„Apple“ vadovas nepatenkintas, jog jo kompanijos parduotuvės parduota per mažai „iPhone“  (2)

Teigiama, jog kompanijos „Apple“ vadovas Tim‘as Cook‘as nėra visiškai patenkintas tuo, kaip dirba jo kompanijos oficialios parduotuvės. Pats „Apple“ vadovas žada visiškai naują „iPhone“ išmaniųjų telefonų marketingo kampaniją, nes „Google Android“ įrenginiai bėga į priekį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nurodoma, kad šią savaitę T. Cook‘as San Franciske, JAV su „Apple“ parduotuvių vadovais kalbėjo kiek daugiau, nei tris valandas. Ir nors per šias valandas jis šiek tiek pagyrė visus vadovus už tai, kad daugelis „Mac“ kompiuterių ir „iPad“ planšetinių kompiuterių parduodama tiesiogiai per „Apple“ parduotuves, bet išreiškė kritiką dėl „iPhone“ išmaniųjų telefonų pardavimų. Išaiškėjo, jog net 80% „Apple“ telefonų yra nuperkame ne per jų oficialias parduotuves.

Noras pritraukti daugiau pirkėjų į „Apple“ parduotuves yra suprantamas, nes pirkėjai, atėję įsigyti „iPhone“, gali užsinorėti ir „Mac“ kompiuterio ar „iPad“ plašetinio kompiuterio. Tad nieko nuostabaus, kad T. Cook‘as ruošia keletą iniciatyvų, kaip kad 50 JAV dolerių vertės kuponus. Nors pastarieji bus skirti tik besimokantiems, panašių dalykėlių „Apple“ parduotuvėse bus ir daugiau.

Galiausiai T. Cook‘ui labai nepatiko tai, kad net 50% visų sugedusių „iPhone“ atnešami peržiūrai ar taisymui į „Apple“ parduotuves. Atsižvelgiant į tai, jog „Apple“ parduotuvės parduoda tik 20% visų „iPhone“, kompanijos vadovas nori, kad skaičiai būtų panašesni.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(2)
(0)
(0)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: