Išmaniesiems telefonams skambinimo funkcija nereikalinga?  (12)

Skambinimo galimybė yra toli gražu ne pagrindinė funkcija, kuria mes naudojamės išmaniuosiuose telefonuose. Tokią gana paradoksalią išvadą, nors ir ne visai netikėtą, padarė D. Britanijos mobiliojo ryšio operatorius O2, neseniai atlikęs šiam tikslui skirtą tyrimą.

Jei tikėti tyrimo rezultatais, per dieną išmaniojo telefono savininkas savo mobiliuoju „žaisliuku“ naudojasi 126 minutes, iš kurių daugiausia laiko (24,8 minutės) tenka naršymui internete. Ar dar kažkas turi klausimų, kodėl toks populiarus „iPhone“ ar „Galaxy S“ serijos flagmanai? Antroje vietoje pagal praleistą su išmaniuoju telefonu laiką atsidūrė darbas su socialiniais tinklais (17,5 minučių), muzikos klausymasis (15,6 minučių), žaidimai (14,4 minučių) ir tik po viso šito, kai vartotojas jau patenkintas atliktais darbais, galima paskambinti – tam per dieną vartotojas vidutiniškai skiria 12,1 minučių. Toliau pagal funkcijų naudojimo dažnumą atsidūrė darbas su el. paštu, trumpųjų žinučių siuntimas, TV ar filmų žiūrėjimas, el. knygų skaitymas ir fotografavimas.

Tokiu būdu išmanusis telefonas žmonėms tampa savotišku šveicarišku peiliuku su daugybe galimų panaudojimo būdų, t. y. universaliu įrenginiu visiems gyvenimo atvejams, kurį lengva paslėpti kišenėje, moteriškoje rankinėje arba kurį galima tiesiog nešiotis rankoje ir visiems demonstruoti. Beje, tas pats O2 tyrimas parodė, jog išmanieji telefonai daugiau nei pusei respondentų gana lengvai pakeitė žadintuvą ir ant rankos nešiojamą laikrodį, 39 % teigė, jog šį mobilų įrenginį naudoja kaip pagrindinę kamerą, o 28 % atsakė, jog dabar apskritai nejaučia poreikio liestis prie savo nešiojamo kompiuterio.

Aut. teisės: Faceit.lt

(0)
(0)
(0)

Komentarai (12)