Vėl parduotas „One.lt“  (8)

Praėjus tik pusei metų po socialinio tinklo „one.lt“ pardavimo, naujieji projekto savininkai jį perleidžia į kitas rankas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Socialinio tinklo internete „One.lt“ 100 % akcijų už neatskleidžiamą sumą įsigijo bendrovė „Tipro“. Tai „Verslo žinioms“ ir naujienų portalui „15min.lt“ patvirtino Aldas Kirvaitis, buvęs vienas socialinio tinklo savininkų. Buvęs One.lt vadovas Aldas Kirvaitis negalėjo atskleisti, už kokią sumą svetainė buvo parduota, tačiau užsiminė, kad sandoris buvo pelningas.

Pirmadienį išplatintame pranešime spaudai patvirtinama, kad lietuviško kapitalo įmonė „Tipro“ įsigijo 100 proc. socialinį tinklą One.lt valdančios bendrovės akcijų. Sandoris buvo galutinai užbaigtas penktadienį.

„Tipro“ akcininkės ir vadovės Dovilės Ramoškaitės teigimu, ši investicija yra tik vienas iš žingsnių vykdant ilgalaikę įmonės plėtros strategiją.

„Žinoma, turime aiškią viziją, kaip keisime One.lt, matome jame daug neišnaudotų galimybių. Visgi žvelgiame plačiau negu vien tik Lietuvos rinka. Šiuo metu mums priklauso sparčiai augantys portalai JAV, Slovėnijoje, Serbijoje, Kroatijoje, Makedonijoje, Ispanijoje bei kitose šalyse. Tad One.lt, turintis didelę aktyvių vartotojų bazę, bus puiki vieta išbandyti ir nušlifuoti naujas ambicingas idėjas, prieš adaptuojant jas platesniu mastu“, – pranešime spaudai cituojama D. Ramoškaitė.

Kažkada buvęs populiariausias tinklapis Lietuvoje, pastaraisiais mėnesiais one.lt praranda savo pozicijas – iš pirmos vietos pagal „Gemius Audience“ gegužės mėnesio duomenis nukrito į 6 poziciją. Žinoma, kol kas į populiariausių tinklapių dešimtuką dar patenka, tačiau kaip bus ateityje – prognozuoti sudėtinga.

Sausį socialinį tinklą iš Rusijos investicinės bendrovės „Mail.ru“ įsigijo jo darbuotojai Aldas Kirvaitis, Vilius Juraitis ir Romualdas Dumčius. Tam jie įsteigė investicinę bendrovę „Blue Ant Holdings“ (BAH). Tuomet kalbėta apie „One.lt“ vystymo planus.

„Įsigyti „One.lt“ buvo investicinis sprendimas. Neturėjome aiškios vizijos, ar parduosime „One.lt“, ar laikysime jį amžinai. Stabilizavome „One.lt“ rodiklius, restruktūrizavome verslą, paleidome kelis projektus. Tuomet „Tipro“ pateikė mums priimtiną finansinį pasiūlymą ir mes su juo sutikome“, – „One.lt“ pardavimo priežastis nurodo Kirvaitis.

Registrų centro duomenimis, socialinį tinklą valdžiusi UAB „One.lt“ 2010 m. patyrė 0,629 mln. Lt nuostolį, gavo 5,424 mln. Lt pajamų. Pagrindinės pajamos gautos iš socialinio tinklo. Metų pabaigoje įmonėje „One.lt“ dirbo 22 žmonės. 2009 m. įmonės pelnas siekė 1,246 mln. Lt, pajamos – 8,441 mln. Lt, rašo Verslo žinios.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (8)