Ar galima įpilti vandens į automobilio radiatorių? ()
Aušinimo skystis yra svarbus variklio aušinimo sistemos elementas. Šis skystis atlieka nemažai svarbių funkcijų – saugo pavaros bloką nuo perkaitimo, reguliuoja jo darbinę temperatūrą, o žiemą apsaugo nuo užšalimo. Laikui bėgant gali tekti papildyti aušinimo skystį. Ar galima tada įpilti paprasto vandens? Mes atsakome.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kompleksinis variklio remontas nėra pati pigiausia paslauga. Todėl verta reguliariai tikrinti eksploatacinius skysčius. Prietaisų skydelyje esantis indikatorius informuoja mus apie žemą aušinimo skysčio lygį. Aukštą minėto skysčio temperatūrą rodo termometro indikatoriaus lemputė.
Ar į aušinimo skystį galima įpilti vandens?
Aušinimo skysčiai gali būti skirtingos sudėties, priklausomai nuo konkretaus tipo. Paprastai tokio tipo preparatuose yra tokių ingredientų kaip vanduo ir etilenas arba propilenglikolis. Į juos taip pat pridedamos antikorozinės medžiagos.
Ar į aušinimo skystį galima įpilti vandens? Šis klausimas dažnai užduodamas avarinėje situacijoje, kai minėtas indikatorius praneša apie žemą skysčio lygį.
|
Pasirodo, vandens įpylimas yra leistinas, tačiau reikia pabrėžti, kad jis turi būti demineralizuotas. Paprastame vandenyje yra kalcio ir magnio junginių, kurie vėliau gali kauptis sistemoje. Atminkite, kad demineralizuotą vandenį į radiatorių reikia pilti tik tada, kai variklis neįšilęs.
Be to, į aušinimo skystį įpylus demineralizuoto vandens, verta neatidėlioti viso preparato pakeitimo. Tai galite padaryti patys arba servise. Tokios paslaugos kaina iš mechaniko nėra didelė ir paprastai neviršija 35 eurų.
Šalutinis vandens pridėjimo poveikis
Vandens įpylimas į aušinimo skystį sukelia daugybę šalutinių poveikių . Kaip minėta, jei nuspręsime įpilti paprasto vandens, sistemoje gali kauptis kalcio ir magnio junginiai. Kietėjančios nuosėdos laikui bėgant gali užkimšti aušinimo skysčio srauto kanalus. Be to, naudojant paprastą vandenį padidėja atskirų vidinių variklio komponentų korozijos rizika.
Verta žinoti, kad į aušinimo skystį įpylus daug demineralizuoto vandens, taip pat gali būti neigiamų pasekmių. Tai pakeičia viso preparato savybes. Tiksliau – virimo arba užšalimo temperatūrą. Būtent todėl į įpylus demineralizuoto vandens, verta kuo greičiau pakeisti aušinimo skystį, kad būtų užtikrintas tinkamas variklio aušinimo sistemos veikimas.