„Google“ užpatentavo reklaminius skambėjimo tonus  (5)

Šiomis dienomis reklama prasiskverbia į visas virtualias ir realias erdves. Kartais ji yra kukli ir beveik nepastebima (dėl to dažnai ir neefektyvi), tačiau dažniausiai ji įkyriai lenda į žmonių akis bei protus bei pasiekia savo tikslo. Tačiau reklamos galimybės dar neišsemtos, ir tą sėkmingai pademonstravo naujausias „Google“ patentas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Atsižvelgiant į tokį akivaizdų faktą, jog šiuolaikiniai išmanieji telefonai praktiškai neatsijungia nuo interneto, jie taip pat tampa naudinga reklamine aikštele. Kompanija „Google“ puikiai supranta jų potencialą, todėl plėtoja reklamos verslą net mobiliose programėlėse.

Programėlės su integruota reklama naudinga ir programinės įrangos kūrėjams, kurie plėtoja savo produkciją ir gauna už ją pinigus, ir vartotojams, kurie gauna funkcionalias programas nemokamai, nors už tai turi matyti reklaminius pranešimus. Vis tik „Google“ įsitikinusi, jog tai nėra viskas, kas įmanoma šioje srityje, ir išmaniųjų telefonų potencialas išnaudotas nepakankamai. Paieškos gigantas, šaltinių teigimu, gavo patentą, kuris numato, jog reklaminiai pranešimai bus integruojami tiesiogiai į mobilių įrenginių skambėjimo tonus. Teisingiau, jie bus pakeičiami.

Žinoma, mobiliųjų įrenginių savininkai reklaminių skambėjimo tonų niekada patys nediegs, todėl „Google“ siūlo automatizuoti šį procesą ir net adaptuoti reklaminius skambučius konkrečiai tikslinei auditorijai. Dokumente aprašyta programinė platforma kiekvieno skambučio metu identifikuoja kviečiantįjį abonentą, patikslina to žmogaus, kuriam skambinama, buvimo vietą ir šių duomenų pagrindu parenka atitinkamą reklaminį garso takelį. Tokiu būdu išmaniojo telefono savininkas vietoj standartinio skambučio arba kokios kitos šviežiai pasirinktos populiarios melodijos girdi vietos gėlių parduotuvės, vaistinės ar kitos firmos reklamą.

Reklamos užsakovas apmoka kiekvieną tokį skambučio toną, tuo tarpu skambėjimo trukmė atidžiai sekama specialia sistema. Kuo ilgiau skamba reklama, tuo daugiau reklamos užsakovui teks sumokėti. Telefono savininkas gauna už tai atlygį, tiesa, patentas nenurodo, kokia konkrečiai forma. Tikėtina, jog tai gali būti premijiniai balai programėlių parduotuvėje, galbūt ir galimybė pigiau įsigyti muzikines kompozicijas ir panašiai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)