Nauja era: dizainas tampa svarbesnis už technologiją  (16)

Per pastaruosius kelis dešimtmečius skaitmeninė industrija išyveno skirtingus etapus.


XX amžiaus pabaigoje buvo siekiama sukurti kuo greitesnę techniką, o šio tūkstantmečio pradžioje – įrenginius padaryti kuo mažesnius ir pritaikytus naudojimui už namų ribų. Tuo tarpu dabar įžengiama į dizaino erą, pastebima JAV dienraštyje „The New York Times“.

Dienraštyje teigiama, kad technologijų kompanijos skiria daug pastangų tam, kad jų gaminamos įrangos vartotojo sąsaja būtų unikali ir būdinga tik šiam produktui.

Kadangi didelė dalis kasdien naudojamų elektronikos produktų iš esmės atrodo vienodai, gamintojai stengiasi savo įrenginius sukurti taip, kad šie pasižymėtų lengvu ir, svarbiausia, unikaliu valdymu.

Pastebima, kad išmaniųjų telefonų specifikacijos skiriasi minimaliai, tačiau būtent jų valdymo paprastumas ir programinės įrangos spartumas atskiria rinkos nugalėtojus nuo autsaiderių.

„The New York Times“ pastebi, kad tokiomis tendencijomis džiaugiasi tie, kurie nebuvo svetimi technologijų dizaino pasaulyje jau nuo seno.

„Prieš 15-20 metų potencialūs investuotojai nenorėdavo girdėti nieko apie papildomas lėšas dizainui. Tuo tarpu šiuo metu dizainas yra kone viena svarbiausių viso projekto dalių“, – pasakojo dizaino bendrovės „Fuseproject“ įkūrėjas Yvesas Beharas.

Dizaino bendrovės įkūrėjas pasakojo, kad investuotojai, klausinėdami apie produktą, daug dėmesio skiria vartotojo sąsajos smulkmenoms, nepamiršdami ir produkto suteikiamų pojūčių.

Tik dabar suvokiama, kad dizainas yra lengviausias kelias į visuotinai pripažinta produkciją. „Dizainas yra kokybės simbolis. Tai pažadas, kad produktas nenuvils nei kokybe, nei pojūčiais“, – sakė pripažintas dizaineris Jamesas Victoras.

Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt
(9)
(0)
(0)

Komentarai (16)