Pagaliau „Tesla“ uždaro Fremonto gamyklą ir tai jau neigiamai paveikė kitas kompanijos gamyklas, bet yra ir gera žinia – kompanija šią situaciją išnaudos naudingai  ()

„Tesla“ ir konkrečiai Elonas Muskas kurį laiką priešinosi ir nenorėjo uždaryti Fremonto gamyklos. Tačiau kai to pareikalavo Kalifornijos valdžia, neliko kas daryti. Visgi, tai nėra tokia jau bloga žinia ir „Tesla“ šią situaciją ruošiasi išnaudoti labai produktyviai, skelbia „Electrek“.

„Tesla“ bandė tęsti savo veiklą Fremonto gamykloje, tačiau nutiko tai, kas daugelio manymu ir turėjo nutikti.

Elektromobilių gamintojas paskelbė, kad rytoj, kovo 23 d., uždaro Fremonto gamyklą ir Niujorke esančią „Gigafactory“. Pastarojoje gaminami saulės energetikos (fotovoltinės čerpės) ir kai kurie kiti energijos kaupimo produktai.

Tai daroma siekiant sumažinti koronaviruso patekimo į „Tesla“ gamyklas ir tūkstančių darbuotojų užsikrėtimo rizikas.

Iš pradžių „Tesla“ nenorėjo uždaryti šių gamyklų ir dar pavyko iškovoti keletą dienų. „Tesla“ kompanijai Fremonto gamykla yra gyvybiškai svarbi, kadangi joje yra pagaminama didžioji dalis automobilių. Tad jau tampa akivaizdu, jog šios priverstinės prastovos turės didelę įtaką kompanijos ketvirčio rezultatams.

Visgi, nors naujienos skamba liūdnai, bet „Electrek“ teigia gavusi „Tesla“ kompanijos atstovų patvirtinimą, kad susidariusią situaciją elektromobilių gamintojas išnaudos naudingai.

Fremonto gamykloje vis dar dirbs dalis darbuotojų ir per šį laikotarpį planuoja patobulinti gamybos linijas. Kompanija jau ir ankščiau skelbė planus, jog ketina pertvarkyti Fremonto gamyklą – ją išplėsti – ir taip padidinti elektromobilių gamybos pajėgumus. Tai labiausiai susiję su poreikiu gaminti naujuosius „Model Y“ elektromobilius.

„Electrek“ teigia, kad „Tesla“ neseniai pateikė paraišką gauti statybų leidimui ir kai leidimo vertė siekia net 27,9 mln., tai reiškia, jog Fremonto gamykloje laukia kur kas didesni darbai nei įprasta linijų modernizacija.

Paraiškoje tik užsimenama apie „civil sets that include site improvements and foundations“. „Electrek“ teigia, kad iš esmės tai reiškia, kad „Tesla“ vėl planuoja pastatyti liūdnai pagarsėjusią „palapinės“ gamybos liniją.

Kai „Tesla“ pradėjo gaminti „Model 3“ elektromobilius, jai taip pat neužteko įprastų gamybos linijų, tad pastatė palapinę ir joje gamino elektromobilius. Nors dėl tokio žingsnio „Tesla“ susilaukė ganėtinai daug kritikos ir net pašaipų iš senųjų automobilių gamintojų, tačiau palapinės principo gamybos linija pasirodė visai geras sprendimas.

Naujoji linija leido „Tesla“ pasiekti svarbų etapą ir per savaitę pagaminti po 5 000 „Model 3“ elektromobilių.

Dabar aiškėja, kad „Tesla“ vėl ketina taikyti panašų principą ir taip padidinti „Model Y“ elektromobilių gamybos apimtis. Žinoma, kai tik vėl Fremonto gamykla bus atidaryta.

„Electrek“ šaltiniai tvirtina, kad nors kita, Nevadoje esanti „Gigafactory“ gamykla dar ir dirba, bet joje gamyba taip pat mažinama. Šioje gamykloje yra gaminamos elektrinės pavaros bei akumuliatoriai, kurie tiekiami į Fremonto gamyklą. O kadangi pastaroji uždaroma, šių dalių kol kas nereikia.

Tačiau šią prastovą Nevadoje esančioje gamykloje „Tesla“ kompanija taip pat išnaudos jos atnaujinimui ir veiklos efektyvumo pagerinimui.

Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas

(22)
(3)
(19)

Komentarai ()

Visi šio ciklo įrašai