Moterys mėgsta „Facebook“ reklamą labiau, nei vyrai  (7)

Pastaruoju metu socialinio tinklo „Facebook“ vartotojų skaičius jau perkopė 750 mln. Natūralu, kad tokia milžiniška vartotojų bazė vilioja reklamos teikėjus ir kitas marketingo agentūras, analizuojančias statistiką. Na, o analizuojant statistinius duomenis, kartais gaunami ganėtinai įdomūs rezultatai.


Viena iš tokių reklamos efektyvumo tyrimais užsiimančių agentūrų „Social Code“ publikavo „Facebook“ tinkle pateikiamos reklamos ir jos įtakos vartotojams analizę. Tyrimas truko apie 10 mėnesių, kurių metu buvo surinkta nemažai duomenų. Tyrėjų komanda tyrė „Facebook“ reklamą, panaudojant mygtuką „Like“, o taip pat – kaip dažnai spaudžiama ant pačios reklamos nuorodos. Po to duomenys buvo analizuojami, suskirstant juos pagal vartotojų amžiaus grupes ir lytį. Ko gero esminė tyrimo išvada yra tai, jog reklama moteriškąją socialinio tinklo auditoriją pasiekia efektyviau nei vyriškąją ir tai puikiai demonstruoja grafiškai pavaizduoti tyrimo metu gauti reklamos efektyvumo parametrai, suskirstyti pagal lankytojų lytį. Iš išvadų dar galima paminėti, jog vyresni nei 50 metų amžiaus vartotojai 28,2% dažniau paspaudžia reklamines nuorodas, nei tie vartotojai, kurie patenka į 18 – 29 metų amžiaus grupę.

Tuo tarpu, jei kalbėtume apie 50 metų ir vyresnes moteris, ir palygintume jas su jaunimu, skirtumas dar didesnis – 31,2 %. Įdomu tai, kad iš jaunimo, dažniausiai spaudžiančio „Like“ mygtuką, vyrai tai daro 2,2 % dažniau, nei moterys. Beje, dar įdomiau yra tai, jog vyrai virš 50 metų 11 % rečiau spaudžia „Like“ mygtuką, nei jaunesni šios lyties atstovai (senyvi vyrai taupūs?)

Taip pat galima paminėti, kad daug ilgiau socialiniame tinkle „Facebook“ esantys vartotojai (taip vadinami „Facebook ilgaamžiai“) reklama domisi 9 % rečiau, nei šio socialinio tinklo naujokai.

Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (7)