Paneigiame mitus apie žiemines padangas  ()

Atėjo metas keisti žiemines padangas – tai galite padaryti iki lapkrčio 10 dienos.



© Kaboompics.com (public domain) | https://www.pexels.com/photo/close-up-shot-of-a-tire-6603945/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šia proga verta pastebėti, kad tarp vairuotojų vis dar sklando mitai ir legendos apie žiemines padangas. Daugelis jų anksčiau buvo tiesa, tačiau laikai pasikeitė ir šiandien jie turėtų būti praeitis.

Vos prieš 30–40 metų automobilių pramonė atrodė visiškai kitaip, o tada taikyta praktika neturi nieko bendra su šiandiena. Mažesnis eismas, atšiauresnės žiemos, šiek tiek kitokių charakteristikų automobiliai ir daug mažiau pažangios technologijos lėmė, kad vyravo teorijos apie žiemines padangas, kurias šiandien galime traktuoti tik kaip mitus. Štai keletas iš jų.

Žiemines padangas reikia montuoti tik ant varančiųjų ratų

Žiemines padangas montuoti tik ant varančiųjų ratų seniau buvo labai populiari praktika. Tai daugiausia lėmė taupymas – nereikėjo pirkti keturių žieminių padangų, o kadangi galinė ašis tik „velka“, daugelis vairuotojų manė, kad ten galima sumontuoti vasarines padangas.

Niekas negali būti toliau nuo tiesos – žieminės padangos ant visų keturių ratų yra nepaprastai svarbios norint išlaikyti stabilumą ir užkirsti kelią sukibimo praradimui slidžiame žiemos kelyje.

11.11 išpardavimas prasideda! Beprotiškų kainų vaizdo projektoriai, energijos stotelės, siurbliai, žaidimų monitoriai ir kt.
7023 1

„11.11 Sale“ išpardavimas

Nuolaidų kuponai

Galioja iki 2024-11-14

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

1) „ETOE E3 Pro“ - 600 ANSI, iki 4K, Android TV, LCD vaizdo projektorius

2) „FOSSiBOT F2400“ - mobili energijos stotelė, 2400W, 2048Wh, LiFePO4

3) „Narwal Freo Z Ultra“ - naujiena, robotas dulkių siurblys su DI

4) „KTC M27T20“ - 27 colių, Mini-LED, 2K, 165Hz žaidimų monitorius

Išsamiau

Palyginti su vasarinėmis padangomis, žieminės padangos užtikrina geresnį sukibimą, stabilumą, trumpesnį stabdymo kelią ir efektyvesnį vandens pašalinimą iš ratų. Vasarinės padangos nebus tokios efektyvios esant žemai temperatūrai.

Prieš montuodaami padangas palaukiame sniego, kitaip jos prieš tai susidėvės

Tai viena didžiausių nesąmonių, kartojamų vairuotojų, kurie mielai visą žiemą praleistų su vasarinėmis padangomis ir sutaupytų jas keisdami.

Taip, pastarųjų metų žiemos nėra tokios atšiaurios kaip anksčiau – kartais pirmojo sniego tenka laukti iki sausio mėnesio.

Tačiau reikia atminti, kad žiema reiškia ne tik sniegą, bet ir šerkšną, apledėjusius paviršius, dažnus lietus ar lijundrą. Tokio sukibimo nesuteiks vasarinės padangos, kurios nėra tokios efektyvios esant žemai temperatūrai.

Esant žemesnei nei 5 laipsnių temperatūrai, žieminės padangos, pagamintos iš minkštesnio gumos mišinio su priemaišomis, kurios pagerina sukibimą, neleidžia gumai sukietėti nukritus temperatūrai arba pagerina padangos elgesį ant šlapios dangos.

Turiu 4x4 pavarą, kodėl man reikalingos žieminės padangos?

 

Automobiliai su visais varančiaisiais ratais iš tikrųjų turi pranašumą prieš automobilius su dviem varančiaisiais ratais sukibimo ir sukibimo požiūriu.

Taip bus važiuojant sniegu ar ledu, ypač jei vairuotojas žino, ką daro. Dviejų papildomų ratų palaikymas yra neįkainojamas, tačiau žiemą ne viskas priklauso nuo sukibimo. Yra parametras, kuris yra vienodas – tai yra stabdymo kelias.

Keturių ratų pavara nepalaiko stabdymo proceso, o tai reiškia, kad 4x4 stabdo taip pat kaip ir dviem ratais varomas automobilis. Štai kodėl žieminės padangos yra geresnis pasirinkimas žiemai, taip pat ir 4x4 automobiliams.

Tęsinys kitame puslapyje:

Pasidalinkite su draugais
(2)
(10)
(-8)

Komentarai ()