BMW juodajame sąraše. Šis variklis – tiksinti bomba  ()

BMW N20
BMW N20
© HLW, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:BMW_328i_F30_2012_Motorraum_1.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

N20 variklis neatleidžia aplaidumo. Ilgas tuščiosios eigos veikimas, trumpos kelionės, ilgesni alyvos keitimo intervalai ir mažiau galingų versijų „lūžtančios“ savybės pagreitina grandinių ir kreipiančiųjų susidėvėjimą.

 

Variklis buvo patobulintas po 2013 m. (įskaitant modifikuotą stūmoklių geometriją ir naujus įtempiklius), tačiau kai kurios problemos išlieka. Štai kodėl taip svarbu laikytis drausmės ir laiku keisti variklio alyvą. Perkant naudotą automobilį, labai svarbu turėti prieigą prie techninės priežiūros istorijos.

Kurie modeliai naudojo BMW N20 variklį?

N20 variklis buvo montuojamas į daugybę modelių: 1, 2, 3, 4 ir 5 serijas, Z4 rodsterį ir X1, X3 bei X4 visureigius. Jis veikė net su hibridine pavarų sistema X5 xDrive40e modelyje. Versijų žymėjimai kartais kėlė painiavą: „18i“ paprastai išvystydavo 156 AG, „20i“ – 184 AG, o „28i“ – 245 AG.

Nepriklausomai nuo ženklelio, naudotas modelis turėtų turėti dokumentuotą techninės priežiūros istoriją, įskaitant dažną alyvos keitimą (kas 7 000–10 000 km), o idealiu atveju – paskirstymo diržo ir alyvos siurblio grandinės kvitus.

 

Verta patikrinti, ar nėra nuotėkių iš filtro pagrindo ir dangtelio, vakuuminio siurblio kokybę ir turbokompresoriaus būklę, tačiau lemiamas veiksnys yra paskirstymo pavaros būklė.

Ar verta pirkti BMW su N20 varikliu?

Žinoma, ne kiekvienas BMW su N20 varikliu yra automobilis, kurio reikėtų vengti – kruopščiai prižiūrimi modeliai gali nuvažiuoti daug kilometrų be gedimų. Riziką galima sumažinti naudojant aukštos kokybės alyvą ir keičiant ją kas 10 000 km. Rekomenduojamos alyvos specifikacijos yra BMW Longlife-01 (LL-01) ir BMW Longlife-14 FE+ (LL-14FE+), geriausia – iš patikimų gamintojų („Castrol“, „Mobil“, „Shell“). Bake telpa maždaug 5 litrai tepalo.

N20 variklis taip pat nemėgsta trumpų kelionių, todėl verta bent kartą per savaitę automobiliu pasivažinėti greitkeliu. Užvedę variklį, nešildykite jo stovėdami vietoje; verčiau nedelsdami pradėkite važiuoti, naudodami tik mažas apsukas, kol variklis pasieks darbinę temperatūrą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(2)
(-2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()