausių „Kugoo Kirin S4“ savybių yra jo didelis LED ekranas. Iškart patraukia akį ir norisi tai aptarti išsamiau, kadangi čia yra tiek pliusų, tiek ir minusų.

Pliusas tas, kad atrodo puikiai. Labai informatyvus: rodo skirtingus važiavimo režimus, greitį (mylios/kilometrai), nuvažiuotas atstumas, išsamus baterijos indikatorius, rodoma ir jos įtampa bei temperatūra.

Įsijungus Kruizo režimui atsiranda spidometro indikatorius. Tada jau aišku, kad nebereikia laikyti nulenkus akceleratoriaus rankenėlės ir paspirtukas važiuoja vienodu greičiu.

Taip pat aktyvavus važiavimą iš vietos (be pasispyrimo) - irgi atsiranda šviesos indikatorius.

Atrodo išties šauniai ir valdyti parametrus galima tiesiog liečiant ekraną (ties nurodytomis funkcijomis).

Tačiau yra ir minusų. Jau iš žemiau pateiktos nuotraukos galite matyti, kad dienos metu ta informacija LED ekrane matoma ne taip gerai, kaip tamsesnėje patalpoje. Jei apšvietimas bus itin ryškus, tai matyti informaciją bus dar kebliau.

Baterijos temperatūros indikatorius irgi kelia klausimų dėl to, kiek jis yra tikslus, nes rodmenys gana greitai gali kisti dešimtimis vienetų. 

Visgi, sakyčiau, kad toks LED ekranas yra geras sprendimas. Atrodo gerai ir informacijos pateikiama daug. Man tik labiau patiktų, kad prie tokio ekrano būtų pilnai fiziniai valdymo mygtukai. Man taip būtų patogiau.

Ant pačios akceleratoriaus rankenėlės (dešinėje vairo pusėje) yra paspirtuko įjungimo/išjungimo mygtukas. Jis tuo pačiu naudojamas ir šviesų įjungimui/išjungimui.

Kairėje pusėje diskinio stabdžio rankenėlė ir garsinis signalas.

Pats vairas yra ganėtinai platus. Jau netoli dviračio vairo ir čia yra gerai - važiavimo metu jaučiasi papildomas stabilumas ir ypatingai įveikiant posūkius.

Kalbant apie šviesas, tai priekyje yra baltai šviečiantis LED žibintas, o gale raudonai šviečiantis Stop signalas. Stabdymo metu jis mirksi ir tuo atveju, kai šviesos yra išjungtos.

Kitas dėmesio vertas „Kugoo Kirin S4“ aspektas yra 10 colių pneumatinės pripučiamos padangos.

Ratai pakankamai platūs ir su gerai sukimbantys su kelio danga. Su tokiais ratais yra maloniau važiuoti, nei tais atvejais, kai ratai yra kieto tipo.

„Kugoo Kirin S4“ galiniame rate yra 350W variklis. Kur geriau variklis - priekiniame ar galiniame rate? Tai yra tas klausimas, dėl kurio galima diskutuoti iki nukritimo.

Visgi, didesnioji dalis žmonių sutinka, kad paspirtukai su galiniame rate turimais varikliais užtikrina geresnį sukibimą, stabilumą ir geresnę trauką.

„Kugoo Kirin S4“ variklis dirba tyliai ir sklandžiai. Man tik norėtųsi didesnės akceleracijos iš vietos. Iš kitos pusės, tai gal ir gerai. Ramesnis variklio darbas užtikrina jo paties veikimo ilgaamžiškumą, o ir nepatyrusiems paspirtukų naudotojams ramesnis įsibėgėjimas leis jaustis užtikrinčiau.

„Kugoo Kirin S4“ palaiko E-ABS (elektroninius) ir diskinius stabdžius. Viskas yra galiniame rate.

Čia vėlgi diskusija, kuriame rate geriau. Iš esmės geriausias variantas, kai abu ratai stabdo. Šiuo atveju už viską atsakingas galinis.

Bet jei reikia rinktis tarp priekinio ir galinio rato stabdymo, tai geriau galinis. Jei stabdžiai bus priekiniame, tai staigaus stabdymo metu versitės per galvą kone garantuotai.

Su „Kugoo Kirin S4“ teko keletą kartų prieš perėjas - pervertinus greitį ir atstumą - staigiai stabdyti ir išlikau stabiliai ant paspirtuko, nes stabdė būtent galinis ratas. 

O kaip baterija, greitis ir nuvažiuojamas atstumas?  

Teigiama, kad „Kugoo Kirin S4“ turi 36V 10Ah talpos bateriją. Ją pilnai įkrausite per maždaug 6 val. Standartinis rezultatas.

Kaip galite matyti iš žemiau pateiktos nuotraukos, įkrovimo anga paslėpta įprastu guminiu dangteliu. Galėtų būti ir kas nors rimčiau, nors savaime tas angos kištukas ir neatsidaro.

Baterijoje įdiegtos įvairios apsaugos: nuo perkaitimo, perkrovos, trumpo jungimosi ir kt. 

Įdomioji dalis yra nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu. Gamintojas deklaruoja, kad vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 40 km. Tiesa, iškart pabrėžia, kad tuo atveju, jei apkrova ne didesnė kaip 65 kg.

Mano atveju, su visa apranga, sveriant apie 90 kg, tas nuvažiuojamas atstumas siekia iki 25-28 km. Čia dar žinoma priklauso ir nuo kelio dangos, įkalnių ir kt.

Skirtumas jaučiamas. Tad turėkite tai galvoje. Paspirtukas atlaiko iki 100 kg apkrovas, mano atveju svoris yra apie 90 kg, vienu įkrovimu nuvažiavau iki maks. 28 km. Jei važiuos lengvesnis asmuo, tai tikėtina, kad tas atstumas bus didesnis.

Beje, gamintojas nurodo, kad „Kugoo Kirin S4“ įveikia iki 15° įkalnes. Čia tai teisybė. Į didesnes įkalnes manęs jis neužveža. Jau per didelė apkrova.

Verta paminėti ir greičio ypatumus. Deklaruojama, kad yra 3 režimai: 15km/h, 25km/h ir 35km/h.

Tiesa, kad yra 3 režimai. Tiesa ir tai, kad turiu pirmus du deklaruojamus greičius. Bet iki 35km/h jis niekaip neišspaudžia. Na, nebent ant tuščios eigos - pakėlus galinį ratą ir nuspaudus iki galo akceleratorių.

Realybėje, važiuojant keliu, mano atveju maksimaliai pasiekė 27km/h. Čia tikėtina, kad tie 35km/h irgi buvo skaičiuoti 65 kg asmeniui. 

Kas dar svarbu ir koks galutinis verdiktas?

„Kugoo Kirin S4“ pagamintas kokybiškais. Tvirtas paspirtukas. Esu 185cm ūgio ir man juo važiuoti yra smagu bei patogu. Vairas tinkamame aukštyje. Manau, kad iki 200cm ūgio asmuo šiuo paspirtuku gali pilnai patogiai naudotis.

Stovėjimo aikštelė galėtų būti vos kiek platesnė, bet šiaip gerai. Esu važiavęs ir su kur kas siauresnes stovėjimo aikšteles turinčiais paspirtukais.

Mano batų dydis yra 43 ir iš žemiau pateiktų nuotraukų galite matyti, kad kojoms vietos pakankamai. 

Sulankstymo mechanizmas paprastas ir kokybiškas. Nieko labai įmantraus. Tobulėjimui vietos kompanijai dar tikrai yra, tačiau svarbiausia, kad vairo strypas užfiksuojamas tvirtai ir važiuodamas jaučiuosi saugiai.

Sulankstymas lengvas ir greitas. Šiuo klausimu kompanija taip pat stipriai pažengė į priekį.

Sulankstytas paspirtukas fiksuojamas prie galinio purvasaugio ir patogiai nusinešamas į reikiamą vietą.

Primenu, paspirtukas sveria 13,5kg ir sulankstytas yra 1115 x 590 x 420mm dydžio. Į automobilio bagažinę tilps lengvai.

„Kugoo Kirin S4“ atitinka IPX4 standartą. Norėtųsi aukštesnės klasės atsparumo vandeniui, tačiau ir su šiuo paspirtuku galėsite pabėgti nuo užklupusio lietaus. Nuo tokio vandens jam nieko nenutiks.

Bluetooth ir APP? Nėra. Tokių dalykų „Kugoo Kirin S4“ nepalaiko. Vieniems tai bus minusas, kitiems kaip ir nesukels didesnės reikšmės. Čia jau kiekvienam spręsti asmeniškai.

Apibendrinus, „Kugoo Kirin S4“ smagus elektrinis paspirtukas.

Kompanija gerai padirbėjo ir sukūrė kokybišką įrenginį. Žinoma, yra trūkumų ir diskutuotinų sprendimų, bet vertinant bendrai - vertas dėmesio vidutinės klasės el. paspirtukas.

Tvirta konstrukcija, metalo rėmas ir kokybiška pakaba, atlaiko iki 100kg, dėmesį prikaustantis didelis LED ekranas, platus vairas - lengvas paspirtuko valdymas, pripučiamos 10 colių padangos minkštesniam važiavimui, tylus ir kokybiškai dirbantis variklis, normalus greitis ir nuvažiuojamas atstumas.

„Kugoo Kirin S4“ - vertas dėmesio el. paspirtukas tiems, kurie ieško gero kainos ir kokybės varianto. Puikiai tinkamas naudoti mieste, jaunimui ir ne tik.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(4)
(1)
(3)

Komentarai ()